Thx voor de tip fief.. Ga t morgen idd even halen Pleh pleh... Ik zoek een kadootje voor een meisje van 8... Het meisje is moeilijk te doorgronden.. Vind de ene keer dit leuk en de andere keer dat. Ze speelt hier veel met de mini's. Dus dacht miss boodschappen spul zeg maar leuk.. Maar ja bij nader inzien is ze miss te oud ervoor? Whaaaaaaa wat moet ik nou toch kopen voor die meid
tja dat is waar, maar ik heb ook liever die rommel niet, dus vandaar dat ik het zo doe en ik maak dan om de dag nieuwe, blijft het lekker 'vers'. maar zoals ik al eerder een keer postte eten wij thuis juist zo veel mogelijk rommelvrij (zoals e-nummers enzo)
Kleine-meisjes-tut-spul? Bij de kruidvat hebben ze van die heerlijke roze badsetjes met zeepdingetjes enzo. Is dat wat?
Bij de Action hebben ze boodschappenwagentjes voor weinig geld! En bij de Hema geloof ik zelfs nog zo'n kraampje met gordijntje enzo (nou weet ik ff niet uit mijn hoofd voor hoe duur..) Misschien dat een idee? Ook hebben ze bij de Action meerdere spulletjes van boodschapjes zeg maar.. En zo'n setje dat ze zogenaamd groenten/fruit kan snijden? Met klittenband is dat geloof ik..? Is dat een idee? Ik ga mijn bedje in ladies! Trusten!
@ Marieke, wat bij ons altijd erg geslaagd is, zijn alle spullen van topmodels. Dat krijgen de meiden geregeld voor hun verjaardag en wij geven het ook vaak voor kinderfeestjes, altijd een groot succes. Wat ook een groot succes is altijd, is doucheschuim, parfum etc van vogue. Heel eerlijk gezegd denk ik dat boodschappen spul voor een meisje van 8 op een gegeven moment een beetje kinderachtig wordt. Al hebben de meiden hier ook wel met de mini's gespeeld, maar dat was maar een periode. @ Fief, ik wil de babywalker van vtech gaan kopen. Vind ik wel een erg leuk ding.
Ja die boodschappen dingen heb ik ook al steeds naar zitten kijken, voor dr zusje wil ik zon kassa doen.. Bianc daar ben ik dus ook bang voor dat ze er inmiddels te groot voor is. Tut spul is denk ik nog net te vroeg want daar is ze niet mee bezig.. Ze zit er net tussenin zeg maar.. Topmodels? Dat ken ik niet.. Eens even kijken.. En anders moeten we t maar t weekend na de sint doen, dan vragen we ze volgende week wel wat ze leuk vinden ofzo.. T erge is alleen dat ze nooit iets zegt.. Wat wil je eten? Weet ik niet, vind je dat dat dat lekker? Weet ik niet, vind je dat leuk? Weet ik niet...
Mijn broertje en ik hadden vroeger altijd zo'n dikke intertoys speelgoedgids. Die dingen die je voor sinterklaas krijgt. Daar mochten we dan alles in aankruisen wat we leuk vonden. Wij vonden het prachtig om ons te vergapen aan al dat speelgoed. Later hoorde ik dan dat boek langs de opa's en oma's ging en dat ze zo hun kadootjes kozen. Dus misschien kun je daar iets mee doen? Of knutselspullen? Ze hebben bij de hema van die dingen als; knutsel je eigen etui enzo. Die keukenspullen geef ik nu aan zl, die is bijna 2,5, dus 8 jaar lijkt me te oud daarvoor inderdaad.
Ja knutselen vond ze voorheen ook leuk... Zat al te denken aan maak zelf je armbanden enzo...binnenkort maar eens naar de action...
Fijn als je nergens een duidelijk antwoord op krijgt. Topmodels zijn boeken waar een afbeelding van een hoofd in staat en daar kan je dan met stickers en sjablonen, kleuren een hoofd van maken, maar die heb je ook met jurken, paarden etc, erg leuk voor die meisjes. Er is heel veel van. Moet je maar eens naar kijken.
Was hier bij de meiden ook altijd een groot succes en ook erg makkelijk. Zijn ook in november/december jarig. Alleen mijn oudste die wordt 11 en die vind het heel moeilijk nu wat ze moet vragen. Het echte spelen gaat er nu af. We moeten voor ml zijn werk iets uit het intertoys boek zoeken voor 15 euro, maar is best lastig. Vooral omdat ze al zoveel hebben.
ja, hij kwam laatst binnen hier en dat was echt jeugdsentiment. Zl vind het ook al leuk, maar die is dan alles aan het opnoemen wat hij ziet. Die leert steeds meer woorden, dan is heel leuk: auto - auto -auto - auto - rage (garage) pop - koe, boe! - farkuh. Zo grappig, hij noemt dan ook elke auto apart, dat is best amusant bij pagina's waar 15 auto's op staan afgebeeld. Ik ga naar bed. Weltrusten en tot morgen!
