Voormalige Aug buikjes (2013) nu trotse mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tosti, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puk wij hebben de nutramigen lgg, moeten er nog mee doorgaan omdat de test nu te onrustig voor dr zou zijn..
    Ik heb ook aangegeven dat ze veel spuugt maar doen ze niks mee. Ook niet dat ze dr flessen niet leeg drinkt.

Maggie is maar net wat je zelf wilt. Tis wat duurder maar je zit nooit met vakanties of ziekte van gastouder.. Eten en drinken zit er vaak bij in, naja fruit en brood strax dan. Zelfs luiers soms..
    Ik ben voor kdv, maar ja, da moet t financieel wel haalbaar zijn.

Fief fijn dat t beter gaat met papa's kindje hihi. Miss dat de oordruppels ook wel verlichten

2. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Zo hehe eerste werkdag zit erop en viel me echt mee moet ik zeggen. Was weer als vanouds met droge humor en slechte grappen en daar hou ik van (op woensdag werk ik met 2 mannen)
    Oma kwam vanmiddag nog even met vriendje en dochter van vl langs om een kusje te brengen dus mijn dag kon niet meer stuk.
    En nu is hij net klaar met eten. Hij was wel erg blij toen ik mijn boobie bloot legde begon helemaal te kraaien van het lachen :).....smelt

@bw voel me gelukkig vandaag weer helemaal beter, had echt een dagvirusje te pakken ofzo. Blij toe hou niet van ziek zijn. (Wie wel).
    En wat groeien jou kindjes goed zeg, trotse mama :).
    Wel balen van je apparaat die stuk is, weet niet meer wat hihi.

@Marieke hoe is het nu met evi,.heeft ze nog veel last van de prikjes?

@tosti, ben ook wel benieuwd hoe jou meisje het doet met groeien.

@fief, sterkte met Mila haar oortjes.

Hier nu nog bij so, ook meteen gegeten scheelt ons weer koken :) en vinden het gezellig
    Zo lekker naar huis op de bank ploffen en lui voor de tv hangen.
    Morgen moeten we met vriendje naar cb voor de prikjes en ben ook wel benieuwd wat hij gegroeid is, al kan ik al wel verklappen dat hij de zwaarste is van deze groep

3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Nee, ze is niet te licht, het gaat erom dat ze te weinig aankomt. Ze komt omgerekend maar 85 gram per week aan ofzo en dat is te weinig. (5130 gram bij 12 weken, ze was bij haar geboorte 4100gram) Maar goed, ze is nu tevreden en ik ga er vanuit dat het nu wel goed is. Toen ze nog zo veel huilde kon ik op een gegeven moment haar ribbetjes tellen, toen maakte ik me wel zorgen. Nu krijgt ze een steeds dikkere kop, dus nu ben ik vooral heel nieuwsgierig hoeveel ze nu weegt.

Eli, fijn dat je eerste werkdag goed was.

De rest van ben ik even kwijt.

4. Spannend dus tosti, ga jij niet zelf wegen dan bij de inloop ofzo? Doen wij met evi wel, ook vanwege de med.

Eli wat fijn dat de dag goed verliep.. Nu weer lekker thuis.
    Evi slaapt al vanaf 14 u... Wel fles tussendoor gehad, half slapend.. Arm moppie.. Ze is zo stil dat ik t eng vind hahahhaa.

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja, ik was 1x gaan wegen bij de inloop, maar vorige week toen ik wilde gaan regende het te hard om daarheen te gaan (15 min lopen) en de keer erna had ik met zl en meisje daarheen moeten lopen en daar had ik ook geen zin in.
    Dus het is nu echt een verassing na 3 weken!

Heerlijk dat ze even ligt te slapen. Misschien is ze alles van de eerste weken aan het inhalen!

6. Ooo ja dan is t zeker spannend.. Ben benieuwd :)

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook niet naar de inloop, takke end.. en is in Crooswijk, nou niet echt een gezellige wijk om doorheen te lopen als vrouwzijnde alleen.. hoor je alleen maar Ejjjjjjjjjj dushiiiii of Hej meisje meisje! Irritant zeg..

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dan ben je opeens een MILF!
    :D

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja man! :D En hun zijn dan een BIDLTF :p (Boy I Don't Like To Fu.ck) :p

10. Hahahahahaa idd milf fief

11. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Hoi dames,
    Goh wat een drukke dag, met 7 kids naar de bios en heen en weer geren pfff.

PUK en Marieke hier nog een dame die eigenlijk volgens de regels niet genoeg zou drinken sinds ze aan de fles is. Een voordeel dat ze de eerste 2.5 maanden bv heeft gehad en daar behoorlijk wat babyvet van heeft gekregen en heeft dus nu even genoeg reserve.
    Zolang de kleintjes goede plas luiers hebben allert zijn en niet afvallen lijkt het mij geen probleem toch!?

Eli fijn dat je eerste werkdag leuk was, ik heb er ook wel weer zin in.

Nou hier krijgt meisje de laatste fles, jammer genoeg komt ze nog wel 1x in de nacht meestal tegen 4 uur de laatste week maar ja ook doordat ze wat aan de weinige kant drinkt vind ik dat nu niet erg, morgen de koemelk allergie test ben benieuwd.

Slaap lekker allemaal

12. Zusterb suc6 vandaag! Wat ik begreep kunnen ze er erg onrustig van worden.. Vandaar dat ze t bij evi nog niet doen..

Hier naar bed gegaan met koppijn en opgestaan met koppijn. Dit word een lange dag!! Bah! Strax komt fysio en vanmiddag mn leidinggevende op kraambezoek. En ik wil alleen maar naar bed

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

De baby deed echt compleet hysterisch vanochtend om kwart over vijf. Jeetje. Alsof hij was overreden door een fietser ofzo; zo gilde hij. Mager speenvarkentje! Hij moest en zou zijn fles - zo gilt hij alleen vrijwel nooit. Ik schrok er van. Alsof hij zijn volumeknop ineens op 200 had staan ofzo! Dus ik heb maar heel halsoverkop die fles erin gepropt.

14. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dan had hij wel hele erge honger:D

@ Marieke, hopelijk heb je een goed gesprek met je leidinggevende en gewoon duidelijk zijn en zeggen dat je het echt niet trekt. Sterkte vandaag.

@ Zusterb succes vandaag in het ziekenhuis.

@ Maggie, als het goed voelt zou ik toch voor het kdv gaan. Zelf heb ik hier ook gekozen voor kdv, voelt voor mij prettiger dan een gastouder. Vindt het ook een prettig idee dat je ook niet zit met vakanties en ziekte van de gastouder.

@ Fief, hoe is het nu met je moppie?

Hier een mooi stukje regelmaat voor de nacht. Ruben lag er om 20 uur in en kwam om half 6, heerlijk! Hij slaapt nu echt langer door dan in de wieg en wurmt zich ook niet meer bloot.

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    #555 Tosti, 14 nov 2013
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
    Heerlijk Bianca! Geniet er maar van.

Maggie, mijn kids gaan naar t kinderdagverblijf, vind ik prettiger dan een gastouder. Met het oog op vakanties idd, maar ook geeft het mij een veiliger gevoel. Vooral nu zl ouder is, ben ik erg blij met het kinderdagverblijf. Hij kan daar veel meer ravotten, het is groter binnen een grotere tuin, hij heeft vriendjes en doordat het een horizontale groep is, is al het speelgoed, activiteiten etc afgestemd op zijn leeftijd en ontwikkelingsniveau.
    Als ik kon kiezen voor een kinderdagverblijf op een boerderij zou ik het wel weten! Er zijn onderzoeken waar uitkomt dat een boeren/natuur omgeving voor kinderen zeer bevoordelijk werkt voor de ontwikkeling etc.
    Maar... het blijft jouw keuze, je moet je er goed bij voelen. Voor jouw jochie gaat het misschien wel moeilijker zijn om op deze leeftijd op een nieuwe plek te wennen, dus hou daar rekening mee. Dat kan even tijd kosten.

@hier; meisje kwam om 2 uur om gezellig te drinken. Heeft beide borsten gedronken en ik heb haar om half 3 slapend weg gelegd.
    Om 4.45 kwam madam weer! Ja, daaag dacht ik, ik ben gekke henkie niet, bekijk het even. Damn wat was ik chagerijnig. Duimpje wilde ze niet, drinken eigenlijk ook niet. Ze liet de melk gewoon uit haar mond lopen, resultaat; mijn kleding nat van de melk. Slapen wilde ze ook niet meer.
    Ik heb dus haar ledikant op haar kamertje maar opgemaakt en heb haar daar neer gelegd. Beetje pissig de deur dichtgedaan en ja hoor madam sliep direct!
    Totdat manlief om 7.45 wakker schrok! Haha, de kids hadden al op het kinderdagverblijf moeten zijn. Dus binnen 20 min, meisje laten drinken, zl fles pap, aangekleed en waren ze de deur uit. Nu dus heerlijk het rijk alleen!

De laatste keer tot het einde van mijn verlof even helemaal alleen thuis! Ik ga nog wel even wat was opruimen en boodschappen, maar verder ga ik op de bank liggen en niets doen. Meisje haal ik om 1 uur weer op, dan vind ik het wel weer lang genoeg en zl blijft lekker daar.

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh Marieke, succes met je leidinggevende. Nog even wat donkere oogschaduw onder je ogen smeren, dan zien ze wel dat je het echt niet trekt.
    Oh en per ongeluk zout in haar koffie etc, dan geloven ze ook direct dat je je gedachten er niet bij hebt!

17. Bianca, mja ze komen in feite op kraambezoek, dus hoop niet dat t een heel zwaar gesprek gaat worden. Zoals verwacht is mw niet in haar hum en mama ook niet dus hoop dat ze snel weer weg zijn.

Wat ik me afvroeg he, zowel t cb ( al trek ik me daar dus niks van aan ) als de ka zei dat baby's van 3/4 maanden max 8 u tussen voedingen mogen hebben, ik lees bij zovele hier dat ze slapen van 20/21 tot 6/7.. Dan denk ik..wat zou daar dan zo slecht aan zijn?

Tosti sjonge nachtje wel dus, nu even genieten van je rust dus..
    Hahaha ik heb geen oogschaduw in huis, anders had ik t gedaan.. Maar zie er gelukkig van mezelf al belabberd uit vandaag lol.

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke succes vandaag!! Haha goeie tip vd oogschaduw en zout!

@bianca mila is vrolijk wakker geworden heeft net dr flesje op. Hele nacht geslapen. Wil vandaag ff met dr naar buiten. Ik ga ff naar de kruidvat heb via "jouw kaart" 25% korting op alles van Fisher Price ga ik ff gluren. Verder maandverband kopen.. ben ongesteld bleeghh dat verklaart mn koppijn van gister.

@joyce awwhh geen fijne start vandaag!!

@eli fijn dat je 1e werkdag weer als vanouds was!

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja Zusterb succes vandaag!!

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar bij mijn cb niks over gehoord wbt slapen.. maar ik denk bij mezelf als ze de hoeveelheid wat ze binnen moet krijgen maar binnen krijgt op 24u is t goed toch...

beetje natte aarde doet ook wonderen lol ;)

Deel Deze Pagina