Gewoon laten luisteren hoor Marieke, hier heeft Ruben ook geen koorts, maar wel vol zitten en reutelen. Heb zowel de kinderarts als de huisarts van de week laten luisteren. Beter het zekere voor het onzekere.
Hmm oke balen dat t vrijdag is en de huisarts smiddags niet meer zit. Als t zo blijft of erger word bel ik de hap wel morgen..
Balen Eli, nu maar hopen dat hij snel opknapt! Ziekteverlof opnemen als je zelf niet ziek bent mag niet. Bij mijn werkgever ook niet, die zijn daar erg streng op. Ik begrijp het ook wel, maar het is wel balen. Je hebt recht op zorgverlof, maar daar zit wel een maximum aan. Dus informeer dat even goed. Hebben jullie een CAO? Daar staat namelijk altijd duidelijk in beschreven waar je recht op hebt. Kortdurend zorgverlof | Verlof en vakantie | Rijksoverheid.nl Hier ging het goed met bij cb, meisje was weer minimaal aangekomen, maar nog wel voldoende. Precies hetzelfde als haar broertje. Ze weegt nu 6100 gram bij 64cm. Wordt dus ook dunne. Ze heeft flink gebruld tijdens haar prikjes, maar ze lijkt er nog geen last van te hebben.
Thnx tosti, maar het gaat ook niet om ziekteverlof voor mij eenmaar om zorgverlof zoals je link ook aangeeft. Had het ook al opgezocht bij onze cao en.ik heb gewoon recht op zorgverlof. Maaraangezien ik een eikel van een werkgever heb, gaat dit wel een klein geschilletje worden denk ik. Ik zou recht hebben op 44u zorgverlof pjaar en aangezien we nog in 2013 zitten zou dat nog over dit jaar gelden. Moeilijk gedoe ook altijd. En ik snap ook wel voor hem dat het lastig is en niet leuk, maar ik zit liever ook niet thuis met een ziek kind. Gelukkig is je meisje weer aangekomen. Alleen niet zoals je gehoopt had. Hopelijk krijgt ze geen last van haar prikjes.
Update. Zitten bij hap, vriendje heeft vanaf 9u vanmorgen niet meer goed.gegeten. Om 1430 heeft hij 2 min aan de borst gedronken en ik heb er om 16uur 30cc met een lepeltje ingekregen. Borst wil hij niet, begint te huilen en is te zwak om er iets uit te krijgen. Dus hoop dat ze meer te weten komen maar ook niet dat het wat ernstigs is.
Fuck! Dat is dus niet de bedoeling. He, wat naar zeg! Ik hoop inderdaad dat er wat uitkomt, hoeft iets ernstigs te zijn, maar het is wel fijn om te weten wat er is en wat je er aan kan doen. Ik zal voor je duimen, sterkte meis en een dikke knuffel...
Thnx meiden. Hij is grondig gecheckt op alles weer. Maar niks anders dan wat er al bekend was dus de infectie in zijn luchtwegen. Ook geen uitdroging, alles klonk verder goed gelukkig dus kunnen rustig de nacht in. Wel zijn pufjes blijven geven en pcm mag ook. Mocht hij morgen nog zo weinig drinken moeten we weer terug voor weer een check up maar daar gaan we niet van uit. Net heeft hij bij papa 35cc uit een flesje gedronken, jeah eindelijk pakt hij ook die weer voor een beetje vocht. Nu ligt hij in dromenland op de bank. Hij is doodop van vandaag en ik ook wel een beetje. Hoop dat hij zo weer komt dan kan hij lekker aan de borst en gaan we allemaal lekker ons bedje in. Maar wat zielig is het zeg om je kleine ukje het zo moeilijk te zien hebben en dat je er niks aan kan doen. Dus ik duim voor een snelle verbetering. Trusten alvast
Sterkte met jullie kindjes meiden... Hier zelf ziek. Bah! Voordat de kinderen er waren was ik nooit ziek. Dit is al de tweede keer in 2 maanden...
Morning, Maggie beterschap. Hier de nacht goed doorgekomen. Vriendje kwam om 23u nog en heeft toen allebei de borsten goed gedronken. Daarna kwam hij om 5.45 weer voor 1 borst. Wel tussendoor een paar x wakker door de benauwdheid. Toen bleef hij maar lekker bij mij in bed en werden we pas om 1045 wakker. We hadden het allebei nodig. Nu drinkt hij nog steeds goed gelukkig. Snot en hoesten is er nog wel maar dat begint los te komen. Ook is hij weer lekker aan het brabbelenen lachen, dat deed hij gisteren ook niet. Dus we gaan de goede kant op
Eli fijn dat jullie goed geslapen hebben, hier nog steeds knudde! Om de 2 uur wordt ze wakker en huilt dan ontroostbaar en schreeuwen ze heeft of buikpijn of oorpijn niet echt duidelijk. Geen koorts nu gelukkig en overdag is ze best vrolijk en babbelen maar in de avond en nacht gaat het nog niet geweldig. Ik heb vanavond nachtdienst dus hoop voor vl dat het vannacht beter gaat. Fijne zonnige zaterdag allemaal
Heyhallo t is vorige keer vanzelf over gegaan dus niet geweest. Ik ben als de dood voor de tandarts dus als t even niet hoeft zal ik ook vast niet gaan hahahaha Eli fijn dat t de goede kant op gaat! Zb aawww arme drommel!! Hoe doet ze t nu op de andere voeding dan??