oei, wat is het lastig!! We zoeken een korte, Nederlandse naam bij onze dochter r.oos m.arijn. We neigen naar Thijm of Thijmen, maar blijven twijfelen. Siem vind ik ook mooi, maar ook geen 'ja dit is het' gevoel bij. Iemand in deze stijl nog opties?
Guus vind ik idd ook erg leuk, maar manlief niet helaas. Mees ook leuk, alleen sv heet Nees, dus lijkt teveel op elkaar vinden we. Nee, we zijn niet makkelijk
Neeeee, mooi juist! En vooral bij R.oosM.arijn! Siem is een totaal andere stijl en vind ik bovendien ook helemaal niet bij R.M. passen!
Hihi ja we blijven daar ook steeds naartoe neigen. Hmmm. Misschien dat we er toch een beetje uit zijn dan
Als wij een meisje gekregen hadden, zouden wij ook voor Roos gekozen hebben. Nu 3 jongens en die heten Sam, Thom en Mees.
Grappig. Ons eerste kindje* heet Sam. Mees stond ook hoog op mijn lijstje en Tom ook :d Tije en tijler vind ik niet zo
Jullie hebben tenminste al opties, wij hebben nog niks voor ons meisje Ik vind Thijmen erg leuk! Thijm is wat kort en klinkt niet af.
Ik vind zelf thijm/tijm wat aparter, en mooier staan in het rijtje r.oos en s.am Meisjes namen zijn zoveeeeeel makkelijker!! Vind ik dan he Voor een meisje hadden wij nu Noor.
Ik vind Thijmen prachtig en ook super leuk in combinatie met je dochtertje. Helaas vind mijn man Thijmen niets