Zijkant van de pols vind ik ook een hele vervelende plek voor een infuus! Ik zou dat zeker even noemen!! Ik ga aan jullie denken morgenmiddag ♥️ dat er maar een heel lief en gezond jongetje geboren mag worden
Bijnaaaaa!! Ik was ook 3x totaal onrijp enz.. eerste twee keer meerdere ballonnetjes gehad, maar de derde keer viel ie er zowaar vrij snel uit! Dat had ik totaaaaaaal niet verwacht haha. Hoop voor jou ook lekker vlot
Ik las het inderdaad.. daar zit je ook niet op te wachten. Ik weet nog dat toen ik vorig jaar februari in het SKB in Winterswijk bevallen was en daar nog een paar dagen moest blijven, dat er ook vrouwen vanuit Zutphen daar moesten komen en anders naar het Slingeland in Doetinchem!!! Dat is nog best een poosje rijden
@Michje ik hoop dat je een heel lief klein jongetje aan het knuffelen bent! @GroeneBomen succes met de foley morgen!
Ik ben blij dit te horen! We gaan ervoor! Dat was ook hun voornaamste reden dat ik daar wel moet blijven. Het kan met een derde ineens snel gaan. En hij toch groter is. Maar goed, ik kijk ze aan met mijn blauwe ogen, knipper even lief en hopelijk slaap ik morgennacht ook gewoon nog even thuis. We kunnen in 10 minuten ter plaatse zijn
Hij is er hoor, onze kleine man! Alexander is gisteren om 11:09 geboren met een gewicht van 3130 gram. Ik vond de keizersnede erg pittig en heb veel pijn gehad. Zowel tijdens de operatie als er na van de weeënopwekkers om de baarmoeder te laten krimpen. Nu gaat het wel prima en Alexander doet het fantastisch. ❤️ @GroeneBomen succes vandaag!
Gefeliciteerd! Welkom op de wereld Alexander! Vervelend dat de keizersnede zo is tegen gevallen. Sterkte met het herstel
Aah, wat een fijn bericht! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Alexander. Op naar veel mooie momenten en herinneringen samen❤️ Sterkte met het herstel van de keizersnede, dat lijkt me pittig!