Marieke met iemand praten is in deze situatie echt geen overbodige luxe. Ik heb het toen afgeslagen en ben uiteindelijk 2,5 jaar later als nog in therapie gegaan en toen bleek hoe zwaar ik het had er varen dat ridder zo huilde. Meid tis echt niet op jou als moeder gericht maar wel op de impact wat een huilbaby op haar mama heeft. Dikke knuffel jeugdzorg komt echt niet kijken omdat je een huilbeeb hebt
Suprise nee dat snap ik idd ook. Daarom hebben we ook gesprekken met maatschappelijk werk en ben ik bij de ha geweest en zit ik aan de oxazepam.. Dus snap dan niet dat ze ons dan ook nog aanmeld voor ggnet, krijg er gewoon een naar gevoel bij.. Maar ze zou van de week nog terug bellen als ze de contactpers gesproken heeft.. Dus dan ga ik even vragen wat hier de bedoeling van is.. Vl had haar aan de foon
Hallo allemaal Vandaag voor de eerste koemelk test gehad, eigenlijk een hele rustige dag en geen reactie gehad tot half 4 vanmiddag uit het niets heeft ze bijna 2 uur gehuild met als afsluiting om half 7 een luier vol diarree, zou dit ook een reactie kunnen zijn zo laat nog na de fles met melk. Dat was om half 12 namelijk. Nu weer rustig gelukkig, maar ze had wel even heel veel pijn en ongemak. Verder niet echt terug gelezen, zal ik later even doen.
Zusterb het kan, moet eerst inwerken he..maar t kan ook gewoon wisseling van voeding zijn. Daarom doen ze t bij evi nu niet omdat ze er sowieso erg onrustig van worden.. Is ze nu wel weer rustig?
Marieke ja na de enorme diarree was ze weer rustig en ligt nu op bed te slapen. Ik wacht komende donderdag af en kijken of ze dan ook zo reageert en anders weet ik genoeg. Ze geven in het zh trouwens nutrilon en wij gebruiken friso zou dat ook een probleem kunnen geven? We wachten het maar af.
Ze zeggen opzich dat dat geen probleem moet zijn.. Maar ja dat weet ik ook niet. Ben benieuwd volgende week, hoelang duurde t in totaal?
Ze begonnen met 1 ml melk om 10 uur en dan elk kwartier ongeveer, de laatste 125 ml was om half 12 en dan moet je nog een uur blijven dus om half 1 waren we weg.
beetje emo op de bank zitten. Morgen is mijn stoere mannetje jarig. In tranen terug denken aan 7 jaar geleden dat ik met mijn dikke buik op bed ging. In deze nacht besloot Ridder dat morgen zijn verjaardag. Om half 6 begonnen de weeen en om 11.11 werd mijn kleine man geboren. 7 jaar is ie nu en wat is er een hoop gebeurd in die tijd. Een zware pnd een vechtscheiding en vader die mama nooit begrepen heeft en nooit zal begrijpen. Wat heb je al veel in je jonge jaren over je heen gehad. Sinds dat xxl in ons leven is gaat het gelukkig goed zowel met jou als mama als ons gezin. Je bent zo'n lieve grote broer voor je kleine zusje. Je hebt je draai gevonden op school en doet goed je best. Je onrust wordt steeds minder. Ik ben zo ontzettend trots op je !!!!! Morgen ben ik 7 jaar mama. Iets waar ik ontzettend aan heb moeten wennen en helaas door een zware depressie en een hele zware scheiding pas later echt goed in ben gekomen. Maar ben ben ik blij dat ik mama mag zijn van twee mooie en lieve kindjes en wat voel ik me ontzettend rijk dat me dit gegeven is!
Goh bedankt surprise ik zit ook meteen met tranen in m'n ogen, ( die rot hormonen ) ik moet dan idd ook meteen terug denken aan m'n meisje 7 jaar geleden wat is die tijd om gevlogen en idd al 7 jaar moeder. Geniet morgen van z'n verjaardag.
Mooi geschreven suprise! Gefeliciteerd vast voor morgen, geniet ervan. Zusterb ooo dacht echt en hele dag. Iig dat was wat ik Begreep.. Naja nog mooi lang voor zoiets maar valt me toch mee qua tijd dan. Hier blijkt wel weer dat er dus idd niet geluisterd word qua werk. Vanmiddag wilde ze er niet teveel over hebben, ze kwamen op kraambezoek, volgende week heb ik gesprek met p&o erbij.. Maar daar zal wel niks uit komen.. Kreeg vanavond mail van de planner dat ik volgens mijn opgegeven diensten een tijd terug dan 6 u per maand te kort kom.. En ze was met t rooster bezig en of ik daar even naar kon kijken. Moest ze van mn leidinggevende vragen.. Wtf? Ze zeggen vanmiddag niks natuurlijk omdat ik hier sterk sta en volgende week staan hun sterk met p&o erbij.. Dus nu moet ik ergens in mn rooster een dienst ertussen moffelen.. En dat terwijl mn hoofd al helemaal niet naar werken staat. Dus denk dat ik dan maar terug ga in uren. Als ik per week 1,5 uur terug ga dan kom ik wel aan mn uren.
