Vooroordelen bij mensen met tatoages

Discussie in 'De lounge' gestart door corina83, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

heb tatos op mijn armen en tussen mijn rug
    heb er eerlijk gezegt bout aan hoe mensen over mij denken of wat ze van mij vinden
    lig er eerlijk gezegt echt niet wakker om
    denk je dit altijd zal behouden en krijgen ze zullen nooit eerste kijken naar wie je bent dan pas naar een tato helaas;)

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

wat jij schrijft is waar. ik heb ehtzelfde maar dan bij mijn zoon.

ondanks dat ik het fel veroordeel rookt hij inmiddels, heeft hij een piercing terwijl hij weet dat ik dat niet echt leuk vind.ik heb het 3 jaar tegen gehouden omdat ik hem echt te jong vond, amar op zijn 14 e verjaardag heeft hij er uiteindelijk 1 gekregen van mijn broer. ikg eef er geen cent aan uit, maar kan hem ook neit eeuwig tegen houden. hij is er zielsgelukkig mee. en ondanks dat ik het niet leuk of mooi vind, vind ik niet dat ik hemd at kan ontnemen dan. tato zal hij nog even op moeten wachten maar ik weet zeker dat die er ook komen. en hij weet dat ik dat liever niet wil. maarja , het is zijn leven en zijn lijf straks.(als ie 18 is) ondanks al deze dingen hou ik geen grammetje minder van hem dan eerder. jammer en sonde vind ik het wel om zo'n stuk titanium in zijn hoofd te zien zitten elke dag weer. maar goed dat is mijn probleem.

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik hou wel ook rekening met zijn wensen, zo vindt hij het niet leuk als ik te bloot gekleed echt uit ga of wat dan ook (binnenshuis geen probleem hoor;))..

Als hij wel voor een tatoe kiest op een zichtbare plek, dus vooral het gezicht, nek, armen en handen.. Dan kiest hij voor een tatoe in plaats van mij en dat is dan idd zijn keuze, omdat we 2 verschillende mensen zijn hoef ik dat nog niet te accepteren en zou voor mij een volledige afknapper zijn..

Een tatoe op een schouderblad zou voor mij nog wel kunnen hoor of weet ik veel waar je die dingen kunt plaatsen, maar ik vindt ook dat je het moet kunnen verbergen..

Gr.
    Carlien

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Als iemand al aso gevonden wordt omdat hij/zij een tattoo heeft vind ik dat erg oppervlakkig,durf ook eens buiten de hokjes te denken is dan mijn gedachte.

5. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
  6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    tjeh.. die kale kop erbij.. echt een aso plaatje die linkse hoor! ;)

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ha leuk.

Maar toch moet ik eerlijk zeggen dat ik hem met jasje aan ook wel een tattoo-type vind. Hij heeft niet echt een doktershoofd zeg maar :D

8. Seth

Seth Niet meer actief

Tja... dat roken is natuurlijk nog het ergste omdat DAT schadelijk is.. :(...
    Nee tegenhouden kan niet...

mijn vent nam zijn eerste tattoo, oorbellen en piercing.. elke keer als zijn moeder op vakantie ging...
    Zijn moeder had op geven moment zoiets van.. "wat zou hij nu weer hebben" als zij van vakantie terug kwam.... ;)

tja.. vraag me hier straks ook af hoe het gaat lopen als de kleintjes groot worden... maar misschien maar niet aan denken...

9. Seth

Seth Niet meer actief

bedoelde het niet aanvallend hoor.. :)

maar mijn vent zou het denk ik toch doen.... ook al zou ik het echt niets vinden......

nouja nu ben ik wel tactisch om dan toch ff zo te brengen dat hij water bij de wijn doet... of mijn ideeen opeens beter vindt.. ;)
    (net kleine kinderen.. :D)

maarja.. je relatie verbreken voor een tattoo... wordt toch moeilijk.... en uitgummen is ook onmogelijk...:D
    misschien anders maar een plakplaatje voor af en toe.. ? :D

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

seth@ mijn broer had ookal jaren een tato onder zijn shirt zonder dat mijn ouders het wisten. het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. dan heb ik liever dat ik het weet.

11. Seth

Seth Niet meer actief

Vooroordeel:
    "zeker nog een racist ook met zn kale kop"....

;)

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mij zou het niet direct gaan om die tattoo, maar wel om het feit dat hij ondanks mijn afkeuren toch gewoon de keuze maakt om iets aan zijn uiterlijk toe te voegen wat niet meer (echt) omkeerbaar is. Uiteindelijk moet ik wel met hem op straat lopen, samenleven, de liefde bedrijven etc. Vooral wanneer het heel opzichtelijk zou zijn zou ik het echt het idee hebben dat mijn man en ik niet meer bij elkaar passen omdat hij zo'n aparte keuze maakt die ik totaal niet van hem zou verwachten.

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    :(menen jullie dat nou echt?! Ik zou het ook niet leuk vinden als me vriend een tattoo in z'n nek zou nemen ook al vind het ik ergens ook weer een hele gave plek ( maar je kan het gewoon NOOIT voor welke gelegenheid dan ook bedekken) maar dat is mijn grens wat ik voor mezelf en ons te vind gaan. Maar als zijn armen vol wil zetten jammer dan! Dan moet hij maar met een blouse met bedekte armen naar dat sjike restaurant (waar wij aso's toch al niet heen zouden gaan;))

Jij vind jou reden: IK vind het niet mooi en je moet maar kiezen voor mij belangrijker dan zijn reden om waarschijnlijk een goed doordachte tattoo te laten zetten met voor hem een persoonlijke betekenis te laten zetten?

14. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wow dit vind ik best een heftige gedachte eigenlijk.
    Het blijft dezelfde persoon die hij altijd al was alleen nu met een tattoo die jij niet mooi vind of waar je het niet mee eens was.

Ik ben juist voor mijn vriend aan het zoeken op internet voor ideeen voor een sleeve! Vind het super bij een man en denk 90% van mijn vrienden en kennissen hebben tattoo's van sleeve tot kleine tattoo's tot haast helemaal onder.

Mijn ex-vriend is ook tattooeerder ben ik nu dus asociaal?! en nee hij lijkt niet op een kale, dikke, helemaal onder de tattoo's man. Was een leuke jongen die wel wat tattoo's heeft maar waar je totaal niet van kan zien dat hij dat werk uitoefent..Ja zijn ook weer vooroordelen!

15. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik zeg toch niet dat hij geen tatoe mag zetten. Alleen ik vindt het normaal om compromissen te sluiten in een huwelijk. Hij wist gelijk waar hij aan begon, want ik heb er altijd een duidelijke mening over gehad..

Ik vindt het gewoon niet mooi en hij vindt het geweldig, dan vindt ik het normaal om te zeggen.. Ok je neemt een tatoe, maar niet op een opvallende plek.. En tatoe met betekenis voor jezelf kun je rustig op je schouderblad bijv. zetten hoor..

En als ik 's avonds thuis zou komen en hij zou met tatoe in zijn nek zitten dan vindt ik dat behoorlijk respectloos, zowiezo om een tatoe te zetten zonder dat je partner hiervan op de hoogte is. Ik denk dat er dan te weinig vertrouwen over is om een huwelijk voort te zetten..

Gr.
    Carlien

16. fafje

fafje Niet meer actief

ergens ben ik het heir wel mee eens...

ik vin als je als persoon per se iets wilt doordrukken, het je ook een ander mens maakt, in een relatie hou je rekening met elkaar...

wat de ander absoluut niet leuk vindt, ga je niet PERSE toch doen, omdat jij dat nou eenmaal wilt...

nee vind ik niet kunnen..

daarbij je weet van elkaar wat je wel en niet wilt of mooi vindt, dus als ik weet dat mijn man mij niet mooi vind met 3 piercings in mn neus....waarom zou ik het dan eigenlijk nog per se wel willen!?

17. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk ook weleens als eerste naar een tatoeage. Zeker als die groot is en mijn ogen ernaar toe getrokken worden. Of ik dan goedkeurend of afkeurend kijk ligt dan denk ik aan de tatoeage. Niet dat ik iets tegen tatoeages heb, het is meer zoals met kleding. Draagt iemand iets opvallends en moois, dan zal ik vast goedkeurend kijken, Draagt iemand iets opvallends en verschrikkelijks, dan zal ik proberen zo neutraal mogelijk te kijken.

18. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Wees gerust, er zijn maar weinig mensen die een eerste tattoo meteen al in de nek laten zetten. Als hij een tatoeage wil, kunnen jullie desnoods samen overleggen waar en samen naar een shop gaan voor een ontwerp. Uiteindelijk blijft het zijn lijf, maar op deze manier heb je er wel inspraak over gehad.
    Ik zou liever willen dat mijn zoon een piercing wil op z'n 14e als een tatoeage. Een piercing is er zo uit en 9 van de 10 keer geneest het ook heel mooi. Ik heb zelf een tatoeage laten zetten op mijn 15e (met goedkeuring van m'n ouders), ik heb daar spijt van omdat: het bij een thuisprikker is gebeurd, wie weet wat er had kunnen gebeuren, het een heel kleintje is en omdat ie precies op een plek zit (bovenarm) wat ik de beste plek voor een tatoeage vind. Iemand van 15 kan nog niet goed beslissen voor later, nemen daarom een kleine, en pikken het eerste het beste ontwerp uit de map vandaan. Probeer je puber er dus van te overtuigen dat het beter is om te wachten, want over een paar jaar sta je al weer zo anders in het leven.

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Je snapt het duidelijk niet. ;) Geeft niet hoor. ;) Ik ontken niet dat die mensen er zijn.

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Is er trouwens iemand in dit topic geweest die heeft gezegd dat mensen met tatoeages aso's zijn? :(

Deel Deze Pagina