Voormalige Aug buikjes (2013) nu trotse mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tosti, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow mira, wat goed van je kleine meisje!

Marieke, war slecht dat je geen eindgesprek gehad hebt. Vind het echt niet kunnen eerlijk gezegd.

Noah heeft trouwens de Nutramigen lgg. Morgen alleen weer het ziekenhuis bellen want op het blik staat dat het niet geschikt ik voor prematuren en Noah drinkt te weinig op het moment. Hij zit echt te kokhalzen als hij nog meer moet drinken omdat hij het zo vies vind. Dit heeft hij nooit gedaan, hij wilde altijd nog meer. Ik ga dus overleggen om terug te gaan naar zn oude voeding en de medicijnen erbij te gebruiken. Dan eens kijken hoe het gaat.

Nu in ieder geval lekker slapen.

Welterusten meiden!

2. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Mira, dit zijn m'n andere buren. Bejaarden... Ze stond vanmiddag ook al aan de deur. Moet. Woensdag koffie bij dr drinken... En dan krijg ik dus ook echt koffie, yuk!!!

Ja sepp is zeker vroeg, dus ik hoop ook echt dat dot het is en niet een of ander verlaat sprongetje ofzo. Had em vanmiddag bijna een draai om z'n oren verkocht, maar kon me gelukkig inhouden. Baarde me wel zorgen dat het überhaupt in me opkwam. Dat toont wel hoe ik er momenteel aan toe ben haha!

3. Dat doet evi dus ook. Ik las t ook dat t niet
    Mag bij prematuren en dysmaturen. Maar dat stond op de pepti ook al. T mag alleen op voorschrift van arts zeggen ze dan als je ernaar vraagt. Evi kokhalst ook veel en drinkt de
    Flessen ook niet leeg. Maar veel
    Wisselen van voeding is ook erg slecht dus wij moeten de 6 weken volmaken van de follow up vp.

4. Suprise ligt eraan hoe erg t is. Evi was er na een week vanaf maar t kwam terug. Dus heeft 2 keer zon kuur gehad. Kan vrij snel weg gaan, maar daarna wel nog even doorgaan he

5. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ik maak de kuur af hoor Marieke. En ben er snel bij gister 1 wit stipje en een blaasje en vandaag 3 en we zijn dus al aan de kuur begonnen.

Hier staat de boel weer gereed voor morgen. Morgen twee examens pfff daarna eigenlijk nog wel les maar ik ga naar huis. Meisje is bij sm en dat ging de vorige keer niet zo goed. Normaal gaat ze de lange dagen naar mijn mam maar goed die is vandaag geopereerd aan haar galblaas, is gelukkig wel goed gegaan.

Ik ga zo op bedje mijn kleine meisje voeden en dan lekker slapen

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Succes morgen Suprise. Spannend zo snel alweer examens! Waar gaat het over?

Maggie, je bent niet de enige. Ik had het van de week ook een keer dat ik hem bijna een mep wilde geven. Doe het niet, maar het komt inderdaad wel in je op.
    Ik weet nog wel toen hij net geboren was dat ik me niet kon voorstellen hoe ik ooit boos zou kunnen worden op dat prachtige lieve wezentje.

Hij logeert momenteel een keer per week een nachtje bij mijn ouders en daar gedraagt hij zich als een klein engeltje. Hij is lief, grappig en luistert goed en werkt mee als een voorbeeldig jongetje. Dan voel ik me echt rot gewoon. Hij gedraagt zich zo onmogelijk momenteel dat ik dan het gevoel dat het aan mij ligt. Ik word daar dan ook onzeker van en heb dan het gevoel dat mijn kind me niet meer aardig vindt.

Ik denk dat het wel even goed is dat hij even bij mijn ouders is, dan kunnen we morgen weer lekker knuffelen. (hoop ik...)

7. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Goeden avond allemaal

Hier vandaag bij de ka geweest, lichamelijk alles goed met m'n meisje ( wat ik eigenlijk al wist ;) )
    Donderdag de koelkast provocatie test en volgende week donderdag ook, dat uitsluiten of ze idd kma heeft.
    Verder heeft ze reflux maar volgens de ka verklaart dat niet haar ontevreden en huilerige gedrag. Ze zei waarschijnlijk is het een meisje die gewoon weet wat ze wilt en ook weet hoe ze dit voor elkaar kan krijgen. Ik ben daar nog niet van overtuigd, maar ja eerste de provocatie maar afwachten.

