Voorpret - zwanger worden 2022

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cobon, 28 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

Cobon Niet meer actief

Spannend! Ik teste 9dpo positief, dat is al bijna voor jou!

2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik vind het ZO spannend, een derde kindje.. ergens denk ik steeds "je hebt twee gezonde kinderen, tart het lot niet..", mijn vriend vind het ook erg spannend. En naar zwanger zijn kijk ik ook niet zo uit :p eerst maar eens zien of het ons weer gegeven is!

Loveischocola vindt dit leuk.
  3. bonvb

bonvb Actief lid

28 nov 2021
    314
    405
    63
    Vrouw
    Dat snap ik heeeel goed en dat is ook mega spannend!! Het voelt nu dus spannender als bij de tweede? Als dit is wat jullie willen dat inderdaad gewoon afwachten wat er gebeurd als jullie van start gaan.. :)

4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja echt veel spannender!! Gek hè haha. Tweede was spannend of en hoe snel ik zwanger zou worden ivm gezondheid, maar dat was in 1x raak.

5. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Hoi,

Mag ik ook meekletsen?

Ik ben 30 jaar en wij willen binnenkort gaan proberen voor een eerste kindje. Ik ben sinds een paar dagen begonnen met het slikken van foliumzuur en hoop ergens in januari te kunnen stoppen met de pil. Vind het super spannend, ook de onzekerheid dat het lang kan duren of juist heel snel kan gaan. We gaan het zien!

Shyvd, Cobon en bonvb vinden dit leuk.
  6. bonvb

bonvb Actief lid

28 nov 2021
    314
    405
    63
    Vrouw
    Natuurlijk! Welkom :)
    Heel herkenbaar, ons plan was ook om in januari te starten (ook voor eerste kindje), maar we zijn onverwachts afgelopen maand al gestart haha. Dus ben nu zelf in afwachting van ronde 1.. die onzekerheid en spanning is killing!

Shyvd, Cobon en Loveischocola vinden dit leuk.
  7. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Oh, wat leuk dat je onverwacht toch al begonnen bent! En spannend hoor! Ik kijk er ook echt wel naar uit. Mijn vriend is bezig met ander werk (zelf opgestapt bij huidige werkgever) en daar willen we eerst even zekerheid over hebben voordat we er voor gaan! Verwachten wel dat hij vlot iets nieuws heeft, maar toch!

8. Cobon

Cobon Niet meer actief

Welkom!! Is ook heel spannend, maar ook leuk :) zet 'm op ;)

9. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha duurt lang hè, na eisprong, pff

10. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Dank voor het welkom!

Hebben jullie een beetje een regelmatige cyclus? Ik ben al jaren aan de pil en daarmee begonnen onder andere omdat ik zo onregelmatig ongesteld was als tiener. Tussendoor een keer een jaar gestopt geweest en toen leek het iets beter, dus ben heel benieuwd zometeen. Hoop dat er enige regelmaat in zal zitten.

11. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Herkenbaar @Cobon, hier twijfel ik nog regelmatig of het wel verstandig is :rolleyes: We zijn al druk met onze 2 meiden. Wat als nummer 3 een enorme huilbaby wordt, of misschien een zorgenkindje is? Ik blijf denk ik altijd twijfelen. Ben ook benieuwd wat mijn reactie is na het doen van een zwangerschapstest. Misschien ben ik juist wel opgelucht als het negatief (of juist heel teleurgesteld).

12. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ja het is een beetje op hoop van zegen hè.. een gezond en goed slapend kindje zou fijn zijn ;)

Katin87 vindt dit leuk.
  13. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.022
    4.995
    113
    Vrouw
    Ik ben in mijn leven 3x van de pil afgegaan, de eerste keer duurde het een half jaar voordat ik voor het eerst ongesteld werd. Daarna eerst wat langere cycli à 5 weken, toen werd het korter. De tweede keer werd ik na zo'n 2 maanden ongesteld geloof ik. Toen eerst ook cycli van 5-6 weken, maar werden wel langzaamaan korter. Nu in september gestopt en na 4,5 week ongesteld en de 2 cycli erna werden steeds één dag korter, dus deze keer valt het me heel erg mee! Maar kan dus zelfs per persoon nog wel heel erg wisselen.

14. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Hmm, er is geen pijl op de trekken dus... Wel fijn voor je dat het nu geen half jaar :)eek:) duurde voordat je ongesteld werd! Jeetje, dat zou ik wel heel lastig vinden zeg!

15. bonvb

bonvb Actief lid

28 nov 2021
    314
    405
    63
    Vrouw
    Ooooh meiden wat heb ik mezelf aangedaan.. ik besloot toch maar te testen vanochtend met een action early test (9dpo), wilde eigenlijk wachten tot morgen, maar nu zie ik volgens mij een vaag lijntje. Morgen nog maar keertje testen want met dit vage lijntje ben ik nog niet zo gerust gesteld :rolleyes: Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

Loveischocola en Cobon vinden dit leuk.
  16. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Haha, het beste kun je inderdaad altijd even wachten met testen. Op de eerste test zie ik ook een licht lijntje, bij de tweede niet echt (weet niet zo goed waar ik hem moet zoeken). Spannend hoor!
    Ik mag rond 3-1 testen, probeer wel tot dan te wachten.

17. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Haha, succes met de zenuwen bonvb, die zullen nu vast alleen maar meer zijn! Ik denk idd ook wat te zien. Op de tweede foto moest ik ook even zoeken, maar is links van de controlestreep toch?

Ik duim voor morgen een duidelijker resultaat!

18. Cobon

Cobon Niet meer actief

Oehhhh ik zie m hoor, wat leuk en spannend ❤️

bonvb vindt dit leuk.
  19. bonvb

bonvb Actief lid

28 nov 2021
    314
    405
    63
    Vrouw
    Dankje! Ja inderdaad links van controlestreep. Tja wat betreft zenuwen is het niet meer geworden dan er al was eigenlijk.. ik had hiervoor telkens al het idee “misschien ben ik al zwanger” en dat heb ik nu nog steeds haha. Hoop dat het in de komende dagen wat duidelijker wordt! Voor nu beschouw ik dit testresultaat nog even als dat ik nog even verder moet afwachten haha.

Cobon vindt dit leuk.
  20. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.022
    4.995
    113
    Vrouw
    @bonvb spannend! Ik denk ook wat te zien, maar het is nog zo vroeg!

Deel Deze Pagina