Voormalige Aug buikjes (2013) nu trotse mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tosti, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hou maar op met die puberende peuters in huis..
    Ik heb tegen die tijd 2 tegelijk die denken dat ze mama tegen het plafond aan kunnen jagen :p

@joyce: heel normaal hoor dat doorslapen.
    Hier ook al heel vroeg.
    Nu 23:00 laatste fles en dan tussen 08:30-09:00 pas weer.

@mira: jammer dat de vakantie voorbij is, hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten ondanks je puberende peuter haha.

@marieke: fijn dat jullie naar huis mogen met Evi :D
    Weten ze nu al wat er aan de hand is, niet dat ze over een paar weken weer terug moet...

@nathalja: beterschap met je verstandskiezen.
    Ik had dat tijdens de zwangerschap een keer in de nacht, kon wel door de grond zakken van de pijn.

2. Zo zijn thuis... De bakerzal ligt ergens bij mensen in de bus maar geen idee waar.. Dus vl net bij haar een andere gehaald. Een groot drama met naar bed doen maar ze slaapt nu!!

We hebben heel geen eindgesprek gehad zoals de arts vorige week zei. Ze hebben haar nagekeken, ze doen 100 keer dezelfde onderzoekjes.. Schrikreflex ( liet haar bijna met dr hoofd tegen t raamkozijn vallen) ze schrok niet eens. En dr hartje luisteren en klaar. Dus nu weten we in feite nog niks. Moesten zelf vragen over de medicijnen hoeveel dat nu was opgehoogd enzo..Maar goed.. We zijn thuis en gaan zelf maar weer wat aanklungelen. Morgen iig naar de huisarts zelf.

Nu zo mn hondje van de kapper halen en nog boodschappen doen en de was..

Mira welkom thuis!! Hoop idd niet dat ze nu snachts blijft komen. Evi kwam daar ook ineens om half 5..

Ehm verder iedereen even knuff en zwaaaai

3. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dus eigenlijk zijn jullie nog niets opgeschoten Marieke?

4. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke wat balen zeg dat er eigenlijk niks uitgekomen is en jullie maar beetje aan jullie lot overgelaten worden

5. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even foto's van jayson achter gezet voor de dames die niet op facebook heb of die ze gemist hebben... We dachten dit weekend hij is 4 maanden dus laten we even goede leuke foto's proberen te maken!
    ik ben echt zo verliefd op dat kereltje hahaha

6. Ja dat ze ingebakert word en med opgehoogd. Maar daar sliep ze dus na de fles netjes. Hier ligt ze alweer te huilen.. In dr bakerzak.. T zal wel hoor..

7. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke ik begrijp dat je er ff geen vertrouwen in heb...
    Maar denk dat nu misschien weer ff reageren is op een andere omgeving geluiden enzo.. Ze was eigenlijk het ziekenhuis beetje gewend en nu is ze weer thuis lijkt mij best ingrijpend en verwarrend voor zo kleintje.. Dikke knuffel voor jullie

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Fijn dat ze weer thuis is Marieke.
    Wel vreemd hoe dat gaat bij dat ziekenhuis. Je zou toch denken dat jullie uitgebreide instructies krijgen over hoe en wat nu ze in het ziekenhuis en bepaalde structuur hebben aangebracht?

Ik hoop dat ze het vol blijft houden!

9. Ze heeft t welgeteld 2 uur volgehouden.. En t krijsen is weer terug. In bed krijsen met inbaker ding aan krijsen. Zonder ding krijsen. Beneden krijsen.. Ga dr maar vanuit dat t idd wennen is voor dr..

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    En als je haar laat liggen krijsen in de doek tot ze stil is? Net zoals ze in het ziekenhuis deden? Zodat je daar direct de structuur van daar aanbrengt?
    Sterkte meis!

11. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Mijn meisje draait vanaf vandaag van haar rug naar haar buik. Trots! Helaas doet ze het alleen als ze boos is... Gelukkig is ze dat vaak. ;)

12. Mira wat goed!!!

Ja we hebben dr ook laten liggen.. Ze heeft anderhalf uur gehuild.. Maar goed dat ik boodschappen ging doen want ik kan daar niet meer tegen.. Toen was ze stil en heeft ze geslapen. Nu net wakker gemaakt voor een fles.. Dus hoop dat ze t ritme van thuis savonds wel heeft gehouden.. Want ze was savonds altijd makkelijk naar bed te brengen

13. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Wow Mira, wat super. Snelle meid dus :)

Marieke, wat een bout ziekenhuis zeg. Vind het zo verschrikkelijk onprofessioneel om jullie zo naar huis te sturen zonder ook maar iets uit te leggen.
    Kan me heel goed voorstellen dat het voor jullie gevoel geen meter heeft opgeschoten. Ik hoop dat het meevalt en dat jullie meisje er mee geholpen is.

