Vooroordelen bij mensen met tatoages

Discussie in 'De lounge' gestart door corina83, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Seth: Maar worden mensen met tatoeages dan door vreemden aangesproken met de mededeling "wat heb jij een lelijke tatoeage"? Ik kan het me niet voorstellen.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel eens afkeurend kijk naar iets wat mij niet bevalt, maar er moet wel echt iets gebeuren wil ik er iets over zeggen.

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ow jee hihihihi dan ben ik helemaal erg :p
    Rug bedekt, straks een sleeve en ik zit in een MVC (motor vrienden club).
    Is dat dan driedubbel floddergehalte?? :p:p ;)

3. Seth

Seth Niet meer actief

Nou werd er wel op INDIRECT over aangesproken dat mijn zoontje 2 oorbellen heeft... ;)... "is dat nou een jongen of een meisje"...
    (hij wou ze zelf.. net als papa btw..)...
    Nou mijn zoon heeft stekels... een echte jongen.. dus dit was gewoon om even te laten weten dat zij het niets vinden...

Waarop ik trouwens naar papa wees en zei: hij heeft er ook twee en toen ik gisteravond controleerde was het nog echt een jongen... :D:D:D

Mijn vriend krijgt dus ook vaak afkeurende blikken of INDIRECTE opmerkingen....

Waren mensen maar zo eerlijk om dan gewoon direct op de man af te spreken.... en niet HARD OP tegen hun man/vrouw... en dan op die manier dat je het wel moet horen..... ;)

ben hier trouwens wel een paar keer direct aangesproken over mn tattoo, maar dan alleen maar positief... :D

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Och, ik zie er nu veel normaler uit dan tijdens mijn studententijd. :D

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind en dat proef ik ook uit de reacties hier, je hebt tattoo's en je hebt tattoo's.

Mijn beste vriendin heeft een mini tattoo, (mijn excuses, ik zei dat ik niemand met een tattoo kende, dus die valt niet echt op zeg maar;)) op haar schouderblad, zij is echt de degelijkheid zelve. De koningin is er niks bij:) Maar die zie je dus echt niet, vandaar dat ik in eerste instantie ook al vergeet dat ze er 1 heeft.

Maar net als zo'n sleeve, dan kun je mij echt niet wijsmaken dat je het niet ontzettend leuk vind dat iedereen dat kan zien. Anders had je ook wel een hele kleine tattoo kunnen nemen.

6. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Ik zie dat er hier inmiddels al een hele discussie gaande is. Die discussie heb ik met ƩƩn simpele opmerking op mijn facebook blijkbaar in mijn familie ook aangezwengeld. Over vier weken krijg ik namelijk mijn eerste tattoo en een oom van mij reageerde dus meteen heel fel op mijn status dat ik eindelijk een afspraak had gemaakt. Ik had het helemaal niet nodig en dat ik er nog maar eens een paar jaar goed over moet nadenken. En dan heb ik alleen maar een kleine tattoo voor op mijn pols uitgezocht!
    Tja... sorry als ik doordat ik een tattoo laat zetten ineens niet meer in zijn beeld van zijn lieve onschuldige nichtje pas, maar ik ben toch echt nog steeds dezelfde persoon alleen dan met een tattoo!

Jammer dat mensen vinden dat ze elkaar in hokjes moeten stoppen.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oooh he, mijn moeder heeft een tattoo! Was ik gewoon vergeten! Ik vind het ook geen gezicht eerlijk gezegd. ;) (het is een kleine op haar bovenarm) Laten zetten met haar ex, die heeft dezelfde. Maar ja, dat is dus inmiddels haar ex. ;)

8. fafje

fafje Niet meer actief

ik vind het niet zo boeiend eerlijk gezegd, mijn man zit ook redelijk vol...maar hier wortd altijd onwijs positief gereageerd...wat gaaf en mooi...en onze namen staan er ook in, dus onze familie vin het super leuk!...

ikzel fheb tattoo's...die je niet kan zien ...dus ik moet het vaak zelf vertellen en laten zien en dan is het ook altijd posiitef...

wij komen uit een randstad en heir is het eigenlijk ook heel normaal..ik kijk ook automatisch eerst naar de tattoo..maar om te kijken wat die peroson heeft en of ik het mooi vindt :D

9. tulip

tulip Niet meer actief

maar vind jij het raar dat mensen daarvan opkijken??? Ik zou er niet afkeurend over praten tegen je, maar ik zou er wel een mening over hebben.

