Pas maar op met slabjes enzo, daar krijg je het ook moeilijk uit. Die dame van mij heeft vandaag weer een paar hapjes gekregen, maar helaas weer geen succes. ze houdt gewoon haar mond stijf dicht als ik met het lepeltje aankom.
Onze lepeltjes zijn ook allemaal oranje haha Sterkte tosti Hier erg druk. Wel gezellig, kids zijn er allemaal weer. Nu aan de chippies en strax lekker slapen. Ik morgenvroeg werken en daarna lekker koekjes bakken. Maandag weer met evi naar t ziekenhuis voor deel 2 van de test.
@tosti, ik heb gereageerd achter. Knuffel voor jou. Hier heeft vriendje vandaag bij opa peer en bloemkool op. Die laatste vond hij wel erg lekker. Die smikkelt hij echt zo lekker snel op wat ik hoorde. Van de week zelf ook al geprobeerd maar toen ging het niet van harte. En ook echt als je de lepel niet snel genoeg weer geeft dan begint hij te gillen . Hihihi temperament van zijn ouders. Oh en trouwens hij heeft vannacht doorgeslapen whoehoe........ Hij lag na de laatste voeding om 23u in bed en om 6u ging mijn wekker....... Shocking ik heb vriendje niet gehoord dacht ik dus ik kijken in zijn bedje en hij lag nog heerlijk te ronken. Om 7u werd hij wakker, gevoed daarna ik naar werk en daarna heeft hij tot 9.30 geslapen terwijl opa hier was. Denk dat de laatste x doorslapen (ook een van de enkele keren) in oktober was ofzo. Hoop nu zo dat hij het vaker gaat doen en zo blijft doorgaan, is ook wat beter voor mama Oh heerlijk weekend, zo aan toe. Nu fijn op de bank met de nieuwe film van Leo diCaprio. Morgen niks en maandag gaan vl en ik heerlijknaar de sauna, hotstone massage erbij, hotelletje erna en dinsdag weer naar huis om vriendje op te halen0
Whow wat lekker! Meisje hier nog steeds tot half 6 ofzo, maar slaapt daarna gelukkig wel direct verder. Lekker zeg om eventjes met zijn tweetjes weg te gaan. Dat heb je soms samen ook even nodig. Geniet ervan!
Marieke, spannend zeg. Ik ben benieuwd, ze had afgelopen maandag geen reactie toch? Hoop nu weer niet, dat scheelt weer. Het gaat nu wel goed met haar toch?
@Tosti ik ga zo achter kijken @Eli heerlijk zeg ff eruit! Geniet ervan! @Marieke werkze morgen en succes met koekjes bakken! @Lelie Heb het even gemist.. maar in ieder geval feli met je nieuwe job! Wat ben je gaan doen? :j) @hier hier had Mila vanavond voor het eerst sperzieboontjes op! Nou heerlijk dat ze het vond zeg! Ik had toevallig van Jouw Kaart van kruidvat 25 % korting op de potjes, dus ff wat gehaald, 3 groenten, 3 fruit potjes. Vandaag de helft van het sperziebonenpotje gegeven, dacht da's nog veel.. maar nee hoor.. als je te lang wachtte was het wheee ! En dan met d'r hand dat bakje bijna uit mijn handen meppen van HIIERRRR! Dus morgen krijgt ze de andere helft! Normaal ben ik van het vers klaarmaken, maar dit potje was houdbaar tot juli dit jaar, dus dacht krijgt ze die vandaag. Lekker ff makkelijk.. de vriezer zit nog vol met wortel en bloemkool, ff geen plaats voor andere groenten en wilde haar ook een keer wat anders laten proeven. (ik heb die potjes van Olvarit met 