Oh wat een wijsneus! Ben benieuwd wat ze gaat doen[/QUOTE] Ja Anouk draaide net voor bevalling dus heb zelf wel vertrouwen in.
Dankjewel! Ja, ik denk dat mijn lichaam er behoorlijk klaar mee was. Mijn bloeddruk is nu stabiel, slik er wel medicatie voor. Morgen naar de huisarts kijken of ik mag afbouwen. Hoe is het met jou?
toch in stuit. Maar onze vk maar draaien dus we hebben haar gedraaid. Allen in auto terug voelde ik haar weer terug draaien. Volgende week woensdag weer echo en anders misschien inleiding in ziekenhuis direct na een versie.[/QUOTE] Wat een eigenwijsje haha. Ik hoop dat ze nog goed gaat liggen.
Wat een eigenwijsje haha. Ik hoop dat ze nog goed gaat liggen.[/QUOTE] Ik verwacht eigelijk van wel. Zoveel ruimte nog blijkbaar.
Ik ontvang nergens meer meldingen van, maar hoor daar iedereen over klagen. Het gaat goed! Ik had vanavond mijn eerste echo en hebben een kloppend hartje gezien ❤️
Ik heb weer vreeeeselijk rammelende eierstokken (ja hoor gaat ze weer ) maar het kan (en ik wil, en we kunnen) echt niet meer.
@Hoodie Wat fijn van je goede echo!! Wat betreft meldingen, heb je al geprobeerd uit- en in te loggen? Dat werkte hier tot 2x toe. @Cobon Ooh zo moeilijk lijkt me, die rammelende eierstokken als je weet dat het klaar is! @Chocoladekoekjes Hopelijk kun je snel afbouwen met de medicatie! Ben benieuwd hoe het verder gaat. Voel je je al helemaal moeder of is het nog een beetje onwennig soms?
Ik denk dat dat ook wel blijft. Dat je dat na kind 4, 5, 6 ook wel weer kan krijgen Ik zei ook al tegen mijn man: nog 1tje erbij? Eierstokken rammelen al in broedmodus. Maar nee t is oke zo. Ik wacht wel op kleinkinderen (al mag dat ook nog wel 20 jaar duren hoor haha)
Hi meiden, ik weet niet hoe actueel dit groepje nog is qua zwanger worden, maar graag klets ik mee! En anders haak ik ergens anders aan Vanaf zomer 2022 besloten om voor een derde kindje te gaan en eerst de natuur weer een kans gegeven tot januari 2023, ondanks dat de kans dat we op die manier zwanger kunnen raken vrijwel nihil is. Wat ook is gebleken, want in januari heb ik me weer aangemeld in het ziekenhuis om aanspraak te maken op onze cryo's. We hadden er nog 2. In februari hadden we een terugplaatsing en die was meteen raak, helaas is dit met 5 weken misgegaan en zit ik nog steeds in de nasleep hiervan omdat mijn baarmoeder nog steeds niet schoon blijkt te zijn. Ik hoop over een kleine 2 weken weer te menstrueren (ovulatietesten gedaan) en dat dan uit de uitgangsecho blijkt dat alles wel schoon is en we groen licht krijgen om weer door te kunnen gaan met onze laatste cryo. Heel spannend allemaal, want zelf zou ik nog wel een stimulatieronde en eicelpunctie over hebben voor een derde kindje. Maar mijn man weet dat nog niet. Terwijl hij het niet hoeft te ondergaan natuurlijk Maar goed, komt tijd, komt raad. Ik hoop heel erg dat we daar verder niet meer over na hoeven denken en dat de laatste cryo ons derde wondertje gaat zijn. Dat betekent ook dat de vriezer leeg is en waarschijnlijk geeft dat ook nog meer rust in mijn hoofd.