Voormalige Aug buikjes (2013) nu trotse mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tosti, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik meld me ook hier :p

Weet niet wat er hier is: om 8 uur hoor ik gehuil, blijf nog 5 minuten liggen en kom uit bed, slippers aan en badjas aan.
    Doe de deur open, is het opeens stil, dus ik eerst naar de wc.
    Kom hun kamer binnen: slapen beiden nog. Dus ik weer terug op bed, hoor ik weer wat om 9 uur.
    Ik weer eruit, en deze keer de flessen alvast klaargemaakt.
    En raad eens: nu zijn ze weer stil en aan het slapen.
    Ze zijn gewoon een spelletje met mama aan het spelen, of voor de gek aan het houden :p

Maar dat kan mama niks schelen want ik ga zo toch hun kamertje binnen en ik trek ze gewoon uit bed voor schone kontjes en de fles, of ze nou weer slapen of niet :p

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Zie net dat het alweer bijna 5 maand geleden is dat ik ben bevallen.
    Zo apart, bijna een half jaar.
    De tijd vliegt.

Misschien nog een beetje vroeg, maar hoe gaan jullie het doen met oud&nieuw vieren met de kleintjes ?
    Gaan jullie nog weg met de kids naar familie ofzo, en hoe doen jullie dat met alle vuurwerk etc.

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morning ladies,

Copani, hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

Bianca, succes met de prikjes van je ventje en beterschap voor jou.

Marieke, hoe is het met evi, weten ze al meer, en wanneer mag ze weer met jullie mee? Knuffel

Hier net wakker. Vriendje kwam om 5.15 en ik had vriendelijk gevraagd of vl de volgende voeding wilde geven. Ok prima. Jeeeh kan ik lekker uitslapen tot... 10 of 11u. Niet dus, hoor net keihard gehuild vanuit de woonkamer dus denk ga even kijken.
    Zit vl te godverren over de fles ed. Zit de speen niet goed door de ring heen getrokken (avent) .
    Dus ik moest wel lachen om zijn dummie actie :). Dus speen goed en klein vriendje drinkt 30cc en stort uit de wereld vandaan. Mooi ik had gekolfd, dus ik duik mijn bed weer in al is het alleen maar om even te relaxen.

@bw. Haha ze bespelen je, dat hebben ze volgens mij afgesproken :)
    Wij blijven met oud en nieuw thuis en de opa's en oma's komen. Normaal gaan we altijd naar mijn so en daar is het altijd erg gezellig met veel muziek, drank en vuurwerk en gekkigheid.
    Nu dus vanwege vriendje blijven we thuis lekker wat rustiger. Wel met vuurwerk (toevallig zitten we binnenkort in de buurt van België :)) en een drankje en gezelligheid. Wel doen we gewoon vuurwerk. Mijn moeder en sm houden daar toch niet van en die blijven dus binnen en vriendje blijft gewoon lekker op bed liggen.

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Goeiemorgen!

Hier vanmorgen gevecht om Em wakker te krijgen :p Wil altijd uiterlijk 8 uur de fles anders komt het 's avonds niet uit.
    Dus wekker ging om half 8, uit bed, (na nog 2 keer bijna in slaap te zijn gevallen door gebroken nacht, kom ik zo op terug) naar Em toe "goeiemorgen lieverd" geen reactie (DUHH) lampje aan, over wangetje wrijven, dekentje en lakentje iets terug, over buikje wrijven baby kijkt geïrriteerd, rekt zich uit, ontspant slaapt weer verder.. Oke, gordijnen open, nog een keertje over hoofdje aaien : "Emily word je een beetje wakker prinsesje?" Weer geïrriteerd weer uitrekken en verder slapen..
    Naja dan maar wc schoonmaken, was aanzetten.. Was het 8 uur werd ze eindelijk wakker :p
    Oke; de gebroken nacht: als jong als ik ben, komen mijn verstandskiezen sinds een jaar of 2 door, sinds gister is mijn linker wang helemaal opgezet, tandvlees doet zeer, eten is pijnlijk, kan me mond niet echt goed ver meer open doen, blablabla -.- nooit problemen met mn tanden gehad.. vanacht dus 3 keer wakker geworden van de pijn, 2e keer maar ibrobrufen ingenomen (lang leven het niet zwanger zijn) uur later ofzo weer in slaap om vervolgens anderhalf uur later weer wakker te worden.
    Net dus naar de tandarts geweest, (Emily gelijk haar Oma weer gezien, die haar bijna wilde kidnappen. Mijn Moeder is assistente van de tandarts, ging gelijk al haar collega's langs om haar kleindochter te showen) igg, is het nu naar de kaakchirurg of 2 maanden wachten dat de tandarts hem er zelf uit kan trekken.. dan maar stijf staan van de pijnstillers, ach nam het toch al in voor mijn ongesteldheid, migraine en gebruikelijke chronische spierpijn..

Even terzijde: WAT EEN POKKEWEER!!

@babywish: haha dat heb ik ook soms,tegenwoordig blijf ik liggen tot ze igg 3 keer weh heeft gezegt :p

5. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nou mijn collega's hebben toch besloten om om 18.30 te komen.

Oud en nieuw: wij blijven lekker thuis. Voor het eerst oud en nieue met ons drieen. Dan te bedenken dat ik toen op was van de zenuwen omdat we 7-1 de eerste echo hadden. En nu ligt ons wormpje boven in bed te wauwelen....

6. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden!
    Ik meld me ook weer aan.