Morgen nog een keer naar de osteopaat en dan ben ik wel ff klaar hoor. Pff.
    Ook nog ff langs m'n eigen afd gegaan en m'n rooster opgeschreven ik heb gewoon in 2.5 mnd 9 nachtdiensten :$:$:$ zo geeeen zin in.
    Wel een voordeel van m'n 24 uur werken dat ik ook ergens een hele week vrij ben:p

Maggie en Mira komt het gedrag van jullie pubers ook niet door de nieuwe baby??

Suprise succes morgen.

Marieke ik hoop dat evi vannacht slaapt zoals ze voorheen ook sliep, en ik denk dat je idd even miet afwachten hoe ze het thuis gaat doen.

Nou ik ga slapen want ben gebroken.

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja, dat heeft een groot aandeel, daar ben ik van overtuigd.

Vreselijk nachtdiensten, ben blij dat ik dat niet meer hoef. Ik vond dat altijd echt vreselijk.

slaap lekker!

9. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Wholy moly
    Wat kan je schrikken om niks :$
    Ik schrik net wakker om 3u en ik was er zwaar van overtuigd dat vriendje ook bij ons in bed lag. Dus ik begin als een bezetene alle dekens opzij te gooien. En ik kon m maar niet vinden en dacht nee he, waar the hell is vriendje. Raakte echt bijna in paniek :$
    Ik spurtte naar zijn kamer om te kijken of hij daar dan niet lag, en ja hoor hij lag gewoon lekker in zijn eigen bedje te tukken.
    Pfff wat een rare dingen je soms in je hoofd haalt.

Nu weer verder slapen, morgen ga ik nog het beetje teruglezen. :D

10. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Denk dat dat er zeker mee te maken heeft zusterB...

Idd Mira, sepp gedraagt zich vooral bij mij zo... Kan daar ook heel onzeker en verdrietig om worden. Toch komt ie ook vaak naar me tie: mama knuffelen?

Eli, dat heeft mijn man ook heel vaak, zit ie in m'n nek te kriebelen midden in de nacht omdat ie denkt dat Jinthe er ligt haha!

Wauwie!! Jinthe heeft vannacht geslapen van 7:00 tot 7:00! Wel met een voeding tussendoor om 22:00, anders overleef ik het zelf niet...

11. Morgen!

Zusterb ben benieuwd wat eruit komt! Evi gaat die test ook nog krijgen. Zo zie je maar dat iedereen wat anders zegt.. Want hier wijten ze dat gedrag dus wel aan de reflux haha

Eli haha stom he! Heb ik ook wel eens gedroomd heel irri want je schrikt je idd rot.

Maggie toppie! Lekker hoor!

Evi heeft t hier wel goed gedaan al
    Was ze om half 12 wel klaar wakker maar stil. Dus wij gewoon gaan slapen. Na voor mij weer een bagger nacht is vl er met haar uitgegaan om 6 u. Weer de fles niet leeg gedronken terwijl ze dat altijd wel deed sochtends. En nu ligt ze te mekkeren/huilen in bed..

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jeps! En ja, ik vind het ook wel spannend. Denk wel dat het goed gaat komen hoor, maar ik zie er toch wel als een berg tegen op. Ik droom er zelfs slecht van (elke nacht weer). Maar goed, ik ben vaak wel iemand die 100 beren op de weg ziet en dat het achteraf altijd mee valt - en soms valt het niet mee; de eerste 2 weken zijn voor mij altijd het zwaarst, dan kom ik daar vast wel doorheen.

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    pff sta je om kwart over 6 op om alles voor elkaar te krijgen dat je optijd op school bent voor je examen zijn ze je vergeten aan te melden. Was dus al om kwart over 9 weer thuis. Achter af maar goed ook want ze wilde bij opa en oma geen flesje hebben. Nu is ze lekker thuis buikje vol en weer lekker gebadderd

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Komt vast goed! SJD is wel een slimme keuze in deze tijd volgens mij. Denk dat er werk zat is over een paar jaar.

Hier heeft meisje weer heel gezellig om 3 uur en om 6 uur de borst gehad. Madam is echt gestopt met doorslapen. Gisteren vol goede moed om 22.00 de borst gegeven en haar in bed gelegd. Maar helaas kwam ze weer om 3 uur.
    Er zat nu wel wat langer tussen dan 3 uur, dus heb maar goede moed dat het vanzelf goed gaat komen.
    Ik ben vanaf vandaag maar wat strenger en ga er meer structuur in brengen.
    Ze ligt nu te morren in bed, maar ik vind dat ze moe is (en dat is ze ook) dus ze heeft pech.

