Hallo, Ben erg benieuwd hoe jullie deze naam zouden uitspreken als je hem ziet staan. Het gaat om de naam Damon. Zouden jullie hem uitspreken zoals het er staat dus Damon(nederlands) of Demon(Engels)
Ja ik wil het in het engels uitgesproken hebben. Vind de naam in het nederlands helemaal niet leuk namelijk en ben bang dat mensen het dus in het nederlands gaan uitspreken.
toen het voor de eerste keer las, dacht ik demon. Maar Damon vind ik wel een mooie naam. Misschien een streepje op de a ofzo? zoals Dámon. Want ik denk dat je zoontje wel vaak mensen moet verbeteren!
Damon, anders wordt het bijna 'Demoon' als je niet oppast... Dat wens je je kind niet toe denk ik. Maar ja denk dat merendeel Demon zal zeggen...
mijn eerste gedachte was Daamon (nederlands dus) Tot ik dit las en dacht, oh ja... Die heb je ook nog! Maar ik vind op z'n Nederlands sowieso het leukst en ik zou het dan ook zo uitspreken
In eerste instantie zou ik het op z'n Nederlands uitspreken (Ramon met een D), en dan gaan twijfelen of het niet op z'n engels moet...Maar ik had het dus goed, haha.