Ik denk ook zeker niet dat mensen met een tattoo asociaal zijn. Dat was inderdaad ook niet wat ik bedoelde met dat gemiddeld genomen het een bepaald type mens is wat voor tattoo's kiest. Ik geloof zeker dat veel mensen met een tattoo heel erg lief zijn Ik raak ook niet geintimideerd ofzo van mensen met een tattoo.
ik denk niet dat ik mensen erom veroordeel, wel zal ik denk ik ook moeilijk kijken als ik plots geconfronteerd wordt met iemand met ( veel ) tatto's . ik vind ze namelijk heel akelig en lelijk. misschien dat dat ook wel een half minuutje te zien is voordat ik me weer hersteld heb. maar daarom is iemand als mens natuurlijk nog niet minder. mijn eigen broer heeft ze ook en ik vind hem daarom niks minder. gelukkig zitten ze bij hem op plekken dat je niet steeds geconfronteerd wordt ermee. hij heeft ook een levensgrote plaat op zijn rug staan, die vind ik wel mooi want die is net nieuw en dan zijnde kleuren nog niet zo akelig groen en grijzig.
Oke Dank jullie wel voor de reacties. Ik weet weer genoeg hihi. Tulip: Hele fijne dag alvast toegewenst volgende week, ik hoop dat je meer zon hebt dan deze week. Yukl: Onze kindjes zijn even oud, zelfde datum.
Ben zelf absoluut niet van de tatoeages...vind het ook niet mooi (kan het ook niet mooi vinden) en zou er dus zelf niet zo snel voor kiezen...vind het eerlijk gezegd ook een afknapper bij mannen (toen ik nog op zoek was) maar ik neem aan dat je zelf voor een tatoeage kiest en zelf ook mooi vind. dan moet het toch niet uit maken dat je er op aangekeken word (daar kies je ook zelf voor om het zo in het zicht te doen!) als je er niet op aangekeken wil worden dan moet je het onder een shirt doen maar goed, ieder zijn ding tis alleen niet de mijne maar kijk er niemand raar op aan
Mensen met tatoeages hoeven inderdaad niet direct asociaal te zijn... Het is een stukje "kunst" op de huid, wat soms een bijzondere betekenis kan hebben. Heeft niet zoveel met het aso-gehalte te maken dus volgens mij... Wel vind ik het soms gewoon zonde. Net zoals Kat von D, ik vind het een hele mooie meid maar ik vind het persoonlijk gewoon zonde dat je haar niet meer kunt zien zoals ze "echt" is. Ik heb zelf ook een tattoo hoor, een kleintje op mijn onderrug. Ik was altijd meer van de piercings hahaha.. Ik had er ook behoorlijk wat. Ik werd dan ook altijd raar aangekeken, maargoed ze zijn er inmiddels allemaal uit. Was even een eh.. periode denk ik.
Mag ik vragen wat je hier mee bedoeld, ik krijg er nl een beetje de kriebels van. Ik ken juist heel veel mensen met zo'n tattoo....en die mensen zijn allemaal erg verschillend.....van bouwvakker, tot ic-ter (noem maar een dwarsstraat).
ik ben het wel eens met tulip over het algemeen zijn het wel bepaalde "typetjes" die flinke tatto's ( en vaak veel) hebben op zichtbare plekken.daarmee wil je toch eigenlijk dat ze opvallen bij andere mensen, waarom doe je ze anders op zulke zichtbare plaatsen. maar los van welk type het is, vind ik het altijd zonde van het lichaam. ik vind het lichaam er bepaald niet mooier van worden zeker niet bij vrouwen.
Je laat een tattoo toch niet voor een ander zetten maar voor jezelf? Dan maakt het toch niet uit wat een ander er van vindt joh. En ja, soms lokken ze reacties uit als het opvallende zijn, maar aso... nee dat zou betekenen dat half Nederland zo'n beetje asociaal is want zo bijzonder is het tegenwoordig niet meer toch. Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet weten hoe hij zijn/haar lichaam versiert en op wat voor manier dan ook, ik zal nooit anders naar iemand gaan kijken, mits ze zich een beetje normaal gedragen en 't niet provocerende types zijn, want die zitten er natuurlijk tussen (net als tussen mensen zonder tattoo's trouwens). Ikzelf ben overigens puur natuur, hou er gewoon niet van.
Ik denk niet dat je kunt zeggen dat 'een bepaald soort mensen' tatoeages nemen. Wat voor soort dan? Ik ben geen rockster, woon niet in een Tokkie-buurt, heb niet in de gevangenis gezeten, gebruik geen drugs, etc etc. Er zijn ook gewoon chirurgen met tatoeages, maar ik geloof niet dat die man zijn werk minder goed doet dan een chirurg zonder. Natuurlijk ligt het er aan wat iemand laat zetten, een doodshoofd roept nu eenmaal andere dingen bij iemand op als een mooie koi. En kleuren vervagen idd, maar tegenwoordig blijft het mooi hoor
Als je in bikini loopt is t beetje lastig verbergen toch En ik heb ook 2 tattoos en 1 ervan gaat groot uitgebreid worden, als ik dan in de zomer in bijv singlet of iets loop ziet men t ook. Maar dat is niet waarom ik het doe
dit idd wendelaa, daar hoef je geen kriebels van te krijgen hoor. Ik bedoelde er niks vervelends mee. Ik ken ook mensen met heel verschillende beroepen zoals jij het omschrijft, maar dat bedoelde ik ook niet hoor. Het type mensen en dan maakt het niet uit of je bouwvakker of advocaat bent. corina, dank je, ik hoop het ook. De regenkansen voor volgende week nemen steeds meer af, nu de temperatuur nog een beetje omhoog
Hier ben ik het ook mee eens... Het ligt er natuurlijk ook wel aan wat voor tattoo, ik heb een kleintje, maar ik ben een doodgewone huismama. Met een tattoo. Ik kleed me niet alternatief, luister niet naar hardrock of hardcore, etc. Mijn man zat ook eerst te denken om een tatoeage te nemen met het as van zijn vader erin verwerkt. Hij is een keurige ambtenaar. Zegt dus niets!!
ik kijk altijd naar tatoages meer uit nieuwsgierigheid of ik iets uit het plaatje kan maken, of ik het mooi vind etc. maar omdat ik nogal een strenge blik heb zou het als afkeurend ervaren kunnen worden.
Haha jullie noemen toch nu echt zelf de vooroordelen hoor Die ik zelf niet eens had kunnen noemen. @ corina83: oh ja, inderdaad!
Mijn man heeft 8 tattoo's maar zou nooit een tattoo met een naam doen (en ik denk dat dat wel voor meer tattoo-liefhebbers geldt ). Voor ons is dat net zoiets als kettinkjes met een naam, ook niet, eh, 'ons ding'. Het kan mij niet schelen of iemand anders dat wel leuk vindt. Ik denk dat het een kwestie van 'blikken interpreteren' is - dat je er eigenlijk zelf vanuit gaat dat iemand je op die manier bekijkt en veroordeelt (dat is net zo goed een vooroordeel, dus).
ow, dat zal ongetwijfeld natuurlijk. het is in ieder geval een soort die ze niet mooi vind. maar dat zegt toch niks over het karakter over dit soort mensen, evenmin als het iets zegt over het karakter van mensen die ze wel mooi vinden.
Ohhh dus jij was dat! haha nee geintje Ach als we het zelf maar mooi vinden. Vroeg het met gewoon af waarom er een afkeer tegen was soms. Tuurlijk bij sommige tattoo's zou ik ook zoiets hebben 'damn..' hakenkruizen enzo, die keur ik zelf ook af maar de gewone normale en wat grotere tattoo's heb ik vaak zoiets van 'oh staat gaaf'