@Michje Gefeliciteerd! Nu bijkomen pak goed je rust ook en het word echt beter met de pijn ook al denk je nu niet ❤️
Heyy Ik ben toch ongesteld geworden. Heel lichtjes normaal ben ik tussen de 5/7 dagen ongesteld en deze keer duurde het 3dagen en echt heel weinig bloed verlies. Geen idee hoe dat ineens kan maar we gaan op naar de volgende ronde
Zo ik ben doorgestuurd naar ziekenhuis want lag nog steeds lekker overdwars en kans word steeds groter dat bevalling gaat beginnen. Waarschijnlijk gaan ze inleiden en dan versie doen.
Ahhh Ja daar is ie!! Gefeliciteerd met jullie kleine jongen, wat fijn dat hij het zo goed doet ♥️ en naar om te horen dat jij zo'n pijn hebt gehad ik hoop elke dag een beetje beter vanaf hier..
weet niet zou vanmiddag gebeld worden. Dus wacht nog op telefoontje. hè balen. En nu weeer keizersnede of toch wel vaginale bevalling
Hopelijk bellen ze snel! Eerst afwachten tot 35 weken geven ze de kans om zelf te draaien. Zo niet gaan ze versie bespreken of nu wel mag/kan ondanks baarmoedervorm normaal niet. Maar na twee zwangerschappen is baarmoeder wel uitgerekt natuurlijk. En gaan ze ook stuitbevalling weer bespreken.
Ja liggen wel bij vliezen breken helemaal en dan 112 bellen en eigen vk nog heb haar net maar geappt.
@Michje Jaaa, welkom Alexander! Wat super dat hij er is ❤ Súper balen dat je zoveel pijn hebt ervaren, jakkes! Gelukkig gaat het inmiddels wat beter, nu hopelijk elke dag een stapje vooruit. Morgen naar huis? Fijn dat je trouwens in de ochtend de keizersnede kon krijgen! @3musketierseneengirl Oef, eigenwijsje! Hopelijk komen ze snel met een duidelijk plan.