Ik kom er niet uit, en manlief denkt dat er nog wel genoeg tijd is maar ik wil straks toch echt de knoop doorhakken. Onze eerste dochter heet Lynn (en ze heeft een 2e naam dus eerste letter hetzelfde maakt ons niet uit) We zitten zelf te denken aan : Liva , Jolie of Jill Weet dat het heel persoonlijk is, maar vind het ook prettig wat een ' buitenstaander' van de naam vind.
Lynn en Liva > totaal verschillende soorten namen, niet mijn smaak Lynn en Jolie > idem Lynn en Jill > past perfect!
Lynn en Jill vind ik perfect passen, maar dat komt vast omdat ik in mijn directe omgeving twee zusjes ken die zo heten. Lynn en Jolie vind ik ook goed passen. Lynn en Tess vind ik ook goed samen gaan. Lynn en Liva vind ik minder mooi, omdat het teveel op elkaar lijkt en omdat in Liva het voor mijn gevoel net niet is (ik ken een Livia en een Liviu).
Pff, ik zou ook niet kunnen kiezen. Vind ze alle drie goed passen. Jolie komt het minst vaak vooe in onze omgeving, daarom zou ik die kiezen.
hmmm lijkt mij ook moeilijk ik vind Jolie niet zo mooi ( terwijl dat wel de betekenis is van de naam haha ) omdat ik de naam als achternaam ken ik vind Liva wel leuk bij Lynn