Voorpret - zwanger worden 2022 - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cobon, 7 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Inmiddels al meerdere babies geboren en een boel onderweg! Zullen we hier verder kletsen? ♥️
     
  2. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
  3. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.255
    1.685
    113
    Vrouw
    Ja gezellig. Wij zitten echt in stand overleven. Nog 3 weken werken. Mijn man is steeds bij vrienden want kan prikkels thuis echt niet aan. Zelf ben ik hormonaal echt vreselijk. Hopelijk maanden maart en april meer rust
     
  4. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.945
    12.419
    113
    Vrouw
    Vorige week 20 weken echo gehad. Alles goed alleen wel de kleinste van alle 3. Ook placenta zit in hoorn en bij schotje dus spannend wat dat gaat doen ook. Worden gelukkig goed in de gaten gehouden. Blijft enorm spannend ook..
    voel hem steeds beter vaker en harder heeerlijk
     
    SLBnala, Chocoladekoekjes, Hoodie en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.945
    12.419
    113
    Vrouw
    Hopelijk wel pas wel op jezelf he. Het is sneu dat je man niet aan kan maar jij moet ook nog ff plus bevallen
     
  6. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.729
    4.718
    113
    Vrouw
    @Loveischocola Spannend weer zeg.. Fijn dat jullie zo goed opgevolgd worden. Hopelijk blijft hij mooi op zijn eigen lijntje groeien of trekt ie nog een spurtje qua groei.
     
  7. Michje

    Michje Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.912
    2.099
    113
    Vrouw
    Ik had helemaal gemist dat die andere dicht moest, haha!

    Hier gaat het wel prima. Volgende week wordt de uitbouw geplaatst, dus vanaf dit weekend zitten we in de troep. Maar als het goed is, is het allemaal weer leefbaar voordat Peanut komt.

    Ik heb moeite met eten en kom al vanaf de 20 weken niet meer aan. Gelukkig groeit meneer goed, dus die snoept mijn reserves op. Hoop dat ik nog wel een klein beetje kan aankomen in de laatste weken, zit nu pas op 3 kg. We gaan get zien!

    Maandag weer pretecho gehad, maar eigenwijsje lag nog steeds in stuit met zijn benen voor zijn gezicht gekruisd. Hij wilde wel even lief naar ons lachen!

    GridArt_20230207_171412475.jpg
     
  8. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.729
    4.718
    113
    Vrouw
    @3musketierseneengirl Klinkt pittig zeg! Hoe komt het dat je man de prikkels momenteel niet aan kan? Trek jij het allemaal nog een beetje?

    Hier ook in overlevingsstand momenteel. Iets met elke dag klussen, veel regelzaken, juridisch gedoe, geld dat erdoorheen vliegt en een emotioneel beladen situatie, en allemaal niet van/voor onszelf maar voor een naaste voor wie wij alles (moeten) regelen. We doen het met liefde, maar het is gewoon even heel intens, en ik zou liever in mijn zwangerschapsbubbel kruipen. Het is wat het is. Het klussen is bijna klaar. Dan kan die persoon gaan verhuizen. Dan zal er vooral nog veel gedoe zijn om mee te dealen. We hopen dat het mee gaat vallen, maar dat moeten we nog zien. Hopelijk komt met de lente weer een wat leukere periode!
     
  9. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.729
    4.718
    113
    Vrouw
    Dat is altijd even overleven, zo in de troep leven. Hoe lang verwachten ze bezig te zijn?

    Wat een prachtige foto's! Wat zul je ernaar uitkijken om hem straks in het echt te kunnen zien!

    Hier gaat het aankomen ook nog niet echt hard. Ongeveer 1,5 kg erbij nu. Maar ik heb het idee dat de kleine meer dan genoeg krijgt. Hij/zij is heeeel actief en mijn buik groeit lekker door.
    Heb je wel eetlust of verbrandt je lijf momenteel gewoon veel?
     
  10. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Oh vrouw wat een ellende :( wat naar voor jullie dat het zo gaat nu, heel begrijpelijk maar wel echt heel naar. Hele dikke knuffel
     
    3musketierseneengirl vindt dit leuk.
  11. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.255
    1.685
    113
    Vrouw
    ja klopt ik leg ook goed op mijzelf mijn ouders willen al in huis komen maar wil ik nog liever niet.
    Fijn dat bij jou goed gaat. Dit is hier ook kleinste baby dus ben benieuwd. heerlijk hè steeds meer leven te voelen.
     
  12. Michje

    Michje Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.912
    2.099
    113
    Vrouw
    Fijn dat ze jullie goed in de gaten houden. En een mooie profielfoto! ❤️
     
  13. Michje

    Michje Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.912
    2.099
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat het zo als overleven voelt! Pas maar goed op jezelf en op elkaar. Ga je vroeger met verlof?
     
  14. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.255
    1.685
    113
    Vrouw
    @zegenwens

    mijn man is overspannen en trek nu even niks krijgt hulp maar ja gaat even duren.
    Ik trek het wel maar momenteel even teveel eigelijk.
    Dank je wel @Cobon. Het komt goed dat weet ik zeker heeft tijd nodig. Ik ga straks lekker in mijn bubbel en dan kan alles mij gestolen worden.
     
  15. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.255
    1.685
    113
    Vrouw
    ja ik ga 24 maart al met verlof. Even tijd voor mijzelf pakken.
     
  16. Michje

    Michje Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.912
    2.099
    113
    Vrouw
    In principe staat de uitbouw in een week, het is prefab. En 2e week van maart komt de keuken (ikea, zelf monteren), dus in de tussentijd moet alles klaar gemaakt worden zodat die geplaatst kan worden. Het zou allemaal op tijd 'klaar' moeten zijn en hebben gelukkig hulp, maar meneer moet zich niet veel eerder melden! :p

    Weinig eetlust is vooral het probleem. Zit heel snel vol en krijg er last van (opgeblazen gevoel, buikpijn) als ik meer eet, ook als ik het meer probeer te spreiden. Vond het vooral heel lastig dat mijn gewicht al sinds begin december (20 weken) stilstaat, terwijl je overal leest dat de toename juist dan gaat beginnen. Maar de kleine groeit blijkbaar mooi, dus dan is het prima. En ben idd vreselijk nieuwsgierig hoe hij er in het echt uit zal zien, maar nu al zo verliefd op de foto's! ❤️

    Jij bent ook alweer bijna op de helft joh! En veel op je bordje lees ik. Hopelijk komt iedereen gauw weer in rustiger vaarwater. Veel beter voor ons en de baby's!
     
  17. Michje

    Michje Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.912
    2.099
    113
    Vrouw
    Verstandig! Hopelijk kun je dan lekker genieten in je bubbel.
     
  18. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Prachtig wat een mooi gezichtje ♥️
     
    Michje vindt dit leuk.
  19. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Zon mooi Jip & Janneke profieltje ♥️
     
  20. Michje

    Michje Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.912
    2.099
    113
    Vrouw
    @Hoodie hoe gaat het met jou?

    En met jou en je gezinnetje @Cobon?
     

Deel Deze Pagina