Niet veel aaanwezig hier heb zo druk leuk eigen webshop hoor maar best pittig haha Hhw ik kan wel janken jays is zo ziek vind het zo mega zielig! Om 09.10 afspraak bij de huisarts want die wou toch wel even zien want klonk niet goed! Heel fijn zzulke opmerking als ik al mega gestrest ben omdat hij zo ziek is.. Dat is nou niet geruststellend ofso en al helemaal niet als je 3kwart van de nacht wakker ben geweest! Wat een ramp ik ben kapot maar vind zo sneu voor jays en maak mij echt zorgen Maar afwachten wat de Huisarts te vertellen heeft
Oh Marszie, wat naar, wat heeft hij dan? Het is zo vreselijk als die kleintjes ziek zijn. Sterkte meid en een kus voor Jays. Wel goed nieuws dat je het zo druk hebt, betekent ook dat de webshop goed loopt. Fijn Eli dat hij heeft doorgeslapen. Mijn meisje doet het echt niet meer. Die komt elke nacht rond 4 uur om te eten en slaapt dan direct weer door. Marieke jij vroeg dat, maar sinds meissie kan draaien heb ik haar niet meer ingebakerd. Vanaf dat moment komt ze ook elke nacht weer voor een voeding. Dus helaas pindakaas, maar liever een keer per nacht wakker dan dat ze draait als ze is ingebakerd met het risico wat ik niet eens uit wil spreken. Mijn nichtje haar baby ligt in de couveuse, heeft iets aan haar hart, dus dat is wel even schrikken. Ik ga weer verder met mijn werk. Ik zit er alweer een uur...
Ik denk buikgriep ofso vanaf vrijdag al diarree mega verkouden gisteren liet hij steeds meer staan van zijn fles en sinds gisteravond elke slok die hij neemt komt er net zo snel en hard weer uit flink koorts Vannacht wou hij geen fles trouwens hij vraagt helemaal niet om eten maar heel soms komt er een mini lachje
Agossie arm jochie. Dan is het wel even goed dat de ha hem wil zien. Even uitsluiten dat er niets ernstigs is en dat hij niet uitdroogt. Nogmaals sterkte!
Aaah marszie dat is zoo niet leuk. Beterschap! Ben benieuwd wat de ha zegt. Tosti dat is zeker schrikken dan.. Hopelijk niet heel ernstig of weten ze dat nog niet? Vanmiddag gesprek op t werk. Zooo geen zin in..
Huisarts heeft een andere neusspray voor geschreven moet jays elke 15 10 ml drinken aanbieden! En hard duimen dat alles er in blijft en hij elke keer die 10 ml wil drinken want anders word het waarschijnlijk naar ziekenhuis en dat wil ik echt niet... Natuurlijk als moet dan moet het maar please niet
Ik ga er vanuit dat je bedoelt dat je hem elke 15 minuten 10 ml moet aanbieden? Dat is toch geen doen? Jeetje, hoop dat hij gaat drinken en dat ziekenhuis niet nodig is. Maar ja, gezondheid gaat boven alles. Marieke succes met je gesprek. Ik ben aan het werk en ben met van alles bezig, behalve met wat ik moet doen. Heb geen zin.
Ja sorry ff snel getypt dus elke 15 min 10 ml en klopt is geen doen helemaal overstuurde dat ik de fles afpak heb ik hem rustig moet hij alweer! Gewoon kut! Maar hij heeft net zijn 3 flesje weer uitgespuugd gelukkig is er dan wel wat opgenomen van de eerst 2 flessen maar word er aardig wanhopig van zeg maar We moeten kleine beetjes geven in de hoop dat het dan wel binnen blijft... Word dus na pittig nacht ook pittig dag! Mijn hart breekt in 1000 stukken hier arm ventje
Marszie, Beterschap met de kleine vent. Hopelijk knapt hij snel op en houdt hij de voeding dalijk wat beter binnen. Het is bijna niet te doen ieder kwartier maar snap dat je het toch probeert. Alles voor je kleintje. Marieke succes vanmiddag met het gesprek op je werk. Hopelijk hebben ze begrip voor de situatie en zoeken ze mee naar een oplossing. Voor de rest ben ik het even vergeten. Afgelopen week erg druk gehad met Noah. Erg veel huilen en krampen gehad. Nu hebben we lactulose in lage dosering erbij gehad en is het weer een vrolijk ventje gelukkig. Morgen ook controle in het ziekenhuis. Noah slaapt sinds twee weken ook niet meer ingebakerd maar nu in een slaapzak met mouwen. Hierdoor is zn bewegingsvrijheid met zn armen iets minder maar meer als bij inbakeren waardoor hij zichzelf niet wakker maakt. Hij heeft vannacht zelfs van acht uur tot kwart over acht geslapen . Vandaag is hij alweer een half jaar, wat is dr e tijd snel gegaan.