4+ maanden) @Lelie ik heb ook hersens als een vergiet hoor.. @slapen Mila slaapt gelukkig al een tijd de nachten door, ook als we d'r savonds op bed leggen doet ze niet moeilijk..dan gaat ze juist ineens keihard zitten lachen in bed..gek kind.. dan nog ff slaapliedje zingen die 10 seconden duurt ofzo..en dan kuskuskuskus en dan weltrusteeeeen tot morgen droom zacht en dan lichtje uit en dan hoor je d'r door de babyfoon 5 minuutjes nog uh oowh whehe...uh oh en dan slaapt ze. @Eli wel lekker dat ie doorslaapt! Ook voor jullie, s'nachts eruit gaan is ook zo vermoeiend omdat je dan net lekker in je vaste slaap zit (ookal doe je het met liefde) Morgen ff rustdag hier.. nergens heen..vandaag dus naar Kruidvat gegaan, hadden ze ook de rijstebloem van Bab
ARGHHHHHHHH!!! Zit ik een heel verhaal te typen! Druk ik op 1 of andere toets..! Weg verhaal! Ff kort: @Eli heerlijk hoor ff eruit, geniet ervan! En fijn dat vriendje doorslaapt! @Lelie ik heb ook hersens als een zeef hoor.. feli met je nieuwe job! Heb het ff gemist.. wat heb je nu voor nieuwe uitdaging? @Tosti ik kijk zo achter en geef een reactie tot zover het me lukt @Marieke werkze morgen! Succes met koekjes bakken! @hier Mila had vanavond voor het eerst sperzieboontjes uit zo'n olvaritpotje 4+ maanden op, nou ze kreeg er geen genoeg van! Normaal ben ik van het vers maken, maar dit potje was tot juli dit jaar geldig en de vriezer ligt nog vol met bloemkool en wortel..wilde haar een keer wat anders laten proeven.. Morgen gaan we d'r ook voor het eerst banaan laten proeven, ben benieuwd.. ! Geloof dat ik nu iedereen wel gehad heb.. Trusten!
Lelie ja ze zijn half Surinaams, en dank je!! Mijn vriend regelt het met de kids als ik ochtend dienst heb, brengen de ene naar school en de andere naar het kdv. Tosti of je iemand nou erg goed kent of vaag het blijft iets wat in je hoofd blijft hangen. Ik had dat vorig jaar oktober toen is een vriend van mijn broertje neergeschoten vlak bij t Amc ik heb het daar best moeilijk mee gehad ook al zag ik de beste jongen vrijwel nooit. Hier gaat het eten ook niet geweldig hoor, ik houd het lepeltje tegen haar lippen en dan gaat ze er een beetje aan zuigen en zuigt ze zeg mAr zo het eten naar binnen, vervolgens duwt ze de helft er wel weer uit met haar tong maar ach. Fief ik heb ook vorig jaar een periode gesproken met een psycholoog het heeft mij niet echt geholpen, ik hoop dat het bij jou wat meer effect heeft. Succes in ieder geval. Eli lekker hoor er ff uit met z'n tweeën dat is hier al echt heeeeeel lang gelden. Hier viel wortel en bloemkool ook erg in de smaak. Wij willen van kdv wisselen ivm het financiële plaatje en qua rijstijl voor vl is het handiger, maar ik heb er toch moeite mee om op te zeggen, ik weet niet waarom op een of andere manier ga je je toch heggen. Het andere kdv kennen we ook, daar heeft de oudste op gezeten. Hier heeft de kleine ineens veel minder eetlust, vraagt bijna niet om de fles en spuugt ook weer wat meer, hoe zou dat nou kunnen? Toch niet door die paar likjes groenten?
