hoi hoi, schaam schaam maar ik het door omstadigheden geen verzekeringen en stel het elke keer uit maar het is ook zo'n gedoe. ik wil een: wa, overlijdingsvezekering die uitkeert in geld en niet in natura, inboedelverzekering, brandverzekering, een rechtbijstand verzekering. waar hebben jullie je verzekeringen lopen en hoeveel kost het en ben je er natuurlijk tevreden over... alvast bedankt ik zie door de bomen het bos niet meer
Wij hebben de rechsbijstand, brand, - en inboedelverzekering lopen bij Univé. Gaat prima. Geen klachten over en gelukkig nog nooit nodig gehad. Ik ben vergeten wat het kost. Gaat allemaal automatisch en staat hier wel ergens in een map. De uitvaartverzekering loopt bij de Monuta. Voor ons tweetjes 23 euro per maand.
1 tip. neem ALTIJD een onafhankelijke rechtsbijstand. NOOIT bij de maatschappij waar je meerdere verzekeringen hebt lopen. Als je ooit een geschil met die verzekeringsmaatschappij krijgt, moet je bij hunzelf aankloppen ivm je rechtsbijstand.
Een andere tip is om de rest van de verzekeringen wel bij een maatschappij te doen, meestal krijg je dan pakketkorting. www.verzekeruzelf.nl is goedkoop en ook als beste getest in 2009 geloof ik.
dat is best slimme daar denk ik niet aan wel slim om rechtsbijstand ergens anders te doen. tanx voor de tips. nog meer mensen toevallig?
Ik zit bij Lancyr voor de meeste verzekeringen en dat bevalt me erg goed. Is ook erg goedkoop vind ik
Vriendlief en ik zitten met alle verzekeringen bij Univé en het bevalt ons prima. Ben helaas het overzicht kwijt van wat het kost. Toen ik nog alleen voor mijzelf betaalde, was ik ong. 65 p/m kwijt voor: doorlopende reis- en annuleringsverzekering, rbv, autoverzekering en wa.
dat snap ik even niet.. wij hebben alles bij inshared.. waarom mag dat niet? of iig, waarom is het beter van niet dan?
Nou, wij hebben alles bij Unive (ook de rbv). Voor wie denk je dat de rbv partij gaat trekken als we een geschil met Unive krijgen? Juist... voor Unive natuurlijk
maar dan is het toch juist goed als je alle verzekeringen bij 1 maatschappij hebt, of lees ik nou zo verkeerd?
stel, je krijgt een geschil met Unive. Dan moet je Unive zelf inschakelen om tegen zichzelf in te gaan, snapje.
Nee joh, je verzekeringsmaatschappij schakeld altijd een onafhankelijke rechtsbijstand in, ook als je een geschil met hun zelf hebt. Anders zou je toch belangenverstrengeling krijgen. Dus je kan gewoon bij je eigen verzekeringsmaatschappij een rbv afsluiten.
Wij zitten ook bij Univé. Worden altijd heel goed geholpen. We hebben de woonhuisverzekering al nodig gehad en de afhandeling was prima. Wij hebben daar WA, Opstal, inboedel, auto(-1), glas, reis+annulerings, brand, fiets en ook nog de ziektenkosten. en we betalen 83 euro per maand. De uitvaartverzekering heb ik wel voor mijzelf, is altijd door mijn ouders betaald idem voor mijn man via zijn ouders. Maar mijn kids moeten ook en dan moet ik laten oversluiten, dat is goedkoper dan de kids los te verzekeren. Ik heb de offerta al en dat gaat mij voor mij en de kids nog geen 6 euro per maand kosten (kids zijn gratis meeverzekerd, ook ongeboren,) tegenover 18 euro als ik de kids zonder mij verzeker, dat is bij Monuta. Rechtsbijstand hebben wij via de vakbond. de inboedelverzekering vergoedt tegenwoordig ook de schade die je zelf veroorzaakt. bijv als je een laptop laat vallen.
Het is dus zo dat het VERPLICHT is voor een verzekeringsmaatschappij die verschillende schadeverzekeringen bij zijn klanten aanbiedt, de rechtsbijstandsschaden ergens anders MOET laten behandelen. Maatschappijen hebben bijvoorbeeld een regeling getroffen met DAS, ARAG of een andere maatschappij. Dus daar hoef je je absoluut niet druk om te maken, de maatschappij mag niet eens tussendoor de schadebehandeling in kijken.
Dat is alleen als je een uitgebreide dekking hebt gekozen.. betaal je ook meer premie voor. @ TS Ik zou gewoon even een aantal premies bekijken op wat vergelijkingssites. Wat bedoel je met brandverzekering? Kan zijn inboedel of opstal?
Dit dus. Ik heb mijn hele pakket via mijn vorige werkgever (tussenpersoon in verzekeringen...) lopen in hun volmacht van ASR, heb daar nog personeelskorting van dus premie is niet belangrijk...
@desire1986 voor als bijv het huis in de fik gaat.. ben intusssen druj aant zoeken meer tips altijd welkom. thanx
Wij hebben alles bij Interpolis, al verschillende dingen gehad en alles is altijd opgelost en het heeft ons géén enkele cent gekost. Echt super!