Ik had vanmorgen een mega tuurstreep. Wij hadden 4 juni seks en 11 juni was mijn eisprong. Dus we zaten buiten de vruchtbare week Ik weet niet of er nog wat te zien is na t uploaden.
Ooh, wat mega spannend meid! Ik had je topic bij zwanger worden al gespot, haha! Ik denk wel wat te zien! Duim, duim, duim! Wat vindt je man ervan?
Hij zei dat ie er wel een beetje zenuwachtig van wordt En als het zo is, dan is het zo. Ik klaag niet... ik test morgenochtend nog een keer. Ik denk namelijk echt dat dit een soort voorgedrukte streep is. Heb net gekeken nu hij helemaal is opgedroogd, maar dan zie je ook echt wel wat. Ik laat het morgen weten
Ik heb helaas niet zulke goed ervaringen met action. Had ook zo een streepje, maar op andere testen echt omowit. Ook gewoon ongesteld geworden.. ik hoop voor jou dat het begin is van een donker streepje!
@Hoodie en hoe is ie vandaag? Ik heb net een zwangerschapstest en een ovulatietest gedaan. Zwangerschapstest lijkt wit (of anders zo goed als) en ovulatietest was vrij licht, dus dat lijkt me goed? Zit vandaag dan op CD7, dus hoop dat ik net als vorige maand rond CD15 mijn LH piek zal hebben. Ben me er wel van bewust dat het ook wat later zou kunnen zijn, maar we gaan het zien!
Ik heb getest maar t streepje is niet per se donkerder dan gisteren. Zat 20u tussen. Maar ik test altijd op 9 dpo al positief dus ik ga er van uit dat t schaduw lijntjes zijn. In t echt is er echt iets te zien maar niet op de foto te krijgen. Zag het nu ook beter dan gisteren dus vind t wel gek. Spannend van je ovulatietesten! Ik hoop dat je snel je piek vindt
Ja verschrikkelijk hè haha. Maar in de galerij van mijn telefoon zien je dus wel wat en in het echt ook. Misschien is het beter om gewoon af te wachten
Ja, zit niks anders op denk ik. Mocht het zo zijn moet het snel duidelijker worden. Paar daagjes geduld!
In vergelijking met gisteren toch wel iets opgelopen maar vind hem wel heel licht voor 9 of 10 dpo hoor.
Dat duurt helaas nog wel even. Er is een lange wachtlijst en volgens het ziekenhuis kan het een aantal weken duren voor er een afspraak wordt ingepland...
Oh wat spannend meid! Ik lijk ook ver weg iets te zien. Ga je morgen weer testen of woensdag? Wanneer zou jouw NOD zijn?
Voorpret 2022 ♥️ • NOD lijst • 1 juli Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje Datum onbekend xSNDY19x - 31 jaar - 2e kindje Michje - 31 jaar - 1e kindje ♡ Zwanger ♡ 10 september Katin87 - 34 jaar - 3e kindje - jongetje 11 september Bonvb - 28 jaar - 1e kindje - meisje 19 september Mangolina - 27 jaar - 1e kindje 23 september Cobon - 35 jaar - 3e kindje - jongetje 29 december Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje • Afspraken • --- --- • Wachtbankje • Zegenwens - 24 jaar - 1e kindje Hoodie - 26 jaar - 3e kindje 3musketiersenanouk - 33 jaar - 5e kindje Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje