Voornaam

Discussie in 'De lounge' gestart door Rinskeeeeh, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Het was gewoon een vraag. En ik had het niet over patent. Tot nu had ik hier nooit van gehoord :)

2. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    De 1 heeft het zo verzonnen, en de ander is er wekenlang zoet mee.
    Je kindje moet er de rest van zijn of haar leven mee doen, dus daar denk je wel goed over na :)
    Wanneer bent u uitgerekend? :)

3. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maar dan is er toch helemaal geen probleem... De naam komt nu niet veel voor en dat zal heus niet zo snel veranderen omdat jij je dochter ze genoemd hebt en hem overal noemt...
    Ik.zou me druk maken om andere dingen....

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dat kun je niet tegenhouden, helaas. Mijn ouders dachten: "Sanne ! Ja! Dat is een leuke en redelijk originele naam." Mijn naam heeft 5+ jaar op nummer 1 gestaan :p haha

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik denk dat je hormonen nog een beetje hoog zitten. Jij vind zelf de naam van je dochter natuurlijk geweldig en fantastisch, maar zoals ik het zou inzien zullen er echt niet opeens honderden joviella's geboren worden. Daar is het dus naar mijn idee dan ook een (zoals je zelf ook zegt) te geknutselde naam voor.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik ben eind september uitgerekend, dus nog even te gaan, en gelukkig ook nog genoeg tijd voor het bedenken van een naam!
    Bij de eerste ging het zo makkelijk, ik liep al jaren met die naam in mijn hoofd, stelde hem voor aan mijn man en hij was ook verkocht.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    lol... dit is echt hilarisch!

8. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Je kunt de beheerder van ZP vragen dit topic te sluiten. Je vraag valt niet goed bij de lezers, dat is jammer. Ik begrijp heel goed dat je een unieke naam kiest voor je kinderen, super leuk. Patent is onmogelijk, inderdaad niet te controleren. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de naam van eenvolgend kindje....;)

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus. Ik denk dat de naam bij de meeste mensen niet echt in de smaak zal vallen, dus ook zonder een patent aan te vragen zal de naam Joviella nooit echt populair worden. ;) Niets te vrezen dus!

10. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Dat DENK jij ja... De meeste vinden het juist apart, mooi of leuk.
    Dus wat jij DENKT hoeft geen waarheid te zijn, dat is jouw mening

@ zonnetje: en wie is de beheerder? ;)

@ Nescio: oooh nog maanden de tijd :D hoe oud is uw eerste? :)

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Naar de openingspost gaan, klik op het driehoekje rechtsboven van het bericht (of heb je dat niet als je het topic zelf opent? Dan zou ik eventjes bij een ander bericht erop klikken), vragen om een slotje. Verzoek gaat rechtstreeks naar beheer/mods.

12. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mijn naam kwam 25 jaar geleden ook nog niet voor in nl, m'n ouders moesten toen geloof ik zelfs nog op toestemming wachten.

Maar in Amerika komt mijn naam wel (iets) vaker voor.

Je kan geen patent op een naam vragen maar er zijn zo veel kinderen en zo veel namen dat het me erg onwaarschijnlijk lijkt dat er bij je in de buurt een kindje komt met dezelfde naam.

13. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Mooie naam ook!!! Nichelle :D

@ Tempusfugit: dank je!!!

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Deze Barbie heette ook Nichelle en sindsdien moet ik daar altijd aan denken als ik je naam lees :) Dat ik dat altijd heb onthouden..

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina