Hier ook de voornaam en de achternaam met dezelfde letter. Lang getwijfeld of we dat zouden doen of niet, nu blij met onze keus. Het zijn wel namen die bij elkaar passen, gewoon Nederlands.
Ik vind het niet mooi, krijg je zo'n Donald Duck-effect. Om die reden zijn bij ons ook een aantal namen afgevallen.
Wij wel. Wij willen niet dat hij begint met dezelfde letter als onze achternaam. Ook niet met de beginletters van onze namen en die van de kinderen. Daardoor wordt de keuze wel zeer beperkt. Maar we zijn beide heel kritisch.
Ben ik ook niet zo'n fan van inderdaad. Maar goed, je ziet het tegenwoordig heeeel veel Ik zou me er niet aan storen! Mijn oudste heeft ook dezelfde letters, maar ze heeft ook een tweede naam (andere beginletter) dus dat 'heft' het dan weer een beetje op.
Wij hebben het zelfde probleem! Altijd geroepen dat ik het niet mooi vind met dezelfde letter. En nu komen we er niet uit voor onze tweede zoon! Hebben nu een naam in gedachten die dus wel met dezelfde letter begint, kei leuke naam maar veel twijfels! Vinden jullie het verschil maken of het een 'hard of zacht' klinkende letter is?