Ja en bij elk kind weer! Zelfde riedeltje. En ook als de baby er is: hoe ga ik t redden zonder mijn man, hoe ga ik alles combineren en bij een hele slechte dag; waarom leek mij dit zo'n goed plan?
Ja ik en was van zondag op maandag opgenomen geweest met spoed in t ziekenhuis, incl amburitje omdat ik ineens uit het niets koorts kreeg en echt heel ziek werd. Verloskundige vertrouwde het niet. Ziekenhuis houdt het op beginnende baarmoeder ontsteking, baarmoeder zat namelijk op -3 in de ochtend en in de avond precies weer bij mijn navel. Dus was iets niet oke. En de buik was zo pijnlijk.
Whaha, ja, en die kamerplanten die redden het hier soms al niet Maarja.. die huilen ook nooit als ze dorst hebben! Eigen schuld!
Haha en kids trekken vanzelf je voorraadkast leeg als ze ouder zijn Zoon nr1 kwam 2 week geleden al luid kauwend uit de keuken van mijn schoonmoeder, bewerend dat hij echt geen koekje had gepakt
Die van mij wil nu zelf de koelkast open doen maar is nog iets te klein, plus te weinig kracht maar voor hoelang haha… en ze weten waar alles ligt, de lekkere koeka (koekjes) nana(banaan)
Ja, dat is hier ook wel een dingetje, haha! Ik heb één plant die braaf zn blaadjes dichtvouwt als hij dorst krijgt. Ideaal plantenkind!
hoi hoi. Gaat goed hier. Al viel Britt te veel af. Dus kolven en zelfs flesvoeding moeten we bijgeven. Maar ze groeit nu dus mijn productie nu zien op te hogen kan flesvoeding eraf. Andere kids vinden helemaal geweldig. We genieten heel erg.
Ja, dat herken ik helemaal. En de tweede keer had ik het nog erger. “Wat doe ik m’n dochtertje aan, ze heeft hier helemaal niet om gevraagd” dat soort gedachten. En maar janken en een enorm schuldgevoel opbouwen. Leuk joh die hormonen
Oh wat spannend.. mijn zoontje boog ook ineens zo af vanaf 30 weken. Van p20 naar p7, dat was volgens mij ook een achterstand van 2 weken dacht ik.. Geboren met p9. Blijft spannend he die groei, zeker met jouw geschiedenis. Dochter trouwens ook, zat de laatste meting met 35 weken op p20 en is geboren met p11.