Voormalige Aug buikjes (2013) nu trotse mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tosti, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben ook blij dat t voorbij is. Nu weer gewoon in t ritme komen.
    Wel balen dat er gezeur is met mn werk. Dus volgende week maar eens in gesprek gaan.
    Morgen de sleutel inleveren van ons oude huisje.. Toch best raar ..
    In een jaar tijd weer verhuizen. Kwam daar wonen, raakte zwanger, beviel en ging verhuizen hahha

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wat voor gezeur is er met je werk Marieke? Gezeur is nooit leuk.

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Gelukkig nieuwjaar allemaal.
    En op een gezond en gelukkig 2014 voor iedereen.

Oh Marieke, wat hebben ze nu weer bedacht op je werk?
    En weer een hoofdstuk afgesloten van jullie oude huisje.
    Op naar een nieuw hoofdstuk :).

Tosti, nog drukke dagen voor de boeg dus. En hoe jong blijf je als ik vragen mag?

Hier vandaag heerlijk relaxed niks gedaan. Mijn ouders bleven slapen met oud en nieuw dus was wel even gezellig zo smorgens in huis. Ze gingen om 13u de deur uit en wij hebben ons met de resthapjes en een film op de bank genesteld.

Morgen naar het cb voor de prikjes, hoop dat hij er geen last van gaat krijgen en gewoon zijn vrolijke zelf blijft. Nu hij weer is opgeknapt is hij echt ineens 4 sprongen vooruit gegaan. Hij doet zoveel dingen meer dan daarvoor. Alsof hij tijdens zijn ziek zijn achteruit is gegaan en nu dus zoveel zeer vooruit. Grappig om te zien..
    Omdraaien kan hij nog niet, wel vind hij zijn voeten erg mooi en kan hij bij mij op schoot 'los' zitten. Wel met mijn handen er bij en mis maar voor 1 minuut maar hij zit :).
    En de verhaaltjes zijn weer terug, tot kraaiend aan toe en met schaterlachen tussendoor, lekker ding.
    Oja en hij kan je zo aankijken van ik ga iets stouts doen, weet niet wat en ik kan het ook nog niet, klein boefje.

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Goedemorgen.

Hier zometeen om 8.30 ook voor de derde prikjes naar het consultatiebureau. Ben heel benieuwd hoe groot luuk nu is. Hij heeft een flinke groeispurt doorgemaakt. Hij kan denk ik sommige kleren van 68 ook aan.

En ik ga vanmiddag naar een bedrijfpresentatie van een amerikaansbedrijf. Dus misschien een goed begin van het nieuwe jaar. Een nieuwe baan. De zou inhouden dat ik regio manager in venlo wordt voor het bedrijf. Heb alleen geen flaiw idee wat voor bedrijf het is.

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Spannend HH, hoop dat het wat wordt!

Oh en Eli, ik wordt 37.... Damn als ik het opschrijf dan schrik ik zelf weer. Ik voel met nog 27 denk ik...

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Luuk is 64 cm en weegt 6500 gram.
    Volgende week even naar de huistarts, hij heeft een eczeemplekje op de zijkant van zijn gezicht. We kregen eerst het advies om cetomacrogolcrème te gebruiken, maar heb het idee dat het daarmee alleen maar erger wordt. Volgende week even hormoonzalf halen.

7. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Heb ik ook gehad bij ruben. Die hormoonzalf werkte super, binnen paar dagen plekje weg.

