1 alweer wat gaat dat hard. wij zijn aan kamperen al twee weken nu laaste week zaterdag weer naar huis gaat goed. Twee weken echt slecht weer gehad hopelijk nu mooie week. Maar in tent was beetje afzien. Meiden doen wel super. Britt komt rond half 6 voor eerste voeding.
Jammer van het weer hè! Hopelijk meer zon en minder regen aankomende week. Wat relaxt dat Britt de nacht doorslaapt. En eh.. is het alweer een jaar geleden dat Britt 'gemaakt' is?
Ja meen ik wel! Met H ook vrij snel rond 12/13 weken. Bij R ook snel bv maakte hier dus helemaal niks uit
Oh wauw, time flies! Je wil ze klein houden, maar tegelijkertijd ook groot kijken op bepaalde momenten. De tegenstrijdigheid van het moederschap.
Hoe is het met jou @JosjeM? Ik las dat jullie nav de 13 weken echo zijn doorgestuurd naar het ziekenhuis. Wat een spannende dagen voor jullie.
Heel spannend.. ik weet ook niet meer hoe het heet waarop we een second opinion krijgen. Het was een bijzondere benaming iet met ….. sagse??? Nou, ja in ieder geval vinden we het heel spannend en hopen we op een storm in een glas water. Er zijn geen verdere markers gevonden voor een chromosoomafwijking en de nipt+nevenbevindigen was ook goed. Maar goed, het brengt wel weer veel spanning en stress met zich mee. Niet waar we op gehoopt hadden. Het kan mij niet snel genoeg maandagmiddag zijn.
@JosjeM Hopelijk blijkt het idd niets te zijn en kun je gewoon uitgaan van je goede NIPT. Dat zegt over het algemeen wel veel. Maar bah, dit soort onzekerheden zijn vreselijk. Je wil gewoon horen dat alles in orde is, klaar. Dan duurt elke dag wachten op duidelijkheid te lang. Sterkte ❤
Ja joh fulltime borstvoeding maakt echt geen bal uit bij mij haha! Maar wat spannend allemaal hopelijk valt het allemaal mee ❤️