Heyhallo wij hebben t bij de laatste fles erbij gedaan. Ben dr alleen alweer mee gestopt. T spugen is ook weg. Kan me niet voorstellen dat t daaraan lag eigelijk.
Phoe wat een middag, meiden fotografen waren hier om 12u en zijn net weg. Onwijs leuk en vriendje heeft het echt supergoed gedaan. Ben echt mega trots op hem. Hij was ze echt aan het versieren, hele tijd lachen en leuk doen, dus zitten echt super foto's tussen. Nu ligt hij nog te eten en stort hij bijna uit de wereld vandaan. Drukke dag geweest voor hem dus geef m eens ongelijk. Duurt ongeveer 3 weken voordat we de goeie foto's krijgen en mooi bewerkt allemaal. Nu dus afwachten
Morgen! Eli leuk hoor! Even geduld dus voor de foto's Hier Ging t gister toppie, ze ging lief slapen in dr campingbedje. En is zelfs nu ook nog goed te pas. Strax even naar de dietiste voor dr en daarna huis kijken Ben zelf behoorlijk beroerd dat is minder maar Ja..
Hier is t slapen drama! Dametje is flink verkouden, dus denk dat t daardoor komt. Zaterdag heeft ze overdag al met al een uur geslapen! 'S nachts heeft ze bedacht ieder uur te roepen voor haar speen. Die ga ik dus mooi afbouwen met t slapen, want das geen porum... pfff... Zit nu buiten op een bankje andermans wifi te jatten. Dl slaapt in de kinderwagen.Dus daar profiteren we maar ff van. Tis heerlijk weer, dus ik klaag niet! En nu kan t nog, over 2 weken ben ik weer aant werk. Marieke, veel plezier bij je huisje
Aaah dat is niet fijn zo verkouden. Beterschap ermee! Hier stond ik vanmorgen ook katsberoerd op. Bah.. Maar goed, geen tijd voor.. Ik ga inpakken! Vrijdag krijgen we de sleutel! Happpyyy
Goedemorgen, @Eli, leuk die fotoshoot. Ben benieuwd of de foto's mooi zijn geworden. Wel gaaf om cadeau te krijgen. @ Marieke, helemaal super dat jullie een huisje hebben. Al kerst in jullie nieuwe huisje? Succes met alles. Hoe is het met de rest? Het is hier wel rustig zeg. Gisteravond kreeg Ruben zijn RS injectie. Het is overgenomen door een andere organisatie en kregen dus een andere verpleegkundige. Bleek het de verpleegkundige te zijn die het eerste en grootste deel van mijn bevalling heeft gedaan. Dat was dus wel heel leuk. Nu heeft ze ook het mooie resultaat gezien Dit deed ze naast haar werk op de kraamafdeling. Verder gisteren de action leeggekocht. Sinterklaascadeautjes voor school en vast voor het kinderfeestje van DL, is toch leuk shoppen daar. We gaan de woorden love decopatchen. We wilden eerst gaan glow in the dark midgetgolven, maar heb geen oppas, dan maar een thuisfeestje.
Rustig hier idd! Leuke ideetjes voor kinderfeestjes Bianca! Marieke, superleuk dat jullie een huisje hebben! Groot huis? Tuintje erbij? Hier vannacht weer een nachtvoeding gehad. Ging een weekje goed, maar vannacht weer kwart voor vier, gaaap! Zl ligt nu op de bank te snurken. Al de hele ochtend aan het dreinen en jammeren. Kan zichzelf moeilijk vermaken, ondanks een overload aan speelgoed. Tosti, herken jij dat ook bij je zoon? Wordt er een beetje moe van af en toe.
thx dames!!! Hier was evi vannacht ook ineens om 4u al pff Huis is zeker ruim, ruime woonkamer, wel wat kleine keuken maar ach, 4 slaapkamers. Ruime badkamer. Helemaal top. En oo ja ook en ruime tuin. Alleen is de buurman wen verzamelaar volgens mij hahatering bende. Maar goed. Zolang wij er geen last van hebben.. Verder stront verkouden en beroerd. Evi doet t top! Niet te geloven wat die veranderd. Heerlijk. Hopen dat t met de komende drukte ook goed gaat. Morgen weer gesprek op t werk. Ben benieuwd
Marieke top dat Evi het zo goed doet, en nogmaals gefeliciteerd met je huisje. Drukke maar leuke tijd voor de boeg. En ach een kleine keuken heb je nu ook volgens mij, dus je gaat er alleen maar op vooruit denk ik zo. Verder beterschap nog. Bianca, Dat is een leuk idee om zo'n partijtje te geven iets versieren. Vinden meiden toch altijd wel leuk dat gefreubel. Die shoot werd gedaan door 2 meiden van de kunstacademie, en 1 is een collega van sm dus zodoende dat we m kregen. Kon sm voor een prikkie een shoot regelen en voor de meiden was dit de 2e x een babyshoot dus ook een groot leermoment voor hun Heb achter een foto geplaats van de shoot van vriendje. Deze heeft vl gemaakt van het positioneren maar is al echt supermooi al zeg ik zelf (uiteraard zeg ik dan van mijn eigen kind whahahaha) Verder rustig dagje gehad vandaag, lekker veel geknuffeld en gespeeld met vriendje. Hele week hadden we nog niet samen gehad en dat heb ik nu dubbel en dwars goed gemaakt. Ik heb ook zin om de kerst spullen al naar boven te halen (uit de box). Heb zin in de gezelligheid van alle kerstlichtjes in huis. Denk dat ik zaterdag maar aan de slag ga, zal vl leuk vinden zo vroeg. Die heeft er een schurfthekel aan Gnagnagnagna
Ja, dat herken ik maar al te goed. Zo bij vlagen. Wat wij hebben gedaan toen hij zich niet meer kon vermaken met zijn speelgoed is de helft weg halen. Hij had zo veel staan dat hij niet meer kon kiezen. Dus de helft is uit het zicht en nu wisselen we dat af en toe af. Dus hij heeft minder om te kiezen en om de zoveel weken zetten we het andere speelgoed neer. Dan is het opeens weer heel interressant en spannend. Maar ze hebben nu ook gewoon af en toe van die periodes dat ze hangerig zijn enzo.
Groot gelijk dat je lekker geknuffeld heb met vriendje. Ik wil de kerstboom ook zaterdag neerzetten, maar als het aan ml lag, hoefde er ook geen kerstboom te staan. Maar ik vind het altijd erg gezellig. Zijn nu nog druk met de surprises van school. Vind dat altijd zo'n gedoe. Verder hou ik sint dit jaar klein. Met familie doen we het niet en de magie is er nu een beetje af nu de meiden niet meer geloven. Komt wel als ons ventje het een beetje snapt. Doe nu ook wat pakjes onder de boom.
Marieke gefeliciteerd met jullie huisje! Ego; oh, wat zijn we beroerd. Luuk ligt nu lekker op bed en nu mag ik ziek zijn. Pffff hou helemaal niets binnen. Vl heeft nachtdienst maar zit ook naast me te rillen op de bank.
He meiden meld me ook weer even. Kom tijd te kort heb wat extra uren in een dag nog. Verder gaat het goed hier Meisje doet het super kolven gaat ook super. Alleen Ridder is uit zijn doen.Zal blij zijn als het januari is.
Heey meiden! Hier een rustig dagje voor de boeg. Morgen weer prikjes halen. Niet zo'n zin in. Met de kleine hier gaat het prima. Alleen het 's avonds in bed slapen is sinds even moeilijk voor hem. Moeten nu echt even bij hem blijven zitten tot hij rustig is. Op het werk begin ik mijn draai weer te vinden. Nog even genieten en dan vanaf januari weer vol aan de bak. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Beterschap voor alle meiden en beebs die niet zo lekker in orde zijn!
Verschrikkelijk marieke. Voor mij en vl vind ik het nog niet zo erg maar mijn kleine ventje heeft het ook. Heb de huisartsenpost dinsdag gebeld en gisteren de huisarts. Ik maakte me zorgen om hem. Maar zolang hij de helft drink van wat hij normaal drinkt is er geen gevaar voor uitdtoging.
Zo sneu! Evi begint nu ook wat meer te niesen. Ook tijdens fruithap de lolbroek! Fysio was er net maar toen zette ze t op een krijsen.. Dus maar naar bed gebracht. Strax gesprek op t werk. Maar vanmorgen werd ik al gebeld door de grote baas en toch vriendelijk verzocht aan t werk te gaan. Ze had niks te maken met mn huilbaby en t feit dat maatschappelijk werk zegt niet te gaan werken. Bam! Kan je t mee doen. Ga vanmiddag wel aangeven dat ik dan volgende week maar ga werken maar nog even geen dubbele diensten.. Tis allemaal wat...