heeft er toevallig iemand ervaring met de testen van clairivo, heb deze bij de jumbo gehaald. Ik heb deze testen nog nooit gebruikt en op het internet staan weinig ervaringen over...
deze maan helaas niet positief getest.. gisteren kwam de roze afscheiding kijken vandaag helaas het rood toch best jammer maarja we doen het rustig aan na de miskraam in december. weet ook niet precies of je lichaam na een miskraam zo snel weer zwanger kan worden of dat er even een tijdje over heen gaat
He bah niet leuk! Het ene lichaam word snel erna zwanger en andere niet. Lekker chocola of wat anders halen
Wij hadden vrijdag trouwens het vervolg op de 20 wekenecho. Alles was helemaal in orde. Ik vind onze baby zo lief. We hebben ook een filmpje dat hij/zij aan het drinken is, echt heel schattig.
Het gaat hier verder goed Het grote kluswerk is klaar dus we zijn weer in wat rustiger vaarwater. De hele situatie is na een beetje turbulentie uiteindelijk rustiger verlopen dan we hadden verwacht. Nu even bijkomen van alles
Gaat goed! Werk idd nog halve dagen en merk dat dat voor mijn rug veel beter te doen is. Nog twee weekjes werken en dan lekker met verlof. Ben wel aan het aftellen inmiddels Slapen is inmiddels wel een uitdaging, kan niet meer lekker liggen en heb ook behoorlijk last van maagzuur, maar mag verder echt niet klagen. Ik geniet van ons lieve meisje in mijn buik en kijk zo uit naar het moment haar te mogen ontmoeten.
Hey ik heb even een vraagje.. Ik droom de laatste 4 dagen alleen maar over een positieve zwangerschapstest. En het speelt zich af in me eigen huis en omgeving dat vind ik best eng. Maar heb laatst gewoon een menstruatie gehad en nu na me menstruatie heb ik af en toe krampen alsof ik ongesteld moet worden Kan ook ovu zijn
Hier ook steeds vaker last van maagzuur. Vaker niet dan wel hoor, maar merk wel dat het toeneemt. Kan ook niet meer de porties op die ik eerder op kon, moet nu echt wat minder per moment gaan eten. Voor nu helpen Rennies en melk nog genoeg bij mij.
Gefeliciteerd nog met J. en H. @Cobon @Loveischocola! @3musketierseneengirl Hoe is het met jou nu je verlof hebt?
@zegenwens gaat goed hier. Ben heerlijk aan cocoonnen mijn man is weer heerlijk thuis en heeft heel veel geholpen met mijn nesteldrang. Lekker veel aan opruimen en poetsen. Nog Max 8 weken. Dan heeft Anouk haar tusje als alles goed mag gaan. Met hem gaat nog niet goed maar wel fijn hij gewoon thuis kan zijn nu.