Hoi meiden!!! Misschien een gekke vraag en ik weet ook niet of het bestaat. Mijn moeder is slecht te been ze kan wel lopen maar niet zoals wij. Als de kleine dalijk bij mijn moeder is zou ze graag achter de kinderen wagen willen lopen, als mijn moeder valt wat bijna nooit voorkomt maar het zekere voor het onzekere natuurlijk dat de kinderwagen niet door rolt. je ziet zo`n rem systeem ook wel eens bij die karretjes bij schiphol je laat de wagen los en stil staat deze. ik weet niet of dit ook mogelijk is op een kinder wagn of dat er iets bestaat hiervoor? liefs claire
aan de bugaboo zit een koord/band, daar kun je je hand door heen halen, zodat de kinderwagen niet weg kan rollen. maar als ze dan valt, dan valt de kinderwagen wel mee denk ik. maar misschien is zo'n systeem wel iets? Je zou zo'n bandje kunnen gebruiken wat je een klein kindje aan kunt geven, als het vaak weg loopt...
z'n systheem heeft de quinny fashion xl. mijn nichtje heeft z'n wagen omdat ze de wagen zelf niet op de rem kan zetten ( prothese)
Marktplaats.nl > Quinny fashion XL combinatie drie wieler / jogger - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties deze wagen is dat