Vooroordelen!

Discussion in 'Jonge moeders' started by shirley125, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Waarom is het niet te doen voor jullie meid?
    Het is zwaar maar weet dat jij/jullie er ook door kunnen komen ;)

En ja wat een bastard zeg!

2. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    WIj moeten 6dagen in de week varen om rond te komen, we kunnen niet allebei van boord af, ik wel maar mijn vriend niet. ALleen als we stilliggen.
    en dat is alleen op zondag.
    Maar we hopen uiteraard dat we het neit nodig zullen hebben. Maar als het echt nodig is, dan is overal wel een oplossing voor te vinden

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Dan was het wel heel erg de bedoeling dat hij kwam!

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat erg! sommige dingen die ik hier lees gannecht te ver!

Ik had ook last ervan en krijg nu nog steeds de vraag waarom ik de eerste toen niet heb laten weghalen :confused: ik was 18 toen ik zwanger raakte en 19 toen ik beviel. Toen hij gebroren werd had iedereen wat te zeggen van ja en dan moet je dat zo en zo doen en dat zo alsof ik het zelf niet kon? en dan kreeg ik als antwoord jij bent nog jong jij kunt dat niet weten. Nu krijgen we onze derde spuit en zelfs nu krijg ik van die stomme reacties. meestal is de vraag heb je wel een huis....eerst zei ik niks nu geef ik als antwoord: nee ik woon in een kartonnen doos. En vaak de vraag...dit is toch wel de laatste hoop ik toch. Dit is dan wel ons laatste kindje maar gewoon de toon waar het op word gezegd ken ik iemand wel wurgen :evil:

5. 4days

4days Niet meer actief

Nee we gaan voor het elftal. ;)

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja echt stom :( nu zeg ik ook gewoon ja nog 3 ofzo zal niet verkeerd zijn haha

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

je moet je er echt niets van aantrekken..
    laat me mensen lekker praten..

het gaat om jou en je kindje, dat jullie maar gelukkig worden..
    en dat gaat prima op 16 jarige leeftijd hoor. dat had een vriendin van mij ook, en het is gewoon een super moeder..

ik ben nu zelf 20, en als ik beval 21..
    gelukkig heb ik dat allemaal niet, mensen vinden het allemaal super leuk voor mij..
    de enigste die zei dat ik het weg moest laten halen dat was mijn oma,, maarjah van haar kan ik dat wel hebben, die is niet anders gewend als je alleen bent en zwanger, die leeft nog in 1924 hahahaa

8. Saaya

Saaya Niet meer actief

hihi, ik weet in ieder geval 1 persoon die staat te juigen als ik zwanger raak :) de oma van mijn vriend! Ze is 91, en wil zooo graag nog een kleinkind! We moesten maar snel trouwen en kindjes krijgen zei ze vorig jaar nog. :)
    Ik denk alleen dat de rest van mijn familie, de familie van mijn vriend en mijn vriend zelf nerveus worden ervan als het nu zou gebeuren... :cry:

Bah.. stomme klok ook af en toe!

9. denise013

denise013 Lid

Feb 1, 2009
    7
    0
    0
    vraagje?
    hoe reageerde jouw ouders toen je het vertelde?
    En ben je alleen naar de dokter gegaan of met je ouders?
    ik ben namelijk ook 16 en zwanger.
    En die mensen die zo praten over jou zwangerschap zijn niks gunners.
    niks van aantrekken.

10. melanie88

melanie88 Lid

Feb 4, 2009
    57
    0
    0
    Heel vervelend ja.. Mensen die dingen zeggen als, je heb geen leven meer, en dat soort onzin..... Ze weten helemaal niet waar ze het over hebben.

11. Mazz

Mazz Actief lid

Dec 26, 2008
    159
    0
    0
    Vaak is het denk ik jalousie. Al begrijp ik niet waarom (tenzij je problemen hebt met zwanger raken)

een ex-vriendin van mij vroeg zich af hoe ik dat dan wel niet ging doen. of hoe het uberhoubt kan dat ik samen woon financieel gezien. laat staan een baby verzorgen.

Tja... mijn vriend werkt fulltime en ik parttime + studie... we wonen in een huurhuisje... waarom zou dat niet kunnen?
    Mijn studie is in april afgerond en ik ga in juli bevallen als alles goed gaat

Ik ben 21 en 17 weken zwanger en vind het een heel normale leeftijd!

waneer in de situatie nou eigenlijk perfect?
    -je moet tussen de 25 en de 30 zijn
    -je moet financiele zekerheid hebben van je man (zodat jij fulltime mama kan zijn
    -je moet getrouwd zijn
    -je moet een perfecte stabiele relatie hebben
    -je moet psychish en lichamelijk 100% gezond zijn
    etc etc
    dan blijven er toch weinig mensen over....
    Leven is niet perfect, doe gewoon wat je kan en wat jou en je kind gelukkig maakt.

12. melanie88

melanie88 Lid

Feb 4, 2009
    57
    0
    0
    Precies!

Share This Page