Weer aan de slag, maar wat regel je eerst?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Sabkesam, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Ik ben 4,5 jaar fulltime huismoeder geweest en nu wil ik weer graag aan de slag. Ik heb 2 kinderen, eentje gaat al naar school toe en de eentje zal naar de kinderopvang gaan.
    Nu ben ik al volop aan het solliciteren en ik krijg vaak de vraag wanneer ik aan de slag kan. Nu staat de jongste nog niet ingeschreven bij de kinderopvang, maar vinden jullie dat ik dat nu al moet doen of zal ik eerst wachten tot ik daadwerkelijk iets heb gevonden? De opvang waar hij naartoe gaat heeft trouwens geen wachtlijst.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik zou de jongste wel alvast inschrijven en overleg met het KDV over jouw situatie. Dan kunnen zij wel alvast rekening houden met de komst van jouw kindje.

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Idd inschrijven. Wel goed dat je er nu al aan denkt.
    Ik heb bij mijn nieuwe baan gezeg dat ik 1 novmber kan beginnen en er niet aangedacht dat het wel eens lastig zou kunnen zijn om een gastouder te vinden.

4. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik ben ook op zoek naar een parttime baan na 4 jaar thuisblijfmoeder te zijn geweest.
    Ik ben nog aan het rondkijken, en aan het uitzoeken hoe en wat ik moet regelen met belasting enz.
    Ik ga morgen bellen met een winkel hier, die zoeken iemand, wil wel graag op vaste tijden ivm opvang van dochter van 4 en zoon van 2

Deel Deze Pagina