Ik denk er nog even over na. Vermoed zelf dat het nog helemaal geen zin heeft/niet kan. Kon zelf mijn baarmoedermond niet eens voelen, zo hoog zit ie. Kon er voor de zwangerschap altijd prima bij.
@Loveischocola ah nee stout! Hopelijk bedenkt hij zich nog en draait om. @Michje wat ontzettend spannend dat je een datum hebt. Klinkt idd alsof strippen geen optie is nu. Nr2 lag bij mij ook zo hoog maar het kan snel veranderen, ik hoop dat je bevalling alsnog vanzelf start en dat je de keizersnede kan annuleren.
Maandag staat hier toucheren op het programma en vanuit daar bespreken of en hoe we gaan primen. Of dat ik controle houd per 2 dagen als alles onrijp is omdat ik bij nr2 zo beroerd te primen was.
Maar dat is vaak zo hoor, bij strippen ligt de baarmoedermond sowieso vaak nog erg naar achteren, ook als je al wat ontsluiting hebt. Ik zou dat dus niet zomaar invullen! Zou het dan wel pas rond het weekend doen als dat kan. Maar denk er idd over na, als je het niet ziet zitten is dat natuurlijk ook prima!
Ik baal wel een beetje dat ik na de bevalling 48 uur moet blijven omdat de kleine observatie nodig heeft vanwege mijn medicatie gebruik. De gyn dacht zelf aan een nachtje maar de kinderarts, die ook direct na de geboorte aanwezig is, dacht er anders over. Met pech nog langer als hij erg last krijgt van ontwenningsverschijnselen. Maar dat was niet hun ervaring met deze doseringen
Ah dat is inderdaad balen. Hopelijk blijft het dan bij die 48 uur, want de fijnste plek is toch lekker thuis!
@GroeneBomen Ja dat snap ik dat je baalt 48 uur is gewoon lang niks aan! @3musketierseneengirl En hoe lag ze?
Ja ik wil de kinderen ook graag hun broertje dan laten zien. Liefst de kennismaking gewoon rustig in eigen huis Arme schoonouders haha die zitten best lang met de kinderen en het is ook vakantie dan
@3musketierseneengirl En hoe lag ze?[/QUOTE] toch in stuit. Maar onze vk maar draaien dus we hebben haar gedraaid. Allen in auto terug voelde ik haar weer terug draaien. Volgende week woensdag weer echo en anders misschien inleiding in ziekenhuis direct na een versie.
toch in stuit. Maar onze vk maar draaien dus we hebben haar gedraaid. Allen in auto terug voelde ik haar weer terug draaien. Volgende week woensdag weer echo en anders misschien inleiding in ziekenhuis direct na een versie.[/QUOTE] Oh wat een wijsneus! Ben benieuwd wat ze gaat doen
toch in stuit. Maar onze vk maar draaien dus we hebben haar gedraaid. Allen in auto terug voelde ik haar weer terug draaien. Volgende week woensdag weer echo en anders misschien inleiding in ziekenhuis direct na een versie.[/QUOTE] Ohneee ook al zo eigenwijs ding