Verder heb ik eigenlijk niks meegemaakt vandaag.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb ook niet echt wat meegemaakt vandaag; behalve balen van het besef dat dit de laatste week met mijn kereltje is. Maandag moet ik weer aan de slag en ik zie er best tegen op. Het voelt best wel erg naar.

15. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Pffff hier ook Mira. Vanmorgen dramaXL met aankleden, dus ook in z'n blootje rond laten lopen, maar dan gaat ie in hoekjes piesen :). Mira, sepp wordt juist heel vervelend van de tv ben ik sinds kort achter. Die tv gaat dus niet meer aan, alleen smorgens als ik Jinthe aan het aankleden ben.

Vandaag het nieuwe contract getekend bij de gastouder. Nog twee weken en dan weer aan het werk. Heb er zin in! Ook paar leuke feestjes in het vooruitzicht, dus krijg m'n leven weer beetje terug. Kan ik ook weer gewoon mij zijn ipv alleen mama.

Marieke, ik vind dat jullie wel beetje van het kastje naar de muur woorden gestuurd. Vind het niet zo vreemd dat positief denken momenteel niet zo makkelijk gaat. Knuffel iig.

Jemig de buren hebben hun tv zooooo hard staan en ik dorst er gewoon niks van te zeggen...

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Joycey. Dat heb ik dus ook, laatste weekje met vriendje. Volgende week woensdag is mijn 1e werkdag. Aan de ene kant heerlijk zoals Maggie ook al zegt dat je weer een beetje jezelf wordt en niet alleen maar mama bent. Maar aan de andere kant, nu moet ook ik klein vriendje afstaan aan de oma's. En dat is toch echt even wennen.

Maggie, ik zou het ook niet echt durven zeggen hoor wbt de tv. Maar als je er echt mega last van hebt dan is het misschien wel prettig voor jullie.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ga naar een nieuwe studie (geen idee waar precies) met nieuwe mensen en een nieuwe vakrichting. Zonder baby. Ik denk dat ik een nieuwe definitie van een gevoelsmatige hel heb gevonden :D !

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Spannend Joyce, wat ging je ook alweer doen. Staat me iets bij van SJD? Pittig hoor om met een nieuwe studie te beginnen als je een baby hebt.

Maggie, jij had die oostblokburen toch? Heel vervelend om er last van te hebben, maar er niets over te durven zeggen.

Marieke; ik duim voor je!

@werken; ik over 2 weken weer. Ik ben er heel dubbel in. Ik heb aan de ene kant wel zin om weer lekker aan de slag te gaan. Het vervelende is alleen dat ik een nieuwe functie heb waarvan nog niemand weet wat dat inhoudt en tot die start moet ik waarschijnlijk de puinhoop op gaan ruimen op de afdeling (die is uitgebreid met 16 bedden) waar ik hiervoor werkte. Mijn functie is weg-gereorganiseerd, en de werkzaamheden die ik deed zijn niet meer gedaan. Dus het is een puinhoop. Ik heb er dus echt geen zin in om die te moeten gaan opruimen. Ik wilde gewoon lekker met patienten aan het werk en allemaal nieuwe behandelingen gaan starten. Gewoon doen wat ik leuk vind.

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh trouwens Maggie, ik moest eigenlijk wel een beetje lachen. Zie hem al in hoekjes piessen... haha, daar moet je echt niet aan denken.
    Ik heb hier bijna vechtpartijen als hij een schone luier moet. Dan ligt hij te schoppen en te slaan en te kronkelen. Dan neem ik hem met mijn benen en armen in een soort houtgreep.

TV houdt hem even rustig, maar dan gaat het als die uit gaat weer even hard verder. Heel lastig, hoop dat het snel overgaat. Sepp is er trouwens vroeg bij al, zl is er gelukkig pas sinds een week of 2 mee bezig.

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Dames met de peuterpubers veel succes. Die tijd heb ik voor en achter me liggen.

Marieke dikke knuffel fijn dat ze thuis is maar begrijp dat het niet eel geholpen heeft.

hier aan de meds voor spruw. Hoe lang duurt het voordat dat helpt?

Mira jij meisje is echt supersnel. Kleine meid draait hier wel van buik naar rug maar dat is omdat ze op de buik liggen niet leuk vind

Deel Deze Pagina