Haai meiden, Ik dacht laat ik eens met de tijd mee gaan en heb een twitter account aangemaakt! Hebben jullie nog leuke tips wie er leuk is om te volgen?? En twitter je zelf veel? Ella
Ik heb zelf geen twitter, maar zo af en toe kijk eens ik bij deze man op z'n twitter. Sommige uitspraken vind ik echt hilarisch, al helemaal omdat ik er ook een bepaald beeld bij heb van hoe die man dat zegt, haha Twitter
jan de hoop en bob de boxer zijn zeker leuk om te volgen en zelf vind ik tijl beckand ook helemaal goed, die heeft geweldige uitspraken. Ook volg ik een aantal dj's van 3fm en helligen hendrik voor de tukkers onder ons
Ik volg André Kuipers, omdat ik het erg intressant vind om de foto's uit de ruimte te zien... Diverse dierenparken waar we graag komen. Uiteraard familie leden en vrienden die twitteren. Animals being dicks, daar komen er leuke filmpjes voorbij van hufterige dieren En verder mensen die ik intressant vind, zoals Floortje Dessing, Dan Karathy...
De account moderne gezegden vind ik ook wel leuk En inderdaad nieuws sites enz. Je lokale politie eenheid is ook wel interessant om te volgen, krijg je soms goede tips of dingen die in de omgeving gebeurd zijn waarbij ze hulp nodig hebben (burgernet)
Ik volg vooral beautybloggers en in het begin deed ik vaak mee met retweet acties. Nu kijk ik afentoe.