April 2014: Kletsen met andere nieuwbakken mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Micera, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    April is nog maar een weekje begonnen, en ik mag me al vol trots een nieuwbakken mama noemen. Onze zoon is geboren op 3 april 2014, en ligt nu heerlijk te slapen in zijn wiegje.

De afgelopen dagen stonden helemaal in het teken van dit nieuwe knulletje, en dat vind ik helemaal niet erg :D Het voelt allemaal zo natuurlijk, en zo goed, dat ik met liefde en plezier al mijn aandacht op hem richt.

Maar er komen natuurlijk ook veel nieuwe dingen op me af. Vandaag heb ik hele pijnlijke borsten vanwege de stuwing. Ik kijk nu al weer uit naar de volgende voeding, omdat ik hoop dat dan iets van de druk weg is. En zo zal ik vast tegen nog veel meer (grote en kleine) dingen aanlopen.

Misschien zijn er meer april-moeders die het leuk vinden om lekker mee te kletsen over hun baby. Dat zou leuk zijn, kom maar op! :p

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    He mecira, gefeliciteerd met je zoontje!

Ik kom wel meebabbelen hier, alleen ben ik nog niet bevallen haha. Het kan hier nu niet meer lang duren en dit kindje is in ieder geval ook een april kindje..

Hoe is je bevalling gegaan? Kan je goed herstellen?

3. Doo85

Doo85 Lid

14 jul 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mag ik ook meekletsen? Ik ben dan wel op 29 maart bevallen, maar dat is toch ook bijna april ;)
    Mijn zoontje heet Jack en was bij de geboorte 3175 gram. Hij is erg lief en schattig, maar het is ook een gevoelig en onrustig ventje. Dit maakte de afgelopen 1,5 week best zwaar, vooral het slaaptekort breekt me soms op.

Ook heb ik geen makkelijke bevalling gehad, dus dit maakt het niet makkelijker. Ik heb na ongeveer 20 uur een ks gehad, omdat de ontsluiting niet verder kwam dan 6 cm. Daarna een paar dagen in het ziekenhuis en dan ook nog de borstvoeding die moeilijk op gang kwam.

Nu gaat het gelukkig al een stuk beter met mij en Jack. Ik ben mezelf al wel een paar keer tegengekomen, omdat ik toch al teveel had gedaan. Maar we leren Jack nu steeds beter kennen en de borstvoeding is goed op gang, dus we gaan langzaam de goede kant op!

4. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hier nog een april mama!
    11-4 is onze zoon Quinn geboren! :D

5. Canina

Canina Actief lid

21 feb 2013
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik klets graag mee! 22 april uitgerekend maar moet nog wel bevallen

6. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Gefeliciteerd pas bevallen mama's en veel succes mama's die nog moeten bevallen
    Hier nog een april mama.
    16 april ben ik middels een ks bevallen van ons 3e kindje.

Deel Deze Pagina