Als het droog blijft ga ik haar zo maar even wegen. Ben benieuwd of ze is aangekomen.

15. Moeilijk dan he mira, soms ben ik echt opzoek naar de gebruiksaanwijzing

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja, helaas zit die er niet bij. Hoe is het bij jou nou Marieke? Hoe doet ze het?

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @maggie, doe mij ook zo'n nacht :). Lekker hoor.

@surprise, wat balen en slecht zeg dat ze je niet aangemeld hebben. Wanneer moet je nu dan?

@ Joycey wat is sjd? En idd knap ook dat ook jij begint met een opleiding met een kleintje erbij. Lijkt me best pittig.

@zb. Hoe was het bij de osteopaat?

@Mira, oh jou meisje ook 2x vannacht? Hier heeft vriendje het ook bedacht dat hijmom 22u en daarna weer om 3u kwam. Toen heeft hij het gered tot 7u. Pfff hoop ook dat de nachtvoedingen uiteindelijk minder worden of gewoon weggaan. Niks aan te doen i know maar als ik weer aan het werk ga is het toch wel lekker als je wat meer slaap kan pakken.

@Marieke, hoe is het met je meisje?

Hier zijn we na de voeding van 7u nog samen in slaap gevallen. Vriendje gezellig naast mama in het grote bed :). En werden allebei rond 1030 weer wakker. Heerlijk en zo gezellig wakker worden naast mijn kleine hummeltje ....
    Vandaag lekker rommelen in huis, is hier donker buiten en te grauw om naar buiten te gaan. Ga nog lekker genieten van mijn ventje, volgende week begint het gewone leven weer en nu kan ik nog een buffertje opbouwen met vriendjes time

18. Lekker eli!

Hier is t meisje na een huilerig ochtendje om half 11 naar bed gegaan en slaapt nu nog steeds. Jahoeee. Mama had ook moeten gaan slapen eigelijk.. Maar moest naar de dokter. Heb med gekregen voor de nacht. Even bij tanken. En vl moet dr meeste zorg doen omdat evi mij precies aanvoelt

19. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh gelukkig slaapt ze nu nog :). Lekker weer in haar vertrouwde omgeving0
    Lijkt me alleen verschrikkelijk om niet alle zorg te kunnen doen.
    Maar kan me wel voorstellen dat evi overstuur raakt door een gespannen mama.
    Zorg goed voor jezelf meis, en hopelijk kan je ook eindelijk je slaap pakken

20. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @ Marieke, goed dat je bij de huisarts bent geweest. Denk goed aan jezelf meis. Fijn dat je vriend nu thuis is, zodat hij ook de zorg kan doen. Die kleintje voelen zo erg stemmingen aan. Knuffel meis, wel super dat je meisje nu heerlijk ligt te slapen.

@ Eli geniet nog even van je tijd met vriendje. Heerlijk zo samen wakker worden.

@ Mira balen zeg dat je meisje nu weer snachts komt, je went zo snel aan doorslapen. Hoe is het met je peuterpuber?

@ Joycey vindt het knap van je dat je met een nieuwe studie gaat beginnen.

Het mannetje lag hier gisteren om half 8 op bed en was toen pas rond 5 uur wakker. Heerlijk, hoop dat hij dit vol gaat houden.

Vanochtend op de koffie geweest bij collega. Alle in en outs weer gehoord. Er gaat bij ons op het werk ook helaas gereorganiseerd worden. Er moeten twee verpleegkundige per dag naar een andere afdeling, waar 4 niet verpleegkundige ontslagen zijn. Je kan je vrijwillig aanmelden en anders worden er personen aangewezen. Aan de ene kant mogen we blij zijn dat we onze baan behouden, maar ik heb eigenlijk geen zin om een andere functie uit te gaan oefenen. Nu doen we zorgaanvragen, zorghulpmiddelen en allerlei andere vragen aannemen en dan betreft het alleen zorghulpmiddelen. Officieel weet ik het nog niet en ga er dan ook zeker nog niet op reageren. Het is momenteel erg onrustig op de afdeling en ben blij dat ik nu nog lekker thuis zit te kroelen met het ventje.
    Tegenwoordig ben je gewoon nergens meer zeker van je baan:x

Deel Deze Pagina