Fief, adem in en adem uit..... Ik heb daar geen idee van dus zou je niet kunnen helpen. Wbt die gipsafdruk die heb ik thuis gedaan. Heb zo'n pakketje wat jij beschrijft gekregen van mijn vriendin. Dus idd dat 'geklungel' . Maar dat viel mee hoor. Dacht ook dat het een zootje zou geven. Je moet het spul wat erin zit 30 sec kneden, dan in het blikje drukken en mooi glad maken met het bijhorende rolletje en je kan de afdruk maken. Het zit er dus echt in en steekt niet uit. Dan zou je echt moeten gaan gieten volgens mij en dat geeft meer zooi denk ik. Hij ligt nu idd vanaf zondag al uit te harden, als hij klaar is post ik de foto. Is toch een leuk aandenken van de kleine handjes en voetjes. En lekker dat Mila zo goed doorslaapt, dat wil ik ook.. @zb, hopelijk slaapt je meisje goed. Wbt het niet in slaap komen zonder borst, mis zou je vriend zijn pink kunnen geven of een speentje, lijkt mij gewoon echt alleen zuig behoefte. Weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Mira hoop voor je dat je meisje niet komt vannacht voor een voeding. Hier weer een nachtvoeding zoals gewoonlijk. Vriendje is volgens mij geprogrammeerd dat hij zo rond 3 of 4 u snachts komt. Hij heeft het een.paar x goed.gedaan tot een uur of 6, maar verder dus elke x om 3u of iets later, ongeacht hoe laat hij de vorige voeding heeft gehad. Pffff. Ik wil gewoon even een x 6 of 7 uurtjes achter elkaar slapen...... *gaap*
Hier ook wakker.... weet niet wat t is... meisje slaapt al 3 nachten zooo slecht... Moet er echt om het kwartier uit omdat dr handjes onder de 20 dekentjes vandaan zijn gekomen en ze ligt te jammeren omdsat ze zichzelf ermee frustreert... ik snap t niet, ging zo goed.. Inbakeren ga ik niet opnieuw aan beginnen... iem. Nog tips?
Zo 20 dekentjes, das warm.... Maar mis werkt strak in een hydrofiel wikkelen. Dus dat je de doek in een ruit legt, de punten naar het midden.slaat zodat je een.rechte lap doek hebt. En dan inwikkelen. Zo liggen ze toch vast naar niet echt ingebakerd. Zo heb ik vriendje nu liggen omdat hij niet meer in de bakerzak past
Oh en nu snap ik trouwens waarom vriendje dus niet zo lang meer slaapt denk ik. Omdat hij niet meer in de Pacco ligt maar in een hydrofiel. Toch maar gauw aan een slaapzak, kijken of dat werkt met zijn maaiende armpjes Nu ga ik echt slapen. Trusten
Wat eli zegt. Strak in een hydrofiel binden. Doe ik ook. Kunnen zich wel losmaken maar zorgt toch voor die extrA rust. Jinthe kwam vanmorgen om 6:00. Nu slaapt ze weer. Ben borstvoeding aan het afbouwen (doe nu 4x bv en 2x kv), maar ben er echt een beetje verdrietig van... Bv-mama's, hoe gaan jullie dat straks doen als jullie weer moeten werken?
Ik blijf volledige bv geven. Kan het niet over mijn hart verkrijgen om te stoppen. wil als het lukt toch een jaar voeden. Heb dat de vorige keren ook gedaan. Al werkte ik toen wel minder. Ze moeten tijd geven om te kolven en ga daar toch echt gebruik van maken. weet alleen nog niet waar. Zijn voornamelijk open ruimtes. Kan me goed voorstellen dat je er verdrietig om bent. Is toch iets heel bijzonders.
Goeiemorgen hier voor het eerst een doorwaakte nacht. Ben sinds half 4 in de benen. Meisje had er geen zin in. Zo met meisje naar t cb voor de 2x prikjes Hoop dat ik vanmiddag nog even kan slapen anders lig ik vanavond wel heel vroeg plat
Goedemorgen! Maggie dat is balen ja. Ik ga niet afbouwen. Ik ga op mijn werk 2 dagen kolven en 1 dag live voeden. Maar ik werk in het begin maar 2,5 per week, dus dat valt mee. Wil t ook n jaar gaan proberen. Vraagje; hoeveel vk gebruiken jullie nu per week? Ik ga t geld dat ik bespaar op kv per week sparen en koop daarna iets van dat geld. Ik heb n toffe ring gezien die wil ik daarvan kopen. Dat was n lief ideetje van ml. HH, weer n vies papje moeten drinken? Hoop dat de uitslag goed is! Fief, geen ervaring met n VVE, maar ik vind t best veel geld wat je per maand betaald! Dat is bovenop de hypotheek toch? Je moet wel meebetalen toch? Maar ben je ook verplicht om deel te nemen? Een verhoging van 10% per jaar is ook veel! Voor nieuwe kozijnen en dubbelglas ben je dan toch zo klaar? Heb je inzicht in de financiën, de inkomsten en uitgaven enzo? @eli, hier slaapt ze ook minder lang als ze niet ingebakerd. @hier; maar 1 voeding om 5.20, dus gaat de goede kant op!
Ik heb btw iets ergs gedaan vandaag Om zes uur hoorde ik vriendje wakker zijn, zuchten & steunen.. Beetje jengelen... En ik dacht: ZOEK HET EVEN LEKKER UIT! Als je me nodig hebt, ga je maar hard huilen. *draait zich om*. Hij ligt anderhalve meter verder, maar ik had er zo geen zin in. En aldus heeft hij weer een nacht 'doorgeslapen'. VL merkte om half acht op: zijn ogen zijn open. Ik: ja dat zal best ja. Whahahaha
Morning. @maggie, kan me voorstellen dat je daar verdrietig over bent. Ik ga ook kolven op werk en wilde ook het liefst een jaar bv blijven geven. Kijken hoe dat gaat op het werk, weet nl dat werkgever erg moeilijk kan doen/zijn ook al zijn daar regels voor. @hh, balen dat je weer moet wachten op die test. @Mira, dat is een leuk idee. Denk dat je aardig wat bij elkaar spaart. @Joycey, dat laten liggen jengelen probeer ik ook altijd bij vriendje niks slechts aan toch. Enige nadeel is dat hij hier na 2 min wel echt begint te brullen helaas . Hier werd vriendje weer om 7u wakker, echt huilen. Wat ik dan alleen zo vreemd vind. Ik pak m uit bed leg m bij mij in bed en bied hem de borst aan, drinkt 2 slokken en hij stort weer in slaap waar hij met geen mogelijkheid uit te krijgen is. Dus leg m iets verder naast me neer en ga zelf ook verder slapen. En nu werd hij weer om 9u wakker. Raar ventje Wat ik me ook afvraag hoe ik hem dus langer kan laten slapen. Ik weet het, het hoort erbij. Maar omdat hij met de inbakerdoek wel langer sliep als dat hij nu doet vroeg ik het mij gewoon af. Die hydrofiel werkt ook wel met inpakken maar hij slaapt gewoon korter snachts. Wil ook een slaapzakje aanschaffen zodat als hij altijd bedekt ligt. En had ook gelezen over dat de puckababy na het inbakeren ook een geborgen gevoel geeft. Maar die 4 seizoenen is gewoon f.cking 100,-. En dat vind ik een beetje te gek om eerlijk te zijn.
Hier waa madam Om half 5 wakker.. Sinds dien jengelen/ huilen.. En die rotpillen helpen mama ook al niet slapen.. Fief heb er geen ervaring mee. Kan je niet ergens bij de bond ofzo navraag doen? Weet niet meer wie maar knuff voor de prikjes.. Niet leuk. Evi moet volgende week..
Kv: ik hou niet zo bij hoeveel er door gaat pw Heb even terug gezocht 27-10 laatste keer gekocht toen 2 dozen, (kruidvat á 7 euro per doos) gisteren nieuwe doos open moeten maken dus doe iets meer dan een week met 1 doos. Dus bijna 7 euro per week aan kv, maar het is per merk natuurlijk verschillend wat het kost @Joyce; Ooohh wat slecht Nee hoor grapje ik wacht ook altijd tot Em gaat huilen als ze wakker word als het nog geen half 8 is. gister begon ze 7.28 te murmelen en om 7.30 zou mijn wekker gaan dan er maar uit Op 1 of andere manier wil Em niet meer in badje, vermoedelijk door dr verkoudheid en daardoor dus ook benauwdheid. Dus nu sinds zondag elke 2 dagen met haar onder de douche, vind ze heerlijk! En ik daar bij Gisteren was moppie al weer 12 weekjes oud! time flies @VVE: wij betalen 94 euro p/m naast de 500 hypotheek, voor de VVE, maar bij ons gebeurt het wel als er wat is, Laatst was er een storing in het lichtnet van het portiek, mailtje gestuurd week later stond er een reparateur alles na te kijken. elke eerste maandag komt er een schoonmaak bedrijf en alle kozijnen worden elk jaar geverfd (op de dingen op het balkon na dan want dat is dan weer geen openbare ruimte -.-) Zou er geen vakbond zijn ofzo voor huiseigenaren in flats? @Eli; ik heb geen ervaring met inbakeren, Em wil dr handjes los hebben en dan ligt ze met dr armen gestrekt naar opzij of naar boven toe, maar ze heeft wel altijd slaapzakje aan, ik heb er 1 van de Hema, die is lekker dik. Ze maait niet met haar armpjes als ze slaapt dus dat scheeld
Eli, ik heb bij zl altijd de slaapzakken van de Hema gebruikt. Die zijn prima (vind ik) en ze kosten een stuk minder. Je hebt er toch 2 nodig met het oog op ongelukjes. Zl was altijd erg bewegelijk, die heeft vanaf n maand of 4 niet meer onder dekens geslapen maar alleen in de slaapzak. Die van de Hema waren daar warm genoeg voor.
Ok thnx, ga ik even kijken. Heb bij bol.com ook een paar leuke niet zulke dure gezien. Dus ga vandaag even neuzen.
Let even op het materiaal, zl had hier een slaapzak van een soort velours (weet het merk niet meer) en daar kreeg hij uitslag van in zijn gezichtje. Sindsdien heb ik altijd slaapzakken van flanel en die zijn heerlijk zacht. @Marieke; hoop dat ze vandaag een betere dag heeft. Welke tabletten had je gekregen om op te slapen?