Het lijkt wel of kleintje hier al in zijn 4e sprong zit. Die duurt laaaaaaanggg :(
    Gisteravond voor het eerst nutrilon ha gegeven. Toch al wel beginnen met afbouwen van bv. Was er even emotioneel onder.

Marieke, hoe gaat het daar?

7. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nathalja dikke knuf
    @babywish fijn he jays heeft daar ook zo handje van.. sta ik helemaal klaar meneer weer in coma hahaha
    @oud en nieuw ik zou echt nog niet weten... vond al heel wat dat ik van de week even moest beslissen hoe of wat met de kerst hahahaha

@ego a gossie jays heeft zijn prikjes gehad en normaal was 5 minuten krijsen en rustig... nou deze keer niet hoor man man man wat een verdriet... dikke tranen over zijn wangen en dikke rode ogen van huilen... net maar flesje gegeven en halverwege was meneer vertrokken naar dromenland dus dat is wel lekker voor hem... hij is 4 maanden 60.2 cm en weegt 5650 gr..
    laatste keer was op 26 sept en hij is dus 975 gr gegroeid haha..

nu hoeven pas weer 6 jan ff rust

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier ook groene poep - al maanden - maar dat is gebruikelijk met hypoallergene flesvoeding. Het zou verontrustend zijn als het niet zo was...

bol.com | Topmark - Relax Wipstoel Met Speelboog - Zwart | Baby

Deze; met anatomisch zitvlak, blablabla, is minder funest voor de rug als de (vaak) duurdere vanwege de meerdere standen etc. Niet dat je ze er uren in moet laten zitten, maar voor eventjes vinden ze het geweldig. Volgens 1 v/d meiden van zwangerschapsgym!

9. Ga later terug lezen. Als t goed is mag evi strax naar huis.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wat fijn :) Maarrrrr.... heeft het geholpen, het opgenomen zijn? Wat is er nou uitgekomen???

11. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedemiddag, we zitten in de auto. Richting huis weer.

Die dame kwam vannacht weer om de drie uur om te drinken. Gezellig dat ze dat vindt... Ik hoop dat t regeldagen zijn, want na 2 maanden doorslapen heb ik geen zin meer in gebroken nachten.
    Ze heeft n nieuw spelletje; 'rechtop staan'. Ze strekt haar beentjes als ze op schoot zit en gaat weer zitten. Dan kijkt ze helemaal trots rond. Snoepie van me.

Ik heb net naar je gezwaaid Maggie

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn baby slaapt trouwens de hele tijd door 's nachts. Ik klaag niet hoor, maar hoort dat al? We geven hem rond elf uur/half twaalf/twaalf uur de laatste fles nachtvoeding en hij wordt pas ergens rond half zeven wakker.

Stiekem mag hij er nog wel een uurtje langer over doen :)
    Maar is dat wel goed voor hem?

14. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joycey er word gezegt dat je zeg maar max 8 uur tussen de voedingen mag laten dus dan zit je goed... hier zit ik daar zwaar overheen maar mijn kleine is wel wat ouder... maar toen jays zo oud was als jij mannetje sliep hij soms ook langer dan 8 uur...
    dat is voeden op verzoek dus lekker laten gaan en genieten van je nachtrust...

ik zelf schijn vanaf 3 weken al door te zijn gaan slapen en ik ben dan wel niet helemaal goed :p maar ben aardig leuk opgedroogd al zeg ik het zelf!

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Whahahaha, nou, het ventje hier groeit goed, dus ik neem aan dat hij het wel kan hebben. Hij drinkt er geen druppel minder om :D

Ik was ook niet van plan om hem wakker te maken - als ik heel eerlijk ben. Ik vind het stiekem wel prima en hoop dat het niet slechts een fase is. De afgelopen 10 nachten heeft hij ongeveer 8 nachten doorgeslapen tot na 6 uur en 2 nachten waarbij hij rond 5 uur wakker werd.

16. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou ook echt niet doen lekker laten slapen meestal als eenmaal doorhebben dan gaat het super;)
    hier slaapt jays van 20.30 tot 07.30 en dan maak ik hem wakker omdat ik anders niet uit kom met de flessen...
    vind het heerlijk... en als hij het op het krijsen zet snachts is er echt wat dus... maar dan is het 10 minuten troosten en meneer is alweer vertrokken maar moet zeggen dat dat wel weer een tijd geleden is...

nadeel vind ik wel als je gewend ben aan doorslapen en hij komt dan een keer wel snachts ben je de volgende dag ook meteen helemaal naar de klote hahahaha

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dat is heel normaal hoor Joyce. Heerlijk geniet ervan! Mijn meissie deed het met 3 weken, maar heeft soms periodes dat ze weer komt om te eten 's nachts.

Bijna thuis!

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hmm, mijn schatz heeft alleen 2 dagen na de bevalling 1x een hele nacht doorgeslapen - en dat ging per ongeluk.

Ik kan er wel aan wennen! Sinds 26 oktober doet hij het en ik hoop dat hij het volhoudt tot 'for ever'. Whahahaha.

19. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Heb teruggezwaaid hoor Mira!

Hier ook nog steeds gebroken nachten... Niet van Jinthe maar van sepp. Omg, de peuterpubertijd heeft zich hier aangediend denk ik... Onhandelbaar is het juiste woord hier... Op dit moment vind ik het moederschap de meest ondankbare taak ever...

20. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wat n drama, hier ook. Heb n gisteren n uur in zijn blootje laten lopen. Hij weigerde kleren aan te trekken. Ik was t zo zat dat ik m hem heb laten lopen.
    Het lijkt wel alsof hij alleen lief kan zijn als hij tv mag kijken of iets te eten krijgt.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina