Voormalige Aug buikjes (2013) nu trotse mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tosti, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik gebruik altijd veel verschillende recepten, ik zal deze uitproberen en als ik ie lekker is, stuur ik je hem.
    Ik ben er ook gek op! Zijn zo gemaakt en voor mijn gevoel snoep ik dan toch 'gezond'. ;)

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke is goed, ben benieuwd! Succes met het maken! :D

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga binnenkort die Tiramisu taart uit de Allerhande proberen ben ook benieuwd hoe die is.. !

4. Middag

Fief die wil ik ook proeven hahaha

Werken in t weekend is opzich wel lekker rustig en ik ben altijd op ma en di vrij dus scheelt weer.
    Alleen had er vanmorgen na 5 dagen gewerkt toch wel moeite mee om weer op gang te komen.

Tosti t is net of ik nooit ben weggeweest. Alleen wat vermoeiender omdat ik snachts natuurlijk nu wakker word. Werk ook alleen nog even de ochtenden. En vanaf 4 jan weer de dubbele diensten..

Vanmiddag even 2 uur geslapen. Zooo ik was zoo moe. Alleen word je nog brakker wakker haha.
    Zometeen maar eens pannenkoeken bakken

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Gek is dat he? Dat het net is alsof je nooit weg geweest bent. Dubbele diensten? Bij ons is een dubbele dienst 16 uur, maar mag toch hopen dat dat bij jullie niet zo is??

Fief, dit recept viel erg tegen. Vind hem erg zoet en mis iets extra's, dus de volgende keer gaat er mooi weer kaneel of kardemon doorheen en een stuk minder suiker!

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Dubbele dienst zaĺ wel ochtend en avond zijn. Ik heb mijn rijtje avonden er weer op zitten nu morgen een vroege tot 1 uur en dan vrij tot vrijdag half 3.

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh echt? Gebroken diensten? Dat lijkt me helemaal niets!

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tosti: Jammer!

@Suprise Ow dat lijkt me zwaar k*t zeg! Ben je het weekend dan vrij na vrijdag? Dan is het wel lekker dat je wat vroeger klaar bent.

9. Haha ja idd gebroken diensten. Wij werken ochtenden tot 11u hebben ook middagblokken tot 13.00/13.30u maar die werk ik nooit.
    En dan avonddienst.. Dat noemen wij zelf dubbele dienst hahaa. Maar in feite werk je dan dus 7,5u op een dag. Maar je bent dus wel sochtends en savonds onderweg..

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Marieke, werk je in de thuiszorg dan? Daar hebben ze idd gebroken diensten.

11. Jups :) ben vigger in de thuiszorg

12. Sjonge.. Stilte voor de storm?

13. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Hihihihi ja druk druk druk.
    Ik zit hier met een ziek meisje, geweldige timing maar ja.
    Al een week verkouden en hoesten en nu koorts.
    Ff zo bij de HA longetjes laten luisteren, heb namelijk een trauma met de oudste die heeft 8 long ontstekingen gehad in 3,5 jaar tijd en 3x in het ziekenhuis gelegen met een lage saturatie waardoor ze aan de zuurstof moest. Dus voor de zekerheid en mijn gemoedsrust ff luisteren.

Wat een weer he en ik moet ook echt nog ff naar de winkel zo maar heb zoooooo geen zin.

Iedereen fijne kerstdagen!!!!!!

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh jou meisje ook al zo verkouden. Vriendje hier ook al de hele week. Wordt steeds erger lijkt wel. Met zoveel snot en hoesten zo sneu. Ook dat hij af en toe in die hoest blijft hangen dat ik denk dat hij stikt.

Ben nu aan het kolven,.maar mijn collega's zijn niet zo blij met me dat ik dat nu doe merk ik. Ja jammer dan voor hun, ze kunnen de piep krijgen. Ik werk me een slag in de rondte vandaag dus ze moeten niet zeuren. En ook ik ben er voor extra vandaag, had ook niet kunnen gaan werken.
    Ga weer verder

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Niets van aantrekken Eli, dat recht heb je. Werkse

Zusterb beterschap voor je meisje, kan me voorstellen dat je voorzichtiger bent.

Morgen mag ik ook weer aan de bak. 6 uur gaat de wekker en heb zo geen zin. Ben benieuwd hoe het met kolven gaat. Het thuis zitten beviel mij wel:p
    Vanavond met gezinnetje gourmetten en een paar cadeautjes.

16. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Eli idd lekker schijt aan hebben, je hebt er recht op.
    Vervelend he die zieke beebs.

Bianca je eerste werkdag op 1e kerstdag?? Lekker is dat zeg.
    Nou werk ze voor morgen.

17. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Stond al aan het begin van het jaar gepland en er was uiteraard niemand die hem over wilde nemen. Erg jammer en nieuwjaarsdag is,mijn tweede dag. Wel een avonddienst.

18. Jeetje zb dat is niet fijn. Hopen dat t meevalt!!
    Hier is ze ook nog steeds verkouden en verhoging. Maar bij haar is t een tandje denk ik

Eli scheit hebben aan je collega's! Lekker doen hoor

Bianca werkse!! Ik mag morgen ook weer!

Iedereen een fijne kerstavond en fijne kerstdagen!

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @Marieke, arm meisje, nu al tandjes, dan is ze er lekker vroeg bij. Je Ik moest even kijken trouwens, je hebt een nieuwe banner!

@zuster B, hoe was het bij de dokter?

@Bianca, wat een rotdagen voor de eerste en tweede werkdag zeg! Sterkte!

@Eli, oh dat gezeur over kolven, ik heb daar zo'n hekel aan. Ik kreeg bij de eerst ook continu commentaar erop. Nu gelukkig nog niets. Zelfs de vraag van mijn leidinggevende of een gepland overleg wel goed uitkwam met mijn kolftijd. Dat vond ik echt super!

@hier, na de zesde ziekte van vorige week, heeft zl nu krentenbaard. Arm jong ziet er echt niet uit. We proberen dus krampachtig zl en meisje gescheiden te houden enzo, want het is super besmettelijk. Ik hoop dat het lukt om het haar niet te laten krijgen.

20. Jeetje tosti zit jullie niet mee.. Hopen dat het jullie meisje overslaat

Hahaha ja vond deze banner schattiger hahaha

Deel Deze Pagina