10. Seth

Seth Niet meer actief

Daar zit inderdaad verschil in..... !!
    hier omgeving Rotterdam.... en hier is het ook meer "gewoon"...
    tenminste zie er hier meer als in Brabant...

11. Seth

Seth Niet meer actief

Ik vind het apart dat ze zich op deze manier uitten....

want als ze bijvoorbeeld gewoon gevraagd hadden... "heeft hij nu twee oorbellen?"
    hadden wij kunnen uitleggen dat hij hetzelf zou wou.....

en komt heel anders over als op deze manier onderling...

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Kijk, dat vind ik dus ook.

13. fafje

fafje Niet meer actief

en ik hou idd niet van iedere stijl tattoo...ik vind wel dat tribal mensen ander soort mensen zijn dan de japanse stijl mensen...om het even kort door de bocht te zeggen...

maar dat is het zelfde als mensen met hoog geblondeerd en getoupeerd haar en normaal bruin gestyled haar...

maakt ze niet minder "lief en aardig" maar gewoon anders slag mensen...en die die zijn er nou eenmaal

14. tulip

tulip Niet meer actief

daar heb je wel 100% gelijk in, dat had best anders gekunnen.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach joh, iedereen plaatst iedereen toch in hokjes? Die mensen met die enge honden zijn ook allemaal aso's. Vrouwen met rokken tot op de knieƫn en lang haar zijn kerk freggels. Stinkende studenten. Arrogante zeil kakkers met rode broeken. Motormuizen met tattoo's zijn criminelen. En zo kan ik nog we leven door gaan.
    Het is maar net of je er wat van aantrekt, i don't give a shit :)

16. tulip

tulip Niet meer actief

weet je wat het is, ik denk dat er ook een groot verschil zit in "aso" uitzien en aso doen. Misschien is bij het eruit zien "aso"ook niet het goede woord, maar ik weet even niks anders.

Zo'n topic als deze komt om de zoveel tijd tevoorschijn (en dat is helemaal niet erg natuurlijk) maar dan zeggen mensen altijd: maar ik ben helemaal niet aso. Het grappigste vind ik dan als we net als een tijdje geleden een topic hebben: show jezelf, dat die mensen voor mij toch echt onder dat kopje vallen. En dan heb ik het dus absoluut niet over hoe mensen zijn, want dat kan ik op zo'n forum en zeker van een foto niet beoordelen, maar puur het zicht.
    Ik denk dus dat mensen vaak niet van zichzelf zien hoe anderen dat zien.

Ik zelf heb een bepaalde kledingstijl die vrij netjes is, meestal rok of jurk en pumps of lage ballerina's en soms een skinny.
    Ik vind mijzelf helemaal niet kak ofzo, maar misschien denken anderen daar wel anders over;) Maar dat boeit mij dus helemaal niet.

17. fafje

fafje Niet meer actief

tulip ja ik herken dat wta jij zegt....

maar wie zegt nou over zich zelf dat ie aso is...

al die hagenezen hie rbij mij ehct niet hoor....teriwjl ik ze ehct tokkies vind :p...maar wel vaak de gezelligste ....kan ik van die kakkers niet zegguhhh hahahah

18. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik houd niet van tattoo's en zal er zelf dan ook nooit een laten zetten.Dit wil echter niet zeggen dat ik mensen die er wel een of meerdere hebben daarom veroordeel. Karakter zit aan de binnenkant en niet aan de buitenkant.

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

En ik vind kakkers leuker dan tokkies om mee om te gaan. ;)

Ik bedenk me ook wel eens dat er hoe dan ook tenminste 1 aso op dit forum moet zitten, of dat er tenminste 1 vrouw moet zijn die op dit forum zegt dat haar ex een kwal is, terwijl ze eigenlijk zelf een loeder is die haar ex een poot omdraait, etc. Alleen zullen ze het zelf nooit toegeven. ;)

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach ja, zo heeft ieder zijn wensen en mensen.
    Ik moet er niet aan denken om met volk om te gaan die continu lopen te pochen hoe slim ze zijn, hoeveel ze gestudeerd hebben en hoe verschrikkelijk veel geld ze hebben * kots *

Leven en laat leven toch?

Deel Deze Pagina