Bij deze alvast excuses voor het tweede topic in 2 dagen (na deze stop ik hoor en hakken we zelf de knoop door ) Gezien de vele opbouwende kritieken op de naam K.esper is deze afgevallen. We hebben nog een tweede optie, dus hopelijk wordt die naam iets beter ontvangen Optie 2 is T.yge (geen Tygo gezien een associatie en de voorkeur voor wat meer "Scandinavisch" klinkende namen). Dus wat vinden jullie ervan (en eventuele suggesties zijn ook welkom) Zoals gezegd, hierna discussiëren we binnenshuis wel weer verder, maar ik lees al heel lang mee en zie altijd hele eerlijke en bruikbare meningen voorbij komen, die we zelf ook wel kunnen gebruiken
Ik struikel over de uitspraak.... tiege of tijge? Ik vind het persoonlijk niet mooi. Maar het jullie moeten het leuk vinden! Ik vind Thieme dan wat zachter
Ook dit vind ik weer zo van: Tygo is niet leuk genoeg, dan doen we maar Tyge. Maar als jullie het geweldig vinden.. gewoon doen
Ik vind hem leuk. Tiege misschien ivm uitspraak? Overigens vind ik het storend dat mensen de naam gelijk afkraken! Wat is er mis met Tyge ? Misschien niet je smaak, maar hij is toch prima.. duidelijk, niet raar in uitspraak/schrijfwijze... Zou je niet teveel laten beïnvloeden door 20 mensen op dit forum..
Ook niet mijn smaak maar vind het een prima naam! Zou er niet raar van opkijken. Ook qua uitspraak duidelijk tiege! Als jullie hem mooi vinden zou ik ervoor gaan!