8. Spannend heyhallo!
    Hoop voor je dat het wat word.

Tosti hihi oudje ;)

Op t werk hebben ze ineens bedacht dat ze zonder overleg de roosters omgooien. Heb al jaren vaste werkdagen en vaste diensten. En ineens gooien ze alles om. Prive is alles op mijn rooster aangepast, zorg rondom evi, ophalen en brengen van vl zn kids, alles. Nu kan vl zn kids niet meer halen omdat ze me ineens op vrijdag avonddiensten geven. Toen ik weer begon et werken hebben we mn rooster en wensen nog even doorgenomen en toen alle begrip en geen probleem, nu een maand later gooien ze alles om. Dus had ik terug gemaild of dat niet terug gedraaid kon worden met dus de reden. Kreeg ik terug dat als je dingen aanvraagt t niet wil zeggen dat je t krijgt, werk echt al 8 jaar zo. Toen werd ik dus boos en heb terug gemaild dat ik dat zo geen stijl vond en dat we er maar eens over moesten praten. Werd ik gebeld oudjaarsmiddag.. Een kwaaie leidinggevende aan de foon.. Kwam er op neer dat zij niks met de kids te maken hebben en dat ik niet zon toon moest aanslaan blabla.. Dus volgende week even een gesprek. Stelletje gekken...bah. Tis dat ik het werk nodig heb maar anders...

Net bezoek gehad van de politie.. Liggen al weken dode kippen in een hok hier in de buurt. Had vl melding van gemaakt.. Die kerel krijgt nu een dikke boete want blijkt dat hij ze verwaarloosd heeft..

9. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    HH. Lekker gegroeid dus :). Ben benieuwd hoe het bij je presentatie was.

Tosti. Oh 37 valt mee joh, Vl hier is ook 37 dus ik vind het heel erg meevallen, en je bent zo oud als je je voelt.

Hier ook weer op het cb geweest voor prikjes. Het was even tussendoor omdat we het vorige keer hebben uitgesteld. Even stiekem nog snel gewogen en dat kwam nu op 8120 gram met alle kleertjes en alles nog aan. Dus zal 7900gram zijn denk ik.
    Nu ligt hij lekker te slapen. Ben benieuwd of hij nu last van de prikjes gaat krijgen.

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nou presentatie gehad. Gaat hem echt niet worden. Soort van tupperware gedoe maar dan met aloe vera. Hahaha zie me al gaan. Jammer maar helaas!

Jeetje marieke! Wat een gezeik!

Eli, wat groeit jullie knul hard zeg!

Ja, heb ook goede ervaringen met hormoonzalf. Ik hoop dat hij er geen litteken aan overhoud. Dinsdag even naar de huisarts en vragen voor een receptje.

11. Morgen!

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen!
    pffff 37 jaar alweer, voel me echt super oud. Zo bizar, heb echt nog niet het idee dat ik zo oud ben. Bijna 40.... aaargggghhhhhhh!!!

13. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Tosti gefeliciteerd en het is maar net hoe oud je je voelt. Ik word 40 in jullie en vind dat helemaal oud klinken, terwijl ik me helemaal niet zo voel.

14. Hihi gefeliciteerd!!

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Meisje heeft net haar eerste hapje op. Toch maar eerder aan begonnen omdat ze het eten letterlijk uit onze mond kijkt.
    Nou madam vond het niets, haha, alles onder de worteltjes en met moeite 4 hapjes genomen.
    Lekker ding!

16. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Wij zijn gister begonnen met de eerste hapjes, ook wortel. Gister vond ze het niets maar vandaag vond ze het al wat lekkerder. Dus tosti de aanhouder wint!!!

Net de de kerst spullen opgeruimd, wel saai ineens hoor maar ook wel weer fijn wat meer ruimte.

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Tosti, haha lekker he. Kijken ze het je mond uit maar zelf eten ho maar.

Hier hadden we donderdag wat sperziebonen op een bordje voor hem gezet. Hij pakt niet de bonen maar het bordje en kiept hem zo om en.stopt het bordje in zijn mond :).
    Dus maar zo in zijn handje gegeven en hij wel wat sabbelen maar moest er ook niet veel van hebben. Vies vond hij het niet. Van de week ook maar worteltjes proberen. Eerst maar zo een wortel geven en ook wat gepureerd daarna.