Marieke denk alsjeblieft goed om jezelf. Je doet me zo denken aan mezelf 7 jaar geleden. Als je niet fijn voelt bij dat gesprek met p&o kun je ook altijd iemand mee nemen.
Marieke laat je niet gek maken hoor, het misschien moeilijk om na zo een lange periode niet gewerkt te hebben nogmaals je ziek te moeten melden, maar je hebt er niets aan als je straks gaat werken en er over 1 maand door heen zit. De tijd voor het onderzoek viel erg mee hoor, was zo voorbij.
Thx dames ik Doe mn best. Toen ik voor 2 jaar terug in de depressie zat vond p&o het ook allemaal maar onzin.. Ben toen aardig gepusht om weer te gaan werken.. Heb net maar een ibuprofen genomen. Heb mega koppijn en een kies die niet gezellig doet. Hell no! Ga weg want ik bem Doodsbang voor de tandarts
@ surprise gefeliciteerd met je zoon! Fijne dag nog vandaag. Mooi geschreven je stukje. Hoeveel kan er dan veranderen in 7 jaar tijd. @ Marieke, heb je een beetje kunnen slapen? Op het werk snappen ze het nooit, ze willen je zo snel mogelijk aan het werk krijg. Pas alstublieft op je zelf, je hebt er niets aan om overspannen thuis te zitten. @ ego, goed geslapen, maar ben momenteel zo moe, volgens mij heb ik ook gewoon last van een winterdip. Rond half 9 zit ik op de bank en val bijna gelijk in slaap en dan wordt ik sochtends nog moe wakker. Zo niet fijn.
Heey meiden, Een paar spannende dagen voor een aantal van jullie! Surprise, gefeliciteerd met je kleine man! @einde verlof, succes allen die hiervoor staan! Ik vond het zelf uiteindelijk reuze mee vallen. @voeding, de adviezen zullen wel ieder jaar veranderen, maar ijzer tekort in de borstvoeding valt toch gewoon te ondervangen met voedingssuplementen voor de moeder? Ik mag zo met de kleine naar de huisarts voor een verwijzing naar het zkh. Moet een echo gemaakt van de heupjes. Standaard protocol bij erfelijkheid in de eerste lijn. We gaan het zien. @Marieke, zorg goed voor jezelf he! Opkomen voor jezelf is ook goed voor jezelf zorgen
Baboes, ik slik idd ook ijzerpillen. Mijn hb was te laag door het vele bloedverlies tijdens m'n bevalling. Surprise, gefeliciteerd met je knul! Hier rustig dagje vandaag. Althans, geen plannen. Is wel mooi weer! Straks maar even naar oma wandelen.
Surprise gefeliciteerd met je zoon! Marieke denk aan je zelf meid! Dan maar ziek melden. Wat niet gaat dat gaat niet! Hier had de kleine man bedacht dat hij klaarwakker was om 04.00 uur vannacht. Hij heeft een uur lang zitten brabbelen en lachen in bed. Geweldig! ik was dus ook meteen klaarwakker. Maar ben niet bij hem gaan kijken. Toen het weer stil was op zijn kamer ben ik voorzichtig gaan kijken wat de schade was. Meneer lag dwars in bed aan het hoofdeind. heb hem maar voorzichtig weer onder de dekens gelegd.
Morgen, Na een ibuprofen heb ik redelijk geslapen vannacht! Yay! Weer lading mailtjes van mn werk. Word er doodmoe van. Ik kom ook zeker voor mezelf op idd.. T probleem is alleen dat ze daar scheit aan hebben, met dat bijltje heb ik voor 2 jaar terug ook al gehakt. Heb nu een vast contract.. Dus even snel ander werk zoeken doe je dan ook niet.. Maar begin onderhand wel te twijfelen... Voel me zo opgefokt. Mn werk wat zit te kloten, moeten boodschappen doen maar vl moet vanmiddag weg, waren we vergeten.. Hebben niks in huis dus dat word weer niks. Ja dan kan ik vanavond weer alles alleen doen.. Bah..