Ik moet er nog wel bij kolven, de helft via de fles en de helft oefenen aan de borst zeg maar. Hij is enorm gegroeid, 300 gr boven geboortegewicht. Elk flesje melk zit ook al 110 ml in.
Ik vind t wel rotdingen. T is niet iets waarmee ik in een restaurant ga pielen helemaal omdat ik hem rechtop moet voeden. Niet in rugby of madonna houding. Hopelijk is het morgen snel 15.00 voor jullie.
Is rugby onder je arm naar achter? Daar snap ik nou helemaal niks van, waarom je zo zou voeden ik zal het eens googlen
Ochhh ik zou ook wel weer zon mini in mn armen willen hebben ♥️ alhoewel ik dat toch ook allemaal wel breekbaar vind haha
Ik wil soms wel even vooruit spoelen dat je t ritme weer hebt zeg maar. Zie er ook tegenop dat mijn man weer moet werken. En dan zelf weer dat gesleep naar school, peuterspeelzaal, sport etc doen. Ik mag van de verloskundige 6 weken niet fietsen dus ik moet even mensen lief aankijken om onze oudste van school te plukken.
Ja snap ik! Wij hebben nu net ritme in de dagen en ik vind dat ook wel erg fijn. Nu nog wat minder ritme in de nachten, pfff
H voedde ik ook wel in rugby houding omdat hij natuurlijk zo mini was en dan betere houding had voor ook te ademen ect
Ik heb volgende week woensdag onder voorbehoud van goede ontdooiing de terugplaatsing van ons laatste cryo. Hoop zo dat alles goed mag gaan!