@ZusterB Ja kan hoor door de paar hapjes groenten, bedoel haar maagje is nog zo klein.. mila had dat ook..daarom dachten wij vanavond na dat halve potje sperzieboontjes van: Nou die laatste fles hoeft ze niet meer.. we leggen d'r wel op bed ( tegen de tijd dat ze de fles moest hebben, lag ze half te slapen op mijn arm.. dus had zoiets van: Dan moet ze gewoon slapen) maar nee hoor..eenmaal in bed gelegd Wheeeeewheeeeeee wilde ze toch nog d'r flesje! Maar heb 150 cc gegeven ipv 200 en da's meer dan genoeg.. (voor deze keer) want ik ken haar..dan laat ze de helft weer staan, vind het dan zonde om steeds fv weg te moeten gooien.. Wat kdv betreft, jullie zijn degenen die dat moeten betalen, als dat op de 1 of andere manier financieel bij de 1 beter uitkomt dan bij de ander plus de route, ja dan moet het maar zo zijn.. wel fijn dat jullie die andere ook kennen, geeft wel een prettig gevoel. Bloemkool had Mila gister (had ze ook al eerder gehad) maar steeds als ze dat krijgt trekt ze zo'n zuur gezicht whaha! Terwijl met de wortel en sperzieboontjes is het mond open de hele tijd van: mama geef die lepel! Misschien een tip om kleinere hapjes te geven? En ipv de lepel 'voorkant' tegen d'r lippen te zetten, het lepeltje via de 'zijkant' aanbieden, dan 'hapt' ze het eraf.. Mila vond het eerst ook niets.. en toen heb ik het op die manier geprobeerd (kost wel ff tijd hoor) en ging het beter..en sinds vandaag pas hapte ze echt van het lepeltje, dus komt wel goed! En smalle lepeltjes is ook een tip.. ik heb die van babydump, die gekleurde, ken je die toevallig? Ja ik hoop dat het ook werkt.. en anders heb ik het in ieder geval geprobeerd.. Waarom werkte het bij jou niet als ik vragen mag? Als je het er niet over wilt hebben, begrijp ik dat wel hoor! Ik hoop dat zij mij 'leert' het meer op een rijtje te zetten en het achter me te laten/los te laten.. dat kan ik niet..althans niet goed.. dan denk ik dat ik het heb los gelaten..en dan gebeurd er iets soortgelijks en dan heb ik een 'terugval'.. Zo was ik gister zo kwaad op het UWV! Ik moest namens mijn vriend even wat vragen over zijn WW.. want de regels veranderen met de dag.. maar omdat ik slechthorend ben, is bellen gewoon lastig voor me.. dus ik zag dat er ook een chat was.. nou hartstikke fijn dacht ik.. dus ik ga chatten..zegt die eikel : Ja ik zie volgens de gegevens dat zowel u en uw partner beiden niet doof/slechthorend zijn.. ik zo: PARDON??? U bent de zoveelste al die zo'n kutopmerking geeft.. en dat kwetst me.. ! Niet dat ie met excuses komt neeeuuh... en dat is het hem nou juist.. Mensen mogen kritiek op me geven, kan ik van leren, kan ik aan werken.. maar ga verdorie niets zeggen over mijn gehoor waar ik niets aan kan doen.. ! En zulke dingen maak ik dus ook mee op de werkvloer.. je mag gerust weten.. ik heb in de tijd dat ik begonnen ben met werken, dat was 10 jaar geleden, word dit jaar 30, al 14 werkgevers gehad ofzo.. nee dat staat lekker stoer op je CV..werkgevers denken ook: Die kan ook niet op 1 plek blijven zitten.. en soms laat ik dingen ook wel weg, ligt eraan of het met de functie te maken heeft, maar het is gewoon een feit dat ik er vanwege mijn gehoor uitgeknikkerd word... maar ze geven altijd een andere lulsmoes op..en da's zo jammer.. anders kon je het gooien op discriminatie.. Momenteel ben ik werkloos, ontvang Wajong.. maar ik zie er als een berg tegenop om te gaan werken straks.. en niet omdat ik het NIET zou WILLEN, wil heel graag.. kom je ook weer in de maatschappij etc.. maar gewoon weer de angst dat ik me weer 200% geef en weer hetzelfde mee maak.. als het aan mij lag, ben ik fulltime moeder.. merk echt dat dat me rust geeft, maar da's financieel niet haalbaar.. met wajong moet ik 20 a 25 uur per week werken omdat fulltime te zwaar voor me is.. (gelukkig!) maar zelfs dan... dus nu lijk ik echt een profiteur.. maar zo wil ik het dus niet over laten komen, want wil dus wel graag werken, maar mensen geven me de kans niet omdat ze puur naar mijn gehoor kijken en niet naar mijn kwaliteiten......... Terwijl ik er vanaf dag 1 eerlijk over ben geweest, bij het sollicitatiegesprek zelfs..dus da's het ook niet.. en dan krijg je gewoon stank voor dank..
Tosti ja ik gebruik van die plastic schorten als ze eet hihi. Maar wat is er gebeurd? En misschien n domme vraag maar wat bedoelen jullie met "achter"? Zusterbianca ja die van mijn zus zijn ook half Surinaams. Wel handig dat jullie t zo regelen. Hier beide dan vroeg de deur uit.. Als het allemaal doorgaat met mijn werk tenminste En wat kinderdagverblijf betreft gewoon doen wat voor jullie het makkelijkste is en beste uitkomt! Jullie portemonnee Marieke gezellige boel zag ik ja op Facebook Succes alvast voor morgen! Eli fijn om er even samen tussen uit te gaan!! Dat is soms ook wel eens nodig haha. Veel plezier. Fiefer wat klote zeg dat werkgevers je daar zo op "beoordelen" Ik had ook n meisje in de klas op t hbo-v zij had het af en toe ook best moeilijk. De hele maatschappij is er niet op ingesteld. Ik heb n baan gevonden als verzorgende ig. Zitten nu op n tijdelijke locatie hier aan de rand vd stad en gaan ong half feb verhuizen naar de nieuwe locatie nog geen 1.5 km hier vandaan. Ik ga werken voor 16 uur en ze maken gebruik van zelf roosteren dus dat is wel handig. Gaan jullie nog op vakantie dit jaar? Wij gaan als t goed is vandaag effe kijken of we iets leuks zien.
Fief bij mij werkte het niet omdat ik niet echt een klik voelde met de vrouw en ik had denk andere verwachtingen van de gesprekken. Ik had het druk met werk/ opleiding/ huishouden/ dochter en mijn opleiding liep op zijn einde dus dat gaf extra stress ik kon dat niet goed handelen. En de psych bleef maar vragen stellen over mijn relatie en de relatie met mijn ouders etc etc, en ik denk/dacht dat dat het daar niet mee te maken had. Ik ben 3a4x geweest en toen was ik wel klaar. Vervelend dat je wordt afgerekend op je slechte gehoor, ik hoop dat snel een leuke baan vind die bij je past aan waar ze je respecteren!! Hier er een ziek meisje jengelen en slaapt heel veel, maar zodra ze wakker is is niets goed. Vannacht wel heerlijk door geslapen van 21-7 uur. Nu maar een zetpil geven want de koorts loopt op, wie weet de tandjes wel Lelie achter is ook het forum maar dan alleen voor uitgenodigde, ik weet alleen niet hoe je erin komt Maar dat weten ze hier vast wel. Volgens mij kun je jezelf uitnodigen of zo.
@lelie, achter is een besloten gedeelte waar we prive dingen kunnen delen. Je moet er voor uitgenodigd worden. Surprise is de 'leider' van de groep dus je zou van haar een uitnodiging moeten krijgen om daar ook bij te kunnen. Denk dat als ze weer online is je dat vast wel krijgt Wij gaan dit jaar in de zomervakantie 10 dagen naar Frankrijk, Bretagne met z'n 5en, voor het eerst . En in september gaan vl, vriendje en ik met mijn ouders naar Rhodos. @ZB, knuffel voor je meisje. Misschien idd de tandjes. Extra veel mamaliefde @fief, Jij vind echt nog wel een leuke baan waar ze je wel respecteren. Het is helaas misschien even wat langer zoeken, maar het lijkt me sterk dat echt iedereen zo kut is ingesteld op slechthorenden. @tosti, fijn hoor dat je meisje al een tijd zo doorslaapt. En gelukkig dat ze daarna wel gewoon verder slaapt. Ik heb er misschien wel een goed gevoel over dat vriendje het nu ook begint te leren. Aangezien hij nu ook hapjes krijgt en hij eet denk ik wel een half tot een heel potje leeg per dag dus dat vult ook aardig dat hij de nachten misschien beter gaat doortrekken. Vannacht werd hij om 5.30 wakker. Eerst 10 min hele verhalen tegen zijn tuttel die zoals ik zag half in zijn mondje zat gepropt (ja want alles gaat zijn giegel in, want misschien kan ik dat wel eten ) Daarna voeding en geslapen tot 10.30 dus heel fijn ook weer.
