Hallo, Ik heb binnenkort een 50 jarig huwelijk en wij (schoonbroer en vrouw en wij) willen graag een origineel cadeau doen. Nu dachten we aan munten van 2 euro te geven en die ergens in te doen... Maar wat... We wilden ze in ballonnen doen gevuld met helium maar dat is erg duur. Hebben jullie misschien leuke, originele ideeën? Die ook niet te duur zijn? Alvast bedankt
http://www.vanharte.nl/vol_cadeaus_praktijk.htm, misschien heb je hier wat aan? Voor thuiskomst, huis vol balonnen, of bed vol confetti. Doorzichtig folie bij deurposten. Of huis versieren? Suc6!
Geld in een ijzeren buis en dichtlassen die buis met geld in een net iets grotere buis en ook dichtlassen , probeer maar eens een buis lost te zagen met nog een buis erin die meerolt met de zaag ( wel een gemeen grapje ) Komt van mijn vriend die cv monteur is en al eens zo'n buis gemaakt heeft koste een aantal weken om hem zonder beschadigingen open te krijgen. groetjes miranda.
Wij hadden pas ook een gouden jubileum.... Onze kado's (7 kids met aanhang) * Een fotoalbum met foto's van toen en nu. bv Mijn man die heeft ooit eens op school een foto laten maken in de klas. Weten jullie het nog juist zo'n foto. Die weer opnieuw nemen (bij mijn man zat er 35 jaar tussen)... *Een kalender maken, via de Hema gedaan. Foto's van elk die in de betreffende maand jarig is/zijn *Stamboom laten maken door de fotograaf (dit is wel een wat duurder voorbeeld, je kan ook zelf photosjoppen) (was een kado van alle kleinkinderen) *Advertentie in de krant....Kaartje rondsturen En de centen hebben we netjes weggewerkt in een envelop