Oh wat rot... dat zijn dingen die je niet wil horen! Fijn dat je hem wel goed voelt, maar wat een onzekerheid zo...
Oh wat jammer zeg, je wilde zo graag bv geven... Zo balen als het dan niet wil... Heb je voor haar koemelkvrije kunstvoeding? Of probeer je eerst gewone?
je moet eerst de gewone. Kma is ook 60 euro per pak dus niet iets wat je maanden zelf kan betalen. Maar eerst vanmiddag nog lk hoop dat die nog wat kan.
Lactatiekundige erbij anders? Ja die kma is duur! Ik kreeg toen snel recept van de huisarts gelukkig.
Nou ik kolf nog steeds, productie loopt wel terug zie ik maar ik kolf nog steeds meer dan hij nodig heeft. Deze week is man wat vaker weg ivm een overlijden en ik zie er echt tegenop kolven, voeden, hij heeft last van krampen ook... en ook zorgen voor de andere kinderen @Loveischocola ik duim zo hard voor je. Please baby, groei nog even door tot 37 weken. Bah spannend zo
Oef, wat een achterlijke bedragen! Dat is idd niet te betalen. Hoop dat de lactatiekundige jullie kan helpen en dat kunstvoeding niet nodig gaat zijn.
ja we gaan nu eerst nog tepelhoedje proberen. Daar hapte ze wel. Ze is gewoon heel eigenwijs want hap gewoon echt niet. wel is ze al 100 gram boven geboorte gewicht nu 14 dagen oud dus dat is netjes.