Goedemorgen, @ Marszie, beterschap voor je mannetje en hopelijk lukt het met kleine beetjes om vocht te geven. @ Marieke succes vanmiddag, hopelijk zijn ze een beetje begripvol. @ Eli, heerlijk dat je vriendje doorgeslapen heeft. Knap jezelf ook weer van op. Hier past Ruben ook haast niet meer in de bak, hoop dat ik het nog even kan rekken, vind dat met de winter wel prettiger, maar zal geen maanden meer zijn. @puk, jullie ventje al weer een half jaar, wat gaat de tijd dan snel. Wij waren net in het sophia en zag daar de foto's hangen van de prematuren. Echt prachtig. Jullie mannetje hing toch op de tweede? Wij waren op de eerste, helaas niet gezien. Hier druk weekend gehad met verjaardag dochter zaterdag en gisteren moesten we naar verjaardag bij vrienden en gezellig blijven eten. Vandaag voor controle in het sophia geweest bij de cardioloog. Die was erg tevreden en we hoeven pas over 4 maanden terug te komen. Erg fijn. Gelijk gevraagd of we mogen zwemmen met Ruben, dit was geen probleem. We gaan wel zwemmen in een bronbad, iets prettiger dan die chloorbadden.
Arme jays, wat erg om je kindje zo ziek te zien hè. Sterkte. Tosti, gefeliciteerd met je nichtje! Hier ligt sepp al een uur op bed, maar hij wilt niet slapen. Ik ben bijna 2 maar zeg nu al nee. Zucht. Nog 10 minuten en dan haal ik em eruit. Vanmiddag met Jinthe naar het cb. Krijgt r prikjes. Arm kind.
Marszie ach arme! Dat kan toch niet.. Hoe gaat t nu? Houd ie die 10 ml wel binnen nu? Puk wat fijn dat hij daar ook in slaapt. Miss ook wel een goeie voor evi. Al houd zij zichzelf altijd rustig door op dr handjes te sabbelen ook in de puckababy, sabbelt gewoon door de stof heen, maf kind haha, ben bang dat als we zon ding met mouwen doen ze dus niet meer bij dr mondje komt.. Bianca wat fijn dat je pas dan terug hoeft te komen. En lekker zwemmen. Wil ik ook wel! Hoop dat t met evi snel beter gaat zodat wij ook kunnen gaan zwemmen
Ja, wij hebben een slaapzak met mouwen, maar meisje kan dan niet duimen omdat ze haar armen niet kan gebruiken omdat die slaapzak nog te groot is. Dus je moet dan wel een goed passende slaapzak hebben. Ziet er ook echt niet uit, zo'n kleintje in een te grote slaapzak.
Hier ben ik ook weer eens. Ben al 5 dagen ziek... heb onderschat Hoe zwaar het dan is om voor een kleintje te moeten zorgen... zwaar slaapgebrek en geen tijd om goed uit te zieken. Miss dat het daarom ook al zo lang duurt... Maar ben toch 100x liever zelf ziek dan de kleine ziek te moeten zien. Zoals bij jou, marszie. Pittig hoor! Hoop dat hij snel opknapt. @slaapzak: kun je de mouwen niet omslaan? Meisje ligt hier om in een te grote slaapzak met mouwen, maar als je deze omslaat gaat t prima. Helaas slaapt ze nog niet van 8 tot kwart over 8! Wat moet dat heerlijk zijn puk! Hebben jullie gezien dat er alweer een zwangeren augustus 2014 topic is? Wat gaat de tijd snel! Woensdag weer ff naar t werk voor een vergadering en gesprek. Vorige week al bhv cursus gehad. T valt me mee om weg te zijn van an mn meisje omdat ik weet dat ze in goede handen is. De chaos en veranderingen op mn werk die ik zo al heb gehoord, gaan me wel tegenvallen, dat weet ik nu al... :/
Noah sabbelt ook heel zn mouwen onder maar daar wordt hij niet wakker van maar handen wel. Echt gek maarja. Het is zeker heerlijk dat hij zo goed slaapt.
Ja bedoelde meer dat als ze in zon ding ligt ze dr handen niet naar dr mond krijgt door de dikke mouwen. Met dr jasje krijgt ze ze ook niet echt naar dr mond dus kan ze ook niet op dr handjes sabbelen en word ze dus snel onrustig, als we haar in de maxicosie zak leggen zonder jas gaat t wel goed.. Ben benieuwd hoe tme t marszie en dr kleine man gaat..
Echt? Ja, bizar zeg! Nu je het zegt, ik had op 24 november mijn positieve zwangerschapstest! Super leuk. (en van zl op 27 nov, maar dan 3 jaar geleden!) Toen ik gisteren bij mijn broertje op kraamvisite was begon het gewoon weet te kriebelen. Als ml het zou willen zou ik er nu direct weer voor gaan. We zijn er nog niet uit. Hij is stellig en wil niet meer, maar voor mijn gevoel mag er nog wel eentje komen. Is echt super welkom!
Copani beterschap!! Wow echt?? Vreemd gevoel hoor! Ik weet nog goed dat ik Me rotschok van de test een jaar geleden! En eerlijk? Ik riep steeds dat ik never niet zo snel nog een kindje wil maar als ik nu denk hoeveel ik heb gemist qua genieten en hoe jaloers ik me kan voelen naar mensen die nu net pas bevallen zijn terwijl ons moppie nog maar zo jong is, kriebelt t ook wel. Maar voorlopig echt niet. Als er uberhoupt ooit er nog en bij komt. Bedoel vl heeft er al 5. Maar ik zou er over 2 jaar miss best nog een kleintje bijwillen..
Ik teste 30 nov positief.. Naja wel eerder hele lichte streepjes maar 30 nov met digitale.. Bijna precies 9 mnd later kwam kwam mw. Heel apart hoor.. Als je t zo bekijkt is t afgelopen jaar zoo hard gegaan