Ja ik heb al twee keer ruiten mogen krabben Bw wat doen je kiddies het goed. Meisje ligt al weer een poosje te slapen. Ik moet nog ff op jacht voor traktaties voor Ridder morgen. Vrijdag is ie vrij. Hij zou arretjescake trakteren maar was vergeten dat ie vanavond al naar papa zou gaan. Moet dus toch ff wat kant en klaars hebben
Oh lekker!! Arretjescake! Hier meisje net weer een luier zo vol dat het in haar nek zit. Ik begrijp het niet. Zl had dat nooit, poepen meisjes de andere kant op ofzo? Ik heb al een maat groter qua luiers, maar dat helpt dus ook niet.
Thnx meiden, doet me goed. Ben alweer een beetje gewend hoor en het scheelde ook dat vriendje al 2x een.paar uurtjes is weggeweest. Zit nu te kolven in 'het hokje' moet zeggen niks mis mee. Heb een do not disturb op de deur hangen Mira, hier poept vriendje wel vaak tot in zijn nek dus ligt niet aan de meisjes denk ik
Tosti, dat heb ik ook hoor. Bij sepp nog noooooit een spuitluier gehad. Jinthe heeft het regelmatig. Dame slaapt al sinds half negen. Ze moet eigenlijk zo de fles. Met bv maakte ik me daar niet zo druk om, maar nu wil ik wel aan de vijf voedingen komen, hoe doen jullie dat? Wakker maken? Ondanks een vette fles kwam ze toch om 5 uur... Zucht... Maar kwam op zich wel goed uit, want had last van stuwing. Had ook gedroomd dat ik weer zwanger was. Brrrr... Moet er echt niet meer aan denken. Bw, wat doen ze het goed!
Haha hier ook een meisje wat vaak omhoog poept.. Ze heeft net dr prikjes gehad.. Arme drommel. Nu ligt ze lekker op bedje.. Hopen dat de koorts weg blijft, anders mag ze niet in dr puckababy. Ze weegt nu 4594 is 54 cm en hoofdje is 38.5 Blijft een kleintje hihi... Volgens mw daar krijgt ze veeel te weinig voeding. Maar ach.. De kinderarts zei niet pushen dus vind t prima.. Nu zo even de dietiste mailen over hoe en wat.. Zijn net even langs t huis gereden waar ik nr 5 sta. Oooo ik wil dat huis!! Duimen dat nr 1 tm 4 niet komen opdagen..
Oh dat zou fijn zijn! Weet je al wanneer je mag gaan kijken? Lekker laten kletsen bij t cb, moet je het met een trechter erin gaan gieten ofzo die voeding? Wij mogen vrijdag weer. Ben zo benieuwd of ze eindelijk een beetje aangekomen is! Ik heb het idee dat ze de afgelopen 2 weken opeens flink is gegroeid, dus vind het wel spannend.
Spannend dan idd tosti! Geloof dat evi hier inmiddels samen met die van bw de kleintste is?? Werd net gebeld door kpn dat ik mn abbo al mag verlengen, dus ik ga op telefoon jacht hihi
Voglens mij wel, mijn meisje is sowieso zwaarder dan 5100 gram. Maar ze was met 12 weken nog maar een kilo sinds de geboorte aangekomen, dus dat was wel erg weinig.
Heb trouwens nog niet gehoord wanneer we kunnen kijken, volgens hun is de huur opgezegd per 1/12 maar hij is nu al bijna leeg. Dus ben benieuwd. Ja evi groeit echt met de onderlijn mee zeg maar.. Hoe lang was jullie meisje nu ook es weer?
Spannend Marieke, ik hoop dat jullie het huis krijgen. Zou wel lekker zijn als je meer ruimte hebt. Bw, de kindjes groeien goed zeg. Fijn hoor. Eli, ik hoop dat je eerste werkdag leuk is ook al is het moeilijk om de kleine weg te brengen. Hier zijn we gisteren met Noah naar het cb geweest voor te wegen. Hij weegt nu 5340 gram en is 57 cm. Ze wilde gelijk alweer met zn voeding bemoeien maar heb gezegd dat ik daar toch niks mee doe omdat het ziekenhuis hierin beslist.
Puk ooo erg he, hier ook.. Ze krijgt veeeel te weinig.. Niet miepen de ka vond t goed! Hoest met de kleine man inmiddels?
Ze was op 10-10, 58 cm en de laatste keer wegen was 22-10, toen was ze 5130 gram. We doen altijd een poule (met ml, broer en sz) voordat we weer gaan wegen en meten. Dus moet nog even denken waarop ik ga inzetten.
Trouwens Marieke, wat vond ze te weinig qua voeding dan? Hoeveel krijgt en hoeveel zou ze moeten hebben?
@Eli Hopelijk viel je 1e werkdag mee! Ben je al een beetje opgeknapt? @BW wat groeien je kindjes goed! Top! @Tosti haha grappig zeg zo'n poule! @Marieke Ja gewoon uitgaan wat de ka zegt hoor.. @hier Gister dus met Mila naar de HA geweest, maar gisteravond en vandaag volop krijsen.. ik huisarts weer gebeld.. hij heeft nu oordruppels voorgeschreven, is VL nu aan het halen. Ook gaat ie weer flesvoeding halen, beter heeft de Dirx drogist of de Bas het, anders moet ie de stad in.. Kut chinezen.. IK HEB KOPPIJNNNNN en 400mg ibuprofen helpt ook lekker veel.. NOT
Ja echt he ze snappen dr niks van. Bij Noah vroegen ze ook hoe het ging net zelf zitten. Toen heb ik gevraagd of ze het woord 'gecorrigeerd' ook kennen. Met de kleine gaat het wel aardig. Hij zit weer aan de friso comfort voeding en spuugt niet meer (dit deed hij op de nutramigen) wel. Over 2 weken weer naar de kinderarts voor controle en dan naar wens hebben over bijvoeding.... hij eet echt z'n handjes op en kijkt het eten uit onze mond. Hij krijgt nu in z'n laatste fles rijstebloem erbij.
Hihi dat is wel leuk ja! Ik had verwacht dat evi rond de 4800 zou zitten haha mooi verkeerd gedacht. Ze krijgt 5 x 135 aangeboden. Maar drinkt hooguit 1 a 2 ervan leeg. Meestal maar zon 100.. Soms 90.. Afgelopen 3 dagen spuugt ze ook ineens weer.. Maar ja zolang ze nog aankomt vind ik t goed.. Fief hopen dat de druppels helpen! Enne nu moet je ophouden haha, hier ook al dikke koppijn en niks helpt! Puk ja hier ook binnenkort naar dietiste voor bijboeding. Spuugde hij ook zoveel ja?? Dat doet evi dus ook sinds ze nutramigen heeft. Is even weg geweest maar nu dus sonds 3 dagen wel weer. Heeft ie nog koorts?
Bij ons gaat de kinderarts naar zn voeding kijken. Afgelopen donderdag hebben we telefonisch contact gehad met zn eigen arts wat erg prettig was. Zij had ook het minste vermoeden dat Noah koemelk allergie heeft en omdat de groei zo belangrijk is mocht hij weer terug op de friso comfort. Hij dronk namelijk heel slecht op de nutramigen en ging spugen ervan. Nu drinkt hij weer netjes zn flesjes leeg. Hij heeft gelukkig geen koorts meer en is echt weer zichzelf. Welke voeding heeft Evi nu dan? Volgens mij hebben jullie net zoals ons alle soorten al een keer geprobeerd.
Tosti, Jinthe was de laatste keer (met 9 weken) 5300 gram en 60 cm, dat komt toch een beetje op hetzelfde neer als bij jullie meisje? Bij mij hebben ze geen woord gerept over dat ze te licht was. Vandaag ben ik wezen kijken bij een kdv even buiten het dorp. Op een boerderij. Helemaal leuk. Ik heb berekend dat we onder aan de streep 65 euro per maand duurder uit zijn dan nu bij de gastouder. Wat vinden jullie? Overwegen waard?
@MaggieMagpie : Ik zou zeggen: Waar heb je het prettigste gevoel erbij... en ligt het 'op de route' als je naar/van je werk komt, zowel voor jou als partner. Misschien dat naast elkaar leggen en kijken wat het overwegen waard is?
@marieke ja koppijn is nog niet weg.. word er knetter van, maarja ga maar op tijd naar bed ofzo.. morgen gaat toch de wekker vroeg weer..VL moet werken, meestal kan ik dan niet meer verder slapen.. Sinds papa thuis is, gaat het goed met Mila. Uur geleden ook d'r oortjes gedruppeld.