Hoi Dames, Ik heb sinds een paar dagen flinke steken vanuit mn rug naar mn rechterbil. erg vervelend... Kan het komen door een verkeerde houding / slaaphouding, of heeft het iets te maken met bekkeninstabiliteit? Iemand enig idee? De pijn blijft ook sinds gister echt zeuren. Terwijl het eerst over was na alleen een flinke steek.. Thnx alvast!! xxx
Ik herken het, mijn gyn zei me dat het ichias was. Kan men niks aan doen... de zwangerschap zorgt ervoor dat het voorkomt dat er eens een zenuw gekneld zit... Na een week of twee was het over en soms kwam het eens terug. Maar hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn...
Hier heb ik ook erg last van gehad, vanaf week 25 ongeveer. Als ik teveel deed, dan moest ik daar de rest van de dag voor 'boeten' met erge rugpijn. Het werd naarmate de zwangerschap verder ging steeds ietsje erger, maar ik nam veel rust en dan ging het aardig (ik ben wel 1 dag per week in de ziektewet gegaan hierdoor). Vanaf het moment dat ik ben bevallen van onze mooie dochter is het helemaal weg! Sterkte! Groetjes, Caitlin