Voormalige Aug buikjes (2013) nu trotse mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tosti, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben al Max 1.15 uur gereden met hem heenreis was ok. Terug reis veel krijsen! Is zo dubbel want hij is ook zo aan veranderen dat denk miss vind hij minder erg als gewoon ga rijden als hij net fles heeft gehad. Kan hij eerste lekker naar buiten staren en daarna slapen en dan zijn we er al! Maarja aan de andere kant als hij wel gaat spoken ziet wel aan de andere kant van NL hahaha dillema dus... En mijn Opa is ook ver in de 80 dus voel mij ook echt verplicht om heen te gaan! Maar wel een fijn leuke verplichting zucht nog even ver piekeren haha

2. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marieke las post net pas... De ene keer helpt wel en de andere keer niet achterin zitten! Maar mrt deze rit zit ik sowieso bij hem achterin omdat mijn broer dan mee gaat!

3. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ola ik ben er ook maar reageer later. Hier verder alles goed alleen heel druk. Dikke knuffel voor iedereen die hem nodig is.

x

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Baby was jengelig; dus ik vroeg me af waarom en ineens vanuit het niets....... Onweer. Dat was em dus. Hij is nu weer lekker zoet. Gevoelig ventje :)

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Marszie, lastige keuze, mijn kids vonden het stoeltje altijd prima. Maar inderdaad misschien eerst lekker laten eten zodat hij tevreden en voldaan het stoeltje in kan? Ik weet het ook niet, dus kan je er niet mee helpen.
    Kind volgen is belangrijk, maar uit ervaring weet ik wel dat je soms vooraf allemaal beren op de weg ziet en dat het uiteindelijk allemaal meevalt.

Mijn meisje was net weer ontroostbaar, krijsen niet normaal, overstrekken en haar lijfje helemaal gespannen. Heel zielig. Opeens bedacht ik me dat ik vanmiddag ijs van biologische melk heb gegeten. Iemand een idee of een kindje op ijs zo kan reageren als het een koemelkallergie heeft? Ik begin dat toch ook wel te denken namelijk.

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Autostoeltje. Hier vind hij het heerlijk in de auto. Op het moment dat we beginnen te rijden is hij stil.dus ik zou je niet kunnen helpen.
    Dat idee met eten vooraf zou ik proberen. Dan is hij zat meer tevreden misschien.

Mira, sneu van je meisje. Maar als je roomijs hebt gegeten dat is van melk gemaakt dus dat zou dan heel goed de boosdoener geweest kunnen zijn.

Gipsafdruk is gelukt, moet nu 5 dagen uitharden..
    Nu penoza aan het kijken, spannend...

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nou ja zeg. Mijn collega's komen morgen op kraambezoek. Ze zouden om 18.30 uur kome. Nou oke. Luuk krijgt om 18.00 uur de fles dus 18.30 redden we wel. Krijg ik net een app of het goed is als ze om 19.30 kwamen! Ja, dat kan maar dan ligt luuk dus op bed!

Er waren er 2 die samen wilden gaan eten! Ja, fijn doe dat. Komt de rest lekker om 18.30 en jullie een uur later! Is toch maar mijn leidinggevende.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wat aso zeg! Hier heeft de (nog steeds) 'kraamvisite' zich alvast aangemeld voor over 21 dagen! Whahahaha. Te grappig!

Dinsdag krijgt ons kereltje hier een ergonomisch wipstoeltje... Hij wil echt perse rechtop zitten en gaat anders jengelen en vervelen.

9. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ marieke, hij krijgt de koemelk vrije nutramigen.
    De nexium lijkt nu wel iets te doen maar zal het in de gaten houden. Zeker de moeite waard om dan navraag te doen.

10. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Joycey wat is een ergonomisch wipstoeltje dan? Welke ga je kopen?

11. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Even een vraagje aan de mama's van kindjes met KMA.
    Vanmiddag had ik dus ijs gegeten, meisje heeft alles bij elkaar gegild en had duidelijk vreselijke last ergens van en daarna had ze groene dunne poep. Normaal heeft ze mooie mosterdkleurige borstvoedingpoep.
    Komt dat iemand bekend voor?

12. Puk dus de nutramigen aa? Evi krijgt nutramigen lgg.

Mira groene dunne poep krijgt evi van de voeding.. En die is koemelk vrij.. Dus dat durf ik niet te zeggen... Wel
    Heel sneu dat ze zon last heeft. Miss ook laten testen?

Joycey hoe ziet zon stoeltje eruit?

Hier zo maar kijken of ik kan slapen. Truste

13. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Mira of jay kma heeft weten we nog niet zeker moeten eerst de provocatie test nog doen, maar ze doet het er erg goed op dus ik weet het bijna zeker.
    Als ik hier melk producten heb gegeten dan merk ik dat eigenlijk tijdens het voeden al, ze wordt onrustig gaat aan m'n tepel trekken en met haar lichaam bewegen.
    Jay heeft de laatste 2 dagen ook weer zeer groene poep, of het daar echt mee te maken heeft weet ik niet, ze heeft namelijk geen kramp of iets dergelijks en heb ook geen melk producten gegeten.
    Ik ga morgen aan de ka vragen waar die groene poep vandaan kimt ben daar idd ook erg nieuwsgierig naar.

Ik hoop dat je meisje weer wat rustiger is.

14. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
  15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja, dank je, het gaat nu weer beter, ze slaapt en heeft net goed gedronken (slapend) en heeft nu dus geen last.
    Ik ben wel benieuwd wat de ka zegt morgen. Laat je het even weten? Ik ga morgen maar eens even een afspraak maken bij de ha om te overleggen.

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dank je, ik heb wel veel melk, maar de ontlasting is niet schuimend, het is meer slijmerig.
    Dat had ik zelf vroeger ook toen ik nog last had van KMA. Ik ben er zelf inmiddels overheen gegroeid, maar de kans dat ze het ook heeft is dus wel aanwezig daardoor.

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    ZB dank je voor de link. Ik schrok al, want vriendje hier heeft altijd groene poep met van die kleine klontjes erin (sorry voor de details). Maar kan dus geen kwaad lijkt me, heb nl ook een erg goede melkproductie.
    Ben ook wel benieuwd wat er bij je meisje uitkomt.

@kma, wat zijn daar de symptonen dan van bij jullie meisjes? Niet dat ik het idee heb dat vriendje het heeft hoor, maar meer vanwege die groene poep. Ook heeft hij minstens 2 poepluiers op een dag.

Ik ga nu ook slapen, trusten

18. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan wel janken... zo moe... ven al vanaf half 2 bezig omdat dochter niet wil slapen. Heb er net toch maar een voeding in gegooid omdat ik het ff niet meer op kan brengen om iedere 5 min wakker gemaakt te worden... kan me niet voorstellen dat ze zo'n mega honger had, want ze heeft t amper 6 uurtjes op 200 cc gedaan. Normaal slaapt ze langer op minder voeding. Ze lijkt nu wel tevreden, hopelijk gaat ze zo dan ook echt slapen...
    En ik hopelijk ook, want iedere x als ik terug op bed kom ligt er naast me 1 te ronken, zo frustrerend! Hij is er niet 1x uitgeweest, want hij hoort gewoon niks... maar hij zal morgen vast klagen dat ie moe is, want dat deed ie gisteren ook

Marszie, kan jr ook niet helpen. Meisje slaapt hier ook zodra de auto start... zorgen dat ie met een volle buik mee gaat, lijkt me idd een goed idee

19. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    #39 bianca1374, 4 nov 2013
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
    @ copani, nog een beetje geslapen. Frusterend zo'n nacht.

@ Mira, hoe is het met je meisje nu? Goede terugreis.

@ Marieke, hoe gaat het nu met Evi, merk je al wat verbetering. Mag ze vandaag mee naar huis of moet ze nog blijven.

Mannetje krijgt zo weer zijn Rs injectie, vind het zo sneu elke keer! Maar goed het moet. Binnenkort krijgt hij ook de griepprik. Zie alleen nu op de site van het RIVM staan dat baby's onder de 6 maanden geen griepprik mogen. Heb net even een mail gestuurd aan de kinderarts. Wil toch even weten hoe of wat.
    Zelf ben ik weer eens niet fit. Raar hoofd, snotverkouden. Meer last van de astma.

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Goeiemorgen Dames.

Voor veel dames dus toch flink aan het rommel met de kindjes. Dikke knuffel voor jullie.

Hier een heel relaxt meisje ze doet het echt super.
    Alleen kwam ik er gisteravond achter dat ze spruw heeft dus nu alles uitkoken en wassen en heb de huisarts gebeld voor daktarin orale gel die mag ik straks ophalen.

Deel Deze Pagina