Voormalige Aug buikjes (2013) nu trotse mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tosti, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaja de feestdagen komen er weer aan.. En alle drukte van t "normale" leven ook weer. Hoop dat ik nog even dit jaar thuis kan genieten en volgend jaar met frisse moed aan de slag kan gaan.

Er zijn wel bepaalde verbeteringen met evi, maar echt een verschil? Nee.. Het zal wel bij haar horen.. T zou me niks verbazen als ze de kans van dr broer en dr neef op gaat.. Adhd/add ofzo.. Ze is zooo druk en kan dus niet tegen prikkels. Al ging t vanmiddag wel wat beter.
    Maar goed.. ik bem gewoon zo moe van alles dat ik echt heb van: laat maar.. Heb er geen zin meer in. Dus laat maar zoals t nu is ofzo

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga thuis reageren op iedereen wilde ff meedelen dat ik bij de McDonald's zit gnagnagnaaa

3. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Blijf je nu ook nog even in de ziektewet Marieke? Even tot rust komen.
    Ik ben zelf zo blij dat ik pas eind december hoef te beginnen. Met alle verjaardagen en feestdagen in het verschieten. Had nog genoeg vakantie en anders had ik ouderschapsverlof opgenomen.

Fief geniet van de mac, wij hebben chili con carne gegeten.

4. Fief... I hate you! ;)

Bianc, geen idee wat er nu gaat gebeuren.. Ik had gemaild of er een vangnet was, of dat ik miss in zorgverlof voor haar kon, of anders idd ziektewet of eventueel im t ergste geval alleen beginnen met af en toe een ochtend.. Ze zouden t bij p&o neerleggen en dan zou ik t horen. Donderdag komen mn leidinggevende hier langs, zooo geen zin in. Maar ja dan zal ik t wel horen... Mijn werk kennende zeggen ze kom maar gewoon werken :( ... En dan moet ik volgende week donderdag weer beginnen.. Maar als dat zo is ga ik t maar een beetje aandikken ofzo.. Want trek t gewoon echt niet.. Plus dat we onderhand elke dag wel ergens heen moeten met evi, dietiste, fysio, oke die komt dan aan huis, en we gaan miss dat film traject doen.. Geen idee hoelang dat zal zijn... Mij. Hoofd staat echt niet naar werken.
    Maar ja, ik heb vorig jaar bijna een jaar thuis gezeten met een depressie, toen 4 maanden gewerkt en toen thuis door zwangerschap. Dus kan me voorstellen dat ze de scheit van me krijgen :(

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hehe weer thuis...

Ff kijken of ik alles nog weet...

@eli Beterschap!! Wel balen maar wat niet gaat gaat niet. ..

@Joyce hoe was je 1e schooldag?

@marieke wel fijn voor jullie dat jullie nn beter gesprek hadden. Gelukkig is Evi wel wat aangekomen al is het niet heel veel.. succes bij t cb morgen!

@hier vanmorgen met Mola naar de HA geweest geen oorontsteking ze kan n beetje last hebben van berg in dr oortjes ze heeft t ook op dr hoofdje heb ik nu ingesmeerd met paraffine/vaseline mocht vd HA dan wordt t wat soepeler en gaar t hopelijk los.. ze krijgt ook n echo van haar heupen. Ook ff n afspraak maken bij de fysio vanwege dr hoofdje.

@bianca bedankt voor de tip over de babygym!

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat schreef ik gisteren al :D

Vandaag was het de tweede dag en die was wel leuk :)

Ik heb zojuist een officiële klacht ingediend tegenover mijn buurman. Mijn god, wat een kinderachtig persoon. Kijk; dat hij roddelt, nare verhalen verspreid, op Facebook zit te trashtalken met foto's van dikke wijven (en dan natuurlijk op mij doelen) vind ik prima - nee dat vind ik ook niet prima, maar wat kan ik er aan doen? - maar hij is ook nog zo triest en kansloos om mijn container te stelen en onkruidverdelger te spuiten op onze planten/bloemetjes. Ja, dan word ik boos!

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wat een malloot Joyce, aangifte doen wegens treiteren ofzo. Mafkees (de buurman, niet jij)

Fief fijn dat het geen oorontsteking is, waarom naar de fysio voor haar hoofdje? Ik hoop dat de heupjes meevallen en dat ze niet zo'n spreidbroekje hoeft, dat vind ik zo zielig eruit zien.

Eli, fijn dat je je beter voelt, ga je wel werken morgen?

Marieke, hoop dat ze goed nieuws hebben morgen.

Hier; Meisje heeft bijna de hele dag geslapen, vanochtend 45 min wakker en 's middags een uurtje en net 1,5 uur. Verder slaapt ze, ze drinkt ook niet super, maar ja, ze is gewoon moe. Heeft dus heel wat losgemaakt bij de osteopaat.
    We moeten nu met haar oefenen om op haar buik te liggen want dat wilde ze niet meer sinds 2 weken.

Verder ben ik vandaag op mijn werk geweest en heb ik een super relaxed gesprek gehad. Heb er nu wel weer zin in om aan de slag te gaan!

8. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Mira, denk wel dat ik ga werken morgen. Ze zien me aankomen, uhm ik ben ziek ik kom niet.
    Voel me wel iets beter hoor, maar ben nog helemaal niet de oude. We zien wel hoe het loopt morgen.
    Heb er ook zo geen zin in. Mis vriendje nu al en dat terwijl hij nu bij me ligt te drinken. Ga zo ook naar bed en laat vl de volgende voeding doen. Ben gesloopt.

Morgen denk ik weer aan jullie hoor, heb vandaag even genoeg aan mezelf.

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Het zij je vergeven. Ga nog even genieten van je laatste avondje in jouw bubbel en ik wens je heel veel sterkte voor morgen met werken. Knuffel!

10. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @ eli sterkte met je eerste dag werken.

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    :(boehoe het is zover de dag waarvan ik hoopte dat hij nooit zou komen, werken :(

Thnx Bianca doet een beetje zeer maar komt goed.

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Vanavond weer extra knuffelen meid. Het wordt steeds makkelijker en waarschijnlijk heeft vriendje het super naar zijn zin bij oma. Maar ik weet hoe je je voelt. Knuffel meis.

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Sterkte Eli!!!!!!! Denk aan je vandaag. IK heb incl deze nog 5 dagen te gaan.

Hier heeft meisje vanmorgen tot 6 uur geslapen ik hoop dat deze trend zich een beetje door zet. Ik ben wel weer klaar met de nachtvoedingen. al heb ik er weinig last van want meestal vallen we samen weer in slaap

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Sterkte Eli! Het wordt met de dag makkelijker! Wel fijn dat de baby bij oma is.

15. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Komt goed eli! Werk ze!

16. Eli sterkte meid!

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @joyce: idd, gestoorde buurman :(

@fief: nog gefeliciteerd met je moeder :D
    En vervelend van Mila haar oortje, hoop dat het snel over is.

Voor de rest... Blackout * moet nog ff opstarten, vl heeft de kids gedaan net dus ik heb nog ff m'n ogen dicht gedaan.

Oowja, vaatwasser heeft het opgegeven :(
    Grrr... Gelukkig kunnen we de nieuwe auto over ongeveer 1,5 week ophalen. Dan maar gelijk voor een andere vaatwasser kijken, en ons huis afmaken. Laminaat voor de slaapkamer, grote koelkast, rolgordijnen, gordijnen en nieuwe tv.

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @Eli: hoop dat je je beter voelt dan gisteren.
    Werkse vandaag en sterkte met het missen van je kereltje.
    Als je je echt niet goed voelt kan je je alsnog afmelden en naar huis gaan.

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen,
    Ik denk aan je Eli.

Verder niet zo veel te melden. Er lag hier ijs op het dak van de schuur.
    Toen ik stopte met werken was het bloedheet als ik weer moet starten ligt er ijs op de schuur. :(

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Maandag trouwens bij cb geweest.
    A woog 5060 gram en 58 cm.
    L woog 4330 en 53 cm

En sinds de vorige keer (30-09) is A 3,1 cm gegroeid en L 5,5 cm! :D