Haha oh okee. Ik dacht al huh hoe kan t nou dat iedereen weet wat t is en ik niet hahaha Heb nu nog geen idee hoe ik dat kan vinden maar dat hoor ik dan misschien nog wel
Jemig, ineens weer 433 berichten bij te lezen! Whoeha! Lelie heb je gepebeed voor fb. Eli, jemig, past ie er nu al niet meer in! Sepp zat er tot een maand of 9 in. Heb een autostoeltje van een collega overgenomen, van romer. Deze heeft echter een hoofdverkleiner en dat werd nu echt krap met die dikke hasses van em . Van m'n schoonzus een maxi cosi autostoeltje overgenomen, daar zit ie nu in. Jinthe gaat dan straks in die ander. Twee stoeltjes voor bij elkaar 90 EUR, valt best mee toch?
Dat valt zeker mee dan ja.. Vandaag deel gehad van de test. Ze lijkt er wel op gereageerd te hebben. Erg onrustig, niet willen drinken en 4 keer een waterige groene poepluier gehad.. Ook erg jengelen enzo. Maar ja kan ook allemaal toeval zijn natuurlijk. Volgende week krijgen we de uitslag. Ben benieuwd
Dat zou dan wel heel toevallig zijn, ik denk dat je je conclusie wel kan trekken dan. Meisje heeft precies hetzelfde als ik melkproducten eet/drink. Dan is ze onrustig, verkrampt en vreemde luiers (groen, waterig, zurig ruikend). Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd af en toe weer wat kaas eet en dat dat wel goed gaat. Een plakje per dag, dus misschien begint ze er inmiddels al wat overheen te groeien. Straks ga ik zure room eten (2 eetlepels in het eten) en dan ben ik benieuwd hoe dat gaat. Hoe is het met jullie allemaal verder? Vandaag gewerkt, was druk, kom nergens aan toe en ik ben alleen maar de puinhopen van anderen aan het opruimen. Meisje is super vrolijk en heeft vandaag tot 7 uur geslapen! Toen heb ik haar wakker gemaakt voor de borst en heeft ze tot 11.30 doorgeslapen en daarna is ze na een uur weer gaan slapen tot 4 uur 's middags. Dus ik ben benieuwd hoe dat vanavond gaat. Zal ze wel weer klaar wakker zijn. Maar als ze vannacht weer een keer slaapt tot 7 uur vind ik het allemaal prima!
Ja zou ook wel toevallig zijn dan idd. Maar ja je weet t niet he.. Wel fijn dat t bij jullie beter lijkt te gaan! Gelukkig kunnen ze er idd overheen groeien! Verder gaat het eigelijk wel heel goed met haar. Ze slaapt eindelijk weer wat langer ( tot 6 u half 7, toch fijner dan half 4/4u). Drinkt iets beter en is erg vrolijk en draait en kletst. Kan nu wel echt genieten van haar. Maar ook nu komt pas de vermoeidheid van afgelopen maanden geloof ik bij ons beide. Zitten om 19u al half slapend op de bank. Zijn snel aangebrand en kunnen dus weinig hebben. Doordat evi eenkennig is en nog overgevoelig voor prikkels kunnen we niet samen even weg. En dat is nu wel even zwaar soms. Hebben geen puf meer voor elkaar zeg maar.. Hoop wel dat dat weer terug komt.. Ook reageer ik weer super op De pil maar niet heus. Word amper tot niet ongesteld in de stopweken. Ben veel misselijk en hoofdpijn. Neeeej niet zwanger! Hahaha Ook de sekslust is verdwenen. Dus Binnenkort maar eens terug naar dokter voor een nieuwe pil ofzo