Hoi dames, ik kijk ieder dag mee op deze site, heerlijk thuiskomen vind ik het. Sinds april voor het echie....nu in ronde 5. Sinds vorige maand ben ik gaan tempen om een beter beeld te krijgen wanneer mn ei nou valt. Dit kwam ongeveer zo uit als ik verwacht had! Ik heb een vrij regelmatige cyclus.... Om de juiste dag van mn ei bevestigd te krijgen heb ik ovulatietesten gekocht, welke ik deze maand wil gaan gebruiken. En dan komt het, daarna wil ik (proberen) om niet meer op deze site te gaan kijken, niet meer te tempen en geen tests er meer tegen aan te gooien....of te wel, ik laat het op z'n beloop!!!!! Kijken hoe ik me daar bij voel.....ik heb altijd wel erg veel steun aan wat ik lees hier en terug krijg gereageert, maar toch.... Ik zie het wel!!!!!! Ik wilde dit even kwijt, misschien zijn er ook anderen die er ooit zo over gedacht hebben, even rust en we zien wel..... Groetjes van een kreeft
hoi meid ik wil je heel veel succes wensen met zwanger worden en hopelijk is het snel raak voor jullie!! misschien is idd even afstand ervan nemen goed ik vond het een opluchting maar goed das ieder voor zich meid veel succes!!!
Bedankt dat bedoel ik nou, zal dit toch wel missen, maar van de andere kant, ik ben er zo mee bezig!!! Dat voelt ook niet goed. Verheug me al een beetje op de rustige tijd, stom he eigenlijk. Dat je iets zo graag wilt......op het laatst ga je helmaal aan jezelf twijfelen. Laatst zie mijn mannetje, "we zijn toch nog jong en gezond?? dus zei ik, volgens mij willen we het te graag!!" Geluukig ben ik niet de enige die er zo over kan denken, puf!! liefs