Dat is nu al moeilijk vind ik. Hij is pas 2, maar hij heeft zo veel speelgoed. Ik begrijp soms niet waar het vandaan komt. Maar als ze 11 zijn dan hebben ze helemaal veel lijkt me. Waar laat je dat allemaal? Staan ook geen leesboeken ofzo in dat blad volgens mij he?
We hebben heel veel, heb gelukkig aardig wat ruimte op zolder. Het echte meidenspul waar ze niets meer mee doen, wil ik ook gaan verkopen. Kan niet alles bewaren. Straks krijgen we weer de auto's Er staan wel wat leesboeken in maar niet veel en het moet echt in het boek staan. Nu hebben ze maar besloten om samen een spel te doen. Vind ik eigenlijk wel slim. Ik ga ook naar bed, helaas geen uitslapen morgen. Half 9 dl wegbrengen. welterusten.
Ik denk eraan om voor Mila de buikligtrainer van fisher price te kopen die is normaal 40 nu bij kruidvat voor maar 25 euro vind ik nog meevallen! Scheelt bijna de helft kan ze ook langer mee spelen dan n speelkleed want als ze kan zitten kan ze er ook mee spelen. Heeft 1 van jullie toevallig ervaring ermee? Ik merk dat Mila alleen haar hoofdje optilt als ze bij mij op de borst ligt niet op n vlakke ondergrond. Deze trainer ligt ook wat hoger en kleurtjes vind ze prachtig
Heb Jinthe, nadat ze uit de fles amper 30cc had gedronken, toch nog even aangelegd. Op bed, klein lichtje aan, geen geluid, ging op zich wel goed. Ze os ook erg verkouden, daar kan het ook aan liggen. Tosti, ze krijgt nu twee keer fv per dag, maar als het zo slecht blijft gaan ga ik weer over op volledige bv, dam maar kolven op het werk. Toch is het raar. Wij "oefenen" al vanaf geboorte met fles en ging altijd goed.
Zo even bijgelezen.. Marieke, ik zat ook meteen aan topmodels te denken, dat deed het hier bij dochter van vl ook altijd goed. Die wordt nu 12 dus weer net iets te oud daarvoor. @neusspray. Goeie tip om dat van zoutoplossing te maken. Scheelt een hoop wat je weggooit aan geld. Kunnen we dat ook voor onszelf gebruiken als het verstopt zit? @babywalker. Die willen wij ook aanschaffen voor vriendje, vind het zo'n leuk ding. @cadeaus, hier hebben de kids van vl nog 1 hele kast vol met speelgoed liggen. Echt van alles door elkaar. En het enige waar ze nog mee spelen in monopoly of tictacboem. Erg leuk spel trouwens. Die kast gaan we dit jaar nog uitmesten met ze en wat kapot of incompleet is gaat weg, wat nog goed is en wat we kunnen gebruiken voor vriendje bewaren we en wat nog goed is maar wel weg kan verkopen we op de koningmarkt volgend jaar. Oh lig eindelijk in bed. Waren om 2230 bij mijn ouders om vriendje op te halen. Had m wel een beetje gemist en hij begon vrolijk te lachen toen hij me weer zag. Avondje samen was wel even lekker en heeft ons ook wel goed gedaan.team nu alleen gesloopt. Vriendje heeft het redelijk gedaan. Vanaf dat hij daar was van 1730tot 2230heeft hij maar 180cc op in totaal en dat is voor zijn doen niet heel veel maar ja was voor hem ook even wennen natuurlijk. Volgende week gaat hij op vrijdag voor het echie naar oma en dat elke week. Nu ga ik slapen, bijna klaar met voeden. Slaap lekker
Maggie dat kan natuurlijk heel goed met de verkoudheid te maken hebben, drinkt lastig met een dichte neus. Hier wil meisje vaak gewoon aan de borst, ze weet precies wat ze wil alleen ik heb niet veel voeding meer. Je moet gewoon doen wat goed voelt, jay drinkt vanaf het begin weinig uit de fles, nu net laat ze ook weer 50 cc staan van een fles van 120+4 maar ze komt nog steeds aan wel minder als bij de bv. En voldoende plas luiers. Ze weegt nu alweer 6.4 kilo het dubbele van haar geboorte gewicht. Marieke hier is lego friends een succes, mijn meisje wordt maandag alweer 7. Ik heb trouwens otrivin neusspray gekocht, maar gebruik het alleen als het het eten in de weg zit, is nog niet gebeurd. Ik ga weer slapen, fijn weekend.
Lego friends is inderdaad ook succes. tic tac boem vinden ze hier ook leuk Eli. Fijn dat jullie genoten hebben.
Goedemorgen, Bij het wakker worden vanochtend is het in mijn nek geschoten. Damn kan me bijna niet bewegen. Net pijnstillers genomen en het gaat al beter, maar kan nog niet veel. Vraagje aan zusterB; jij eet toch koemelkvrij of niet? Wij gaan straks pannenkoeken eten en nu vroeg ik me af of dat kan of niet? Ze hebben ook pannenkoeken met sojamelk, maar dat is toch minder lekker denk ik. Iedereen lekker geslapen? Fijne dag en geniet van het mooie weer!