Ik ben vandaag 8 DPO. Normaal heb ik mega testdrang, maar heb met mezelf afgesproken echt pas op mijn NOD te testen en ik ervaar veel meer rust. Best trots op mezelf haha
Hier positieve ovulatietest op dag 22 van mijn cyclus van 28 dagen. Ik vergeleek eens met vorige cycli en mijn luteale fase is steeds slechts 7 dagen. Online las ik dat dit te kort is om zwanger te kunnen geraken. ik weet nu niet zo goed wat ik moet aanvangen
Ja komt goed, de tuin moest achter klaar want de graszoden werden geleverd dat moest er gelijk in… maar we hebben nu mooi gras achteren
Stom iets om blij mee te zijn.. maar ben toch blij voor je! Goed uitrusten en bijtanken meid. Hopelijk is jullie snel een goede zwangerschap gegeven ♥️
@Loveischocola fijn dat het wel daalt kun je weer voor een nieuwe kans. @Chocoladekoekjes wat fijn dat je naar de gynaecoloog mag. Hier vandaag echo gehad dag 10 en had 3 follikels tussen de 15,1-15,6 mm en bmm slijm was 10 dus donderdag terug komen. Ben benieuwd kan er nog 1 van die 3 stoppen met groeien die vrouw gaf aan dat dat weinig kans had. Als het er 3 blijven dan krijg ik helaas geen spuit voor de eisprong te groot risico als eentje afvalt wel.
Meh, mijn ei is nog niet in zicht. Had gehoopt dat ie niet veel later zou zijn dan vorige maand, ondanks de vroege miskraam. Maar ovulatietesten zijn nog super licht. Zal vast nog wel gaan komen, maar wil zo graag een nieuwe kans! Kom ei, laat me nou niet wachten. Het einde van afgelopen maand was al prut genoeg...
Ik ben gewoon een mieperd, want zit pas op CD15, maar merk dat ik niet helemaal realistisch kan denken momenteel. Wil gewoon zo graag...