Gaat nog steady hier! Vandaag even overleven en dan weer koelere temperaturen gelukkig! Hopelijk blijft het dan even zo.
Superheldin ben je!! En goed nieuws, ik heb de rest van de zomer geannuleerd. Het blijft nu lente tot de herfst.
Wij hebben vorige week alvast een echo gehad bij een echo praktijk omdat we geen geduld meer hadden tot aankomende woensdag. Ergens heel erg fijn, maar nu ben ik dus weer bang dat komende echo niet goed gaat zijn. Zucht. Hoe tegenstrijdig is zwanger zijn, opgelucht voor even en dan weer verder in angst.
Gefeliciteerd!! Wat fijn. Nu maar een beetje van echo naar echo inderdaad, die eerste tijd is niet fijn ♥️
@JosjeM Het blijft spannend hè.. Die onzekerheid is moeilijk. Nog 2 daagjes, succes! En ja, schiet enorm op hier!
@JosjeM Sterkte met wachten tot vanmiddag! Hopelijk een mooi gegroeid kindje met kloppend hartje op de echo ♡
Dankjewel! Ik heb echt bagger geslapen vannacht doordat ik er zo mee bezig was. Ik hoop zo op weer goed nieuws!
Hoe was het @JosjeM? Ik krijg steeds geen meldingen van hier, super irritant! Straks deelt @zegenwens live heel haar bevalling en mis ik alles