Welkom!! Wat een narigheid heb je net meegemaakt wat verdrietig voor jullie. Ik duim voor je!! Ook dat de laatste cryo een gezonde baby wordt ♥️
@JosjeM Welkom! Wat een lange nasleep van je miskraam Heel naar voor je. Hopelijk kun je nu echt snel door en wordt jullie laatste cryo tp succesvol!
Lief dat jullie er naar vragen. Het gaat heel goed met ons. Ik voel me helemaal moeder en de overgang naar het moederschap voelt heel natuurlijk. In het begin vond ik het heel lastig met borstvoeding. Dankzij de hulp van de kraamzorg toch doorgezet en nu loopt het super goed! Ons kleine meisje doet het goed. Ze drinkt goed, slaapt goed en is over het algemeen heel tevreden. Alleen aan het einde van de avond heeft ze vaak last van krampjes, dat is zo sneu. Ook mijn vriend doet het zo goed, ik word weer extra verliefd op hem als ik hoor hoe lief hij tegen haar praat. Tuurlijk de vermoeidheid is heftig, maar het is het zó waard!
Wat super om te horen allemaal. Fijn dat de bv nu goed loopt! Oh als ik jullie allemaal hoor praten over jullie partners met de baby dan kijk ik daar zó naar uit! ❤
@JosjeM Natuurlijk mag je meekletsen, jeetje wat een enorm lange nasleep heb je nog steeds. Hopelijk is het snel schoon je baarmoeder!
En een aantal dames al beginnend aan de laatste loodjes van de zwangerschap. Wat leuk! Op naar babynieuws dus.
Hoii Ik had eigenlijk verwacht dat ik vandaag ongesteld zou worden.. Gisteren menstruatie krampen naar mijn idee waren dat menstruatie krampen. Vanochtend heel even roze/bruine afscheiding gehad dus dacht dat is het begin maar het zet niet door nu gewoon weer witte afscheiding en geen krampen voor de rest gehad. Ik wacht nog even af misschien dat het later vandaag komt en anders morgen
Wil nog even aankijken of ik echt moet menstrueren en anders testen Hoeveel dagen raden jullie aan om nog even te wachten met testen of morgen ochtend als ik nog niet ongesteld bent testen?
@JosjeM jemig, dat je nog steeds niet schoon bent lange nasleep zo. Gelukkig loopt de cryo niet weg ♡
Welkom Josje! Wat een heftige nasleep van een toch al nare ervaring. Ik duim voor je dat je snel schoon bent en dat de volgende cryo mooi blijft plakken!
Over rammelende eierstokken: Hier is de eerste er nog niet eens uit en ik wil zo graag alweer zwanger zijn, haha! Vind het zo heerlijk en zou ook wel graag twee kindjes willen. Maar of dat financieel en qua huis haalbaar is en of vriend dat wil is geen zekerheid. Het idee nooit meer zwanger te zijn vind ik vreselijk, geniet er zo van! ❤️
Als je zeker weet dat je had moeten menstrueren (ovulatietesten of temperaturen) dan zou ik morgen ook een testje wagen!
Hier hebben wij het ook al over een volgende zwangerschap Erg hè? Ik vind zwanger zijn ook heerlijk. Hoop voor je dat dat op een dag realiseerbaar is voor jullie!
Ahhh ♥️ twee moet vást wel lukken. Jij zal een deze dagen wel een afspraak hebben in het ziekenhuis of niet? Oehhh