Hier ook de kerstspulletjes weg, moet zeggen heb nu wel iets meer licht in huis en zo heb ik meer het idee dat het alweer bijna voorjaar is. Kan ik weer tete a tetejes halen, word ik altijd zo vrolijk van.

18. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Leuk die kindjes die begonnen zijn met hapjes. Hier wacht ik nog even een maandje.
    Lekker toch Eli zo'n bordje haha. Hier gaat ook alles in het mondje.
    Denk dat ik een combi ga doen van rapley en gewoon gepureerd. Vind rapley denk ik ook nog wat eng in het begin, maar eens kijken hoe het gaat.

Ben nu aan het werk, heb avonddienst, gisteren ook en moet er weer zo aan wennen om op de klok te letten. Gelukkig lukt het kolven wel goed op het werk.

Morgen de kerstboom weg halen, aan de ene kant jammer, vind het wel gezellig, maar geeft ook weer ruimte en ik hou ook van die voorjaarsplantjes, gezellig.

Gisteren bij de lief winkel in sliedrecht geweest en daar moet ik niet te vaak komen. Zo leuk. Heb even een gaderobe maatje 74 ingeslagen. Te leuke dingen. Ben er helemaal happy mee. Alles was nu 50 % korting, dan is het nog leuk.

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja, de rapley wilde ik ook doen, maar dat vind ik nu te vroeg. Dus ik begin nu met puree en dan over een maandje ga ik over op stukken groente/fruit.
    Ik had haar laatst ook een sperzieboon gegeven, dat vond ze erg interessant en bleef er maar aan likken. Dat doet ze trouwens ook met appel, ik geef haar af en toe een stuk appel in haar handen en daar zit ze dan ook aan te likken.
    Wel heel grappig Eli dat hij lekker aan het bordje ging sabbelen, meisje stopt hier ook werkelijk alles in haar mond.

Ze zat tijdens het eten bji mij op schoot, ik had pompoensoep gemaakt, en dat vond madam dus wel lekker, zat kleine hapjes van mijn lepel mee te eten.

Lekker Bianca, shoppen is fijn! Vooral als het met 50% korting is!

Hier ook kerstboom weg, wat een ruimte opeens. Morgen even bloembollen halen, wat jij zegt Eli, heerlijk, ik zorg dat ik altijd wat heb staan en wat uitgebloeid is gaat de tuin in. Ben heel benieuwd wat er komend voorjaar allemaal uti gaat komen, ik ben namelijk helemaal los gegaan met bollen planten het laatste jaar.

20. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh heerlijk shoppen en ook nog eens lief en 50% korting, altijd leuk.
    Fijn dat het kolven op werk goed gaat,.moet je altijd nog maar afwachten of bel lukt.

Ik ben er nu na die sperziebonen dus ook achter dat rapley nog te vroeg is, daarom ook eerst gepureerd geven en kijken hoe dat gaat. Kunnen altijd nog overstappen op stukjes.

Oh appel dat kan natuurlijk ook, niet aan gedacht. Gaan we ook maar eens proberen.
    Ja hier gaat ook echt alles zijn mondje in. Maakt niet uit wat hij vind alles leuk :)
    En zo gniepig lachen wat hij er dan bij doet, te schattig.

Ik haal ook altijd van die kleine bloembollen voor in huis en plant ze dan in een bak op het balkon maar ik weet niet wat ik fout doe hoor. Jaar daarop komen ze niet uit of de bollen zijn verrot. Ben ook niet zo'n held met planten verzorgen moet ik zeggen.

Morgen weer lekker naar de stad, nu alleen voor mezelf en vriendje. Ik heb fashioncheques gekregen en nieuwe laarzen 'nodig'. En voor vriendje gaan we even shoppen voor maat 74 en 80. Ik hou van de uitverkoop en om dan zoveel voor zo weinig mogelijk te scoren :)

Deel Deze Pagina