Voormalige Aug buikjes (2013) nu trotse mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tosti, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @surprise, nou moet je me even helpen herinneren als je wilt. Iets met haar heupjes toch? Altijd spannend als je naar het zh moet met kleintjes. Is nooit echt leuk.

Hier is vriendje weer een beetje opgeknapt. Wel nog wat schor. Maar hij drinkt goed en is weer een stuk vrolijker dan de hele week. Lekker weer flink aan het babbelen. Wel is hij nog heel moe en slaapt hij heel veel.

Vandaag naar de stad geweest om kerstcadeautjes te halen, wat een megadrukte zeg, tjeez. Was kerstmarkt, wist ik veel. Echt als ik ergens niet tegen kan is het hutje mutje ergens lopen, dan keer ik om en ga ik naar huis.
    Dus ook heel snel gedaan en nu haal ik dinsdag wel de laatste dingen.

Oh zin in morgen. Eerste avondje uit zonder vriendje. Ga met mijn vriendin naar Anouk in de ziggo dome. Even lekker een avondje los als vriendinnen weer en even niet als mama.

2. Zoooo vanavond voor t eerst hier slapen..

Fijn dat t wat beter gaat eli! Evi begin vanmiddag wat verhoging te krijgen.. Hopen dat t zo weer weg is

3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wat fijn Marieke! Geniet van het eerste nachtje in het grote huis!

Hier heeft zl koorts en hoop ik dat meisje het niet krijgt. Morgen werken en volgens mij heeft ml een verrassing voor me morgen avond, maar eigenlijk heb ik er geen puf voor...

4. Spannend. Verassingen!
    Beterschap met je zoon!

Volgens mij is iedereen ziek ofzo!

Gelukkig had evi geen koorts meer. Ze ligt nu voor t eerst in een slaapzak zonder mouwen in dr bedje.. Ze is tot nu toe nog stil. Maar ze begint steeds meer te draaie dus vond de puckababy een beetje eng worden. Ben benieuwd of ze er goed mee slaapt. Ze heeft ook wat nieuws, sinds een paar dagen trapt ze de dekens weg. En de slaapzak is net wat dikker dan de puckababy.

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Tosti, beterschap voor zl en hopelijk krijgt meisje het niet.
    En mis is de verrassing wel zo leuk dat je het uiteindelijk toch niet erg vind en er juist wel puf voor hebt. Ben benieuwd.

Marieke, succes en veel plezier je 1e nacht in jullie nieuwe huisje. Spannend.

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Bah, weer rond 3u dat hij komt voor een voeding. Nu is dit het logische gevolg van dat hij ziek is geweest. Maar ik ben het ondertussen meer dan zat die nachten :(.
    Denk dat de nachten die hij doorsliep op 2 handen te tellen zijn. Oja en dan komt hij laatste week ook nog rond 6 a 7u. Woensdag maar proberen met rijstebloem, dan is zijn keeltje ook weer ok denk ik.

*klaagmodus uit*

7. Ik ken t eli.. Evi heeft ook een week of 2 doorgeslapen tot half7/7u... Maar nu komt ze ook steeds om 4 uur. Als ik vrij ben vind ik t niet zo erg.. Maar als ik moet werken. En t klinkt nu zooo hol haha dus had gehoopt dat ik dr minder horen zou lol...
    Maar goed mw heeft dr flesje leeg en heeft volgens mij goed gepoept.. Dus ga dr maar eens verschonen en weer naar bed

8. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh idd de nachten en als je dan moet werken. Hell.
    Hoe was je 1e nacht?

Hier kwam vriendje weer om 5.30 en 7 en nu 8u en voor wat,
    ? 10 slokjes de hij valt weer in slaap. Leg ik m weer in bed. Wheeeeeeee...... En niet stoppen en zo de hele nacht door. Hij ligt nu al vanaf 6u bij ons ik bed, ben gesloopt. Vl was er om 730 uit, kids doen voor school. Dus die neemt hem zo binnen dan kan ik nog slapen. Voel me net zo'n zombie.
    En echt hoor ik doe alles met liefde voor mijn kleine man, maar met weinig slaap ben ik iet wat sneller (lees redelijk snel) geïrriteerd.

9. Pfff dat is zeker slopent ja..

Eerste nacht was goed. Was ook kapot moe. Alleen heeft de monteur rookmelders geplaatst en flitst er dus nu steeds een lampje. Lijkt wel een foto wat er steeds gemaakt word. Dus die gaan we mooi afplakken..
    En evi dr kamer moet helemaal ingericht vandaag..want t klinkt nog erg hol bij dr.. Dus hoor je dr 3 keer zo hard hahaha
    In de slaapzak ging t overigens wel goed.. Kijken hoe dat vandaag gaat.

10. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Whoehoe, mama's night out. Anouk in ziggo dome. :)

11. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    hier een meisje wat rond 01.00 kwam vannacht en mijn wekkertje ging om half 6 en nu pas de tijd om ff rustig te zitten.

Ridder moest vandaag proefzwemmen voor zijn A helaas niet gehaald ging heel goed alleen het duiken door het gat wilde niet lukken :( diep teleurgesteld mannetje nu na de kerstvakantie maar weer verder

Vandaag op het werk en gesprek gehad over mijn opleiding gelukkig zijn ze zeer te spreken en alles van de 30 punten 27 goed en 3 voldoende en dat was ook nog ruimvoldoende maar punten als sterke en zwakke punten.

Nu lekker op de bank en ff hp kijken en straks lekker slapen morgen weer school.

Woensdag vrij en naar het zkh t zijn idd de Heupjes Eli ik ben benieuwd maar nu ik zelf beter ben gaan kijken denk ik idd dat het toch een spreidbroekje gaat worden zie zelf ook dat de heupjes scheef zijn

12. Have fun bij anouk! Vind haar muziek geweldig!!

Suprise aaah sneu voor je zoon!
    Aah is niet te hopen een spreidbroek.. Maar ja als dat haar helpt dan is t niet anders natuurlijk!
    Zo was ik zo bang voor een helmpje voor evi. Omdat dr hoofdje zo afvlakte. Maar t valt gelukkig mee!
    Fijn dat je opleiding zo goed gaat

Morgen naar de kinderarts..
    Vandaag had evi echt een offday. Foei. Weer huilen en overstrekken. Hoop dat t eenmalig is..

13. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Plezier eli!! Ik mag vrijdag weer. Kerstborrel en stappen! Whoehoediehoeeeee!!

14. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Helmpje was bij ridder sprake van heb ik toen zelf tegen gehouden en zijn koppie is mooi rond.

Ben op jacht naar een kinderwagen;P dan maar van de nood een deugd maken. Als ze inderdaad een spreidbroekje moet hebben dan moet ik een kinderwagen met een grotere bak hebben. Ben dus op jacht naar een goedkope Maxi cosi Mura dat zouden na wat rond geneusd te hebben op het net de grootste bak moeten zijn.

Stappen enz ik heb er geen puf voor. Ik kom tijd te kort in een dag Tis ook best wel druk met 2 kindjes school en werk. We hebben onze draai gevonden maar vind het wel heel fijn dat ik de aankomende twee weken xxl in huis heb kan die wat uit mijn handen nemen

15. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijne avond Eli!

Marieke wat fijn dat je al over bent in je nieuwe huis!
    Ook al moeten er nog dingen gebeuren, het lijkt me wel fijn om niet iedere keer heen en weer te moeten.
    Moet je morgen voor controle naar de kinderarts?

Suprise wat sneu voor je zoontje, hopelijk lukt het de volgende keer wel.
    Wel zonde als ze een spreidbroekje moet maar als het helpt is het even doorbijten en beter voor haar.

Verder weet ik het even niet meer, sorry!

Hier... slapen gaat nog steeds erg goed gelukkig bij de kleine man. Meestal van 7 uur tot 7 uur/half 8.
    Overdag is het een drama met hem, veel huilen en alleen maar op schoot willen zitten/slapen.
    We gaan hem nu bewust even af en toe in bed laten huilen, meestal valt hij dan wel snel in slaap gelukkig.

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh zo he wat een mega vet en geweldig concert was dat zeg. Zo goed, geluid, stem, vette nummers. Gewoon alles in een woord geweldig. Ben al best vaak naar Anouk geweest maar dit was toch wel echt haar beste tot nu toe die ik live heb meegemaakt.
    Ook even lekker samen gek doen met mijn vriendin, zo leuk :).
    Nu duik ik mijn bedje in. Nog nagenietend

17. Hihi eli wat fijn dat t zo leuk was. Even lekker eruit!

Puk ja dat is zeker fijn, we moeten nog wel heen en weer rijden want t oude huis is nog niet helemaal leeg. Maar toch. T grootste is over.
    Wat vervelend van het huilen overdag. Idd in bed laten huilen moesten wij ook vanuit t zh doen. Ik doe dat meestale en half uur.. Daarna ga ik toch maar weer even kijken..

Evi was hier vanmorgen om half 8 wakker... Schrok ervan., is even wat anders dan 4 uur elke dag!

Vanmiddag idd voor controle naar de ka. Ben benieuwd.

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Fijn dat het gezellig en leuk was eli. Even lekker geen mama zijn.

Ik zag zojuist dat luuk een wit puntje in zijn bovenkaak heeft. Waar de voortandenkomen. Zal hij zijn voortandjes al krijgen? Dacht dat eerst de ondertanden kwamen.

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Luuk wil overdag ook niet slapen puk. Precies hetzelfde hier. Nu ligt hij ook in bed. Maar is wat aan het mopperen. Gelukkig niet schreeuwen en krijssen.

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej hej,

Ben ik weer even!

@eli fijn dat je zo hebt genoten van Anouk!

@Tosti Ik gebruik de 1,2,3 speen vaak bij de laatste restjes van de papfles, eerst drinkt ze met de normale, maar dan zuigt ze natuurlijk alle melk het eerste eruit, dan wordt het dikker en gaat het moeizamer, dan gebruik ik de 1,2,3 speen, anders gaat het ook te snel voor d'r.. maar dan half schuin, gaat het wel, maar het blijft opletten, vind het een onding, want moet steeds naar het cijfertje zoeken pff.. gebruik stand 1.. en het staat transparant op de speen, wie dat heeft verzonnen is zo debiel!

@hier: Gister voor het eerst naar de manuele therapeut geweest met Mila, die heeft d'r nek een beetje los gemaakt, het zit door de bevalling erg vast bij haar, net als haar sleutelbeen, die wil niet helemaal zakken ofzo.. en d'r schedelplaten die bij een normale bevalling over elkaar heen gaan, zijn door de vacuumpomp in allerlei vormen getrokken, waardoor ze dus ook extra spierspanning kan hebben. Nu word het om en om fysio en manuele therapie..ben benieuwd hoe ze erop reageert.. Gister zat ze in ieder geval te giechelbekken.. lekker ding..

@Suprise Niet te hopen dat ze een spreidbroekje aan moet, heb het een keer gezien bij een baby, ziet er best zielig uit, maar als het helpt, doe je alles voor je kleintje. Succes met het zoeken naar een grotere bak! Lijkt me nog een hele klus!

Vanmorgen was Mila ineens om 6.15 wakker.. zat ze te gieren in d'r bed joh.. gek kind.. whaha!

